piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Pierścienie czy uszczelniacze? Zgaduj zgadula, gdzie jest złota kula Jak wymienisz uszczelniacze zaworowe i się nie poprawi to będzie wiadomo że pierścionki zgarniające P.S. oczywiście jeżeli odma jest sprawna i nie utrzymuje zbyt dużego ciśnienia w skrzyni korbowej
karaluch8 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 Pierścienie czy uszczelniacze? Zgaduj zgadula, gdzie jest złota kula Jak wymienisz uszczelniacze zaworowe i się nie poprawi to będzie wiadomo że pierścionki zgarniające P.S. oczywiście jeżeli odma jest sprawna i nie utrzymuje zbyt dużego ciśnienia w skrzyni korbowej Odma nowa sztusia. Na starej to samo. Do wymiany uszczelnień zaworów, trzeba czapeczke ściągnąć? Czy rozrząd, wałek, szklanki, sprężyny ścisnąć, zabezpieczenie wyjąć, wyjąc te gówna zwane sprężynami, i ustawiać tłok na GMP i wymienić uszczelniacz?
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Ustawiasz tłoki w GMP i możesz wymieniać uszczelniacze , oczywiście tylko na tych cylindrach które są w GMP Edytowane 26 Października 2016 przez piotrsob1
karaluch8 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Ustawiasz tłoki w GMP i możesz wymieniać uszczelniacze , oczywiście tylko na tych cylindrach które są w GMP Co kufa w GMP. Pianką montażową zapierdole do pełna i nie wpadną. Później przepali xd edit; Rozrząd mnie najbardziej martwi. Bo co? Pompa na blokade, wał na znak na kole zamachowym, a wałek? Poluzować koło, i blokada, ta? Skręcić i hula burza +30 koni więcej? Edytowane 26 Października 2016 przez karaluch8
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 No po robocie pasowało by rozrząd ustawić od nowa, a jak ma już sporo przelatane to może i przy okazji wymienić na nowy
lukaszooo Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Jeśli nigdy sie tego nie robiło to wypięcie a szczególnie wsadzenie klinów zaworów jest skomplikowane, zwłaszcza jeśli robi sie to samemu i bez dźwigni. W 20 letnim silniku szykuj sie odrazu na wymianę szklanek.
karaluch8 Opublikowano 26 Października 2016 Autor Opublikowano 26 Października 2016 No po robocie pasowało by rozrząd ustawić od nowa, a jak ma już sporo przelatane to może i przy okazji wymienić na nowy Co ty. Rozrząd robiony. Jeśli nigdy sie tego nie robiło to wypięcie a szczególnie wsadzenie klinów zaworów jest skomplikowane, zwłaszcza jeśli robi sie to samemu i bez dźwigni. W 20 letnim silniku szykuj sie odrazu na wymianę szklanek. Szklanki też już dawno temu chciałem zmienić. Ale jeździ jeszcze :F Co? Trudno jest scisnąc sprężynę, jednocześnie wyjmując zabezpieczenie? Równie dobrze nasadka, młotek i jeb o sprężyne zaworu i samo wyskoczy
lukaszooo Opublikowano 26 Października 2016 Opublikowano 26 Października 2016 Zwłaszcza jak wszystko jest w oleju.... Na filmikach wyglada to fajnie i prosto.
karaluch8 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 No to co? Jak ma korekcje -2,99, na pierwszym okienku w vagu, i dymi na niebiesko jak się chwilę przytrzyma ją na 3 tysiącach obrotów - to mogą być to uszczelniacze? Bo świadomość że pierścienie kaput mnie dobija.
lukaszooo Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 zmierz kompresje a nie wzorujesz sie na korekcji.
karaluch8 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Eh. Była mierzona rok temu, gdy już kopciła na niebiesko. Po zmierzeniu w normie. Nie wiem jak teraz. Ale chyba sie nie obejdzie bez ponownego mierzenia... Jeszcze tak rozmyślam - nalać nafty do cylindrów i zostawić na 24h.
lukaszooo Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Olej bierze ??? Ten silnik aby miał problemy z pierścieniami musi mieć ok 700- 800 tys przebiegu lub mieć jakiś defekt ale jest to możliwe jak trafienie w lotka. Pompa i wtrysk robiłeś ?
karaluch8 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Wtryski 2 razy robione. 3 razy sprawdzane. Pompa no to sam wymienialem uszczelke pod nastawnikiem. Nic wiecej przy pompie i wtryskach nie robione. No i podkladki pod wtryskami.
lukaszooo Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Robienie w ciemno wtryskow jeśli nikt nie sprawdził pompy jest mało sensowne.
karaluch8 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Robienie w ciemno wtryskow jeśli nikt nie sprawdził pompy jest mało sensowne. A co ma w tym momencie pompa do gadania? Dymi juz przeszlo 25 tysiecy km i przypuszczam ze jakby pompa miala podziekowac za wspolprace to juz by to dawno zrobila.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się