Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Drgania silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam Audi A4 B7 BPW 140km przebieg 122tys jak mu pocisne ostro przez jakas chwile to pozniej na postoju pojawiaja sie drgania silnika trwa to ok 30sek moze chwilke duzej nastepnie ustaja drgania i silnik wraca do normalnej pracy czy to normalne w tym silniki? że pojawia sie takie zachowanie przy ostrzejszej jezdzie? lecz wydaje mi sie że coś takiego nie powinno mieć miejsca.

Opublikowano

byc, moze cos sie dzieje z EGR. byc moze problem ze sterowaniem pompowtryskow lub nimi samymi.

Opublikowano

Egr chyba nie bo nie odczuwam zadnych spadkow mocy lub przymulenia silnika w czasie jazdy tylko na postoju odczuwalne sa drgania moze ktoś spotkal sie z podobnym zjawiskiem i moze cos wiecej o tym powiedziec?

Opublikowano

Egr chyba nie bo nie odczuwam zadnych spadkow mocy lub przymulenia silnika w czasie jazdy tylko na postoju odczuwalne sa drgania moze ktoś spotkal sie z podobnym zjawiskiem i moze cos wiecej o tym powiedziec?

a sprawdzales bledy w ECU?

niektorzy koledzy z motorkami 2.0 tdi maja problemy z rowna praca biegu jalowego. poszperaj na forum, jest kilka watkow na ten temat

Opublikowano

jutro bede sprawdzac Ecu ale zauwazylem cos ciekawego jak jezdzilem na zwyklym paliwie shella disel to cos takiego sie nie pojawialo ostatnio zatankowalem V-power i wlasnie cos takiego sie pojawilo dzis zatankowalem ponownie zwylkego diesla z shella i zjawisko drgan nie wystepuje. ktos moze to jako skomentowac?

Opublikowano

jutro bede sprawdzac Ecu ale zauwazylem cos ciekawego jak jezdzilem na zwyklym paliwie shella disel to cos takiego sie nie pojawialo ostatnio zatankowalem V-power i wlasnie cos takiego sie pojawilo dzis zatankowalem ponownie zwylkego diesla z shella i zjawisko drgan nie wystepuje. ktos moze to jako skomentowac?

....wiele wątków powstało w tym temacie i brak konkretnej diagnozy....no ciekawe czy paliwo może mieć wpływ na drgania ...ja też tankuje V power i minimalne na jałowym mam a nie pamietam jak było na zwykłym shellu bo na początku tylko raz tankowałem :mysli:

Opublikowano

no wlasnie zauwazylem w innych watkach o podobnych przypadkach ze nie ma zadnych konkretow ale dzis kolejny dzien smigam na zwyklym paliwie i nie pojawia sie juz zjawisko drgania a jezeli juz to prawie nieodczuwalne :)

Opublikowano

a podczas przyśpieszania poszarpywało Ci szczególnie na 2 i 3 biegu przy ok 2000 obr ?? :)

Opublikowano

nie pojawialo sie zadne szarpanie autko plynnie jezdzi a teraz jak leje znowu zwyklego diesla drgania ustaly to dziwne ze na lepszym paliwie samochod tak sie zachowywal niby powinno byc odwrotnie zastanawia mnie skad moglobyc takie zachowanie czy powodem naprawde bylo paliwo hm

Opublikowano

dla mnie mega dziwne ale widać na Twoim przykładzie że prawdziwe :mysli:

Opublikowano

no i niesteety obiawy wrocily po 2 dniach jazdy na zwyklym paliwie shella tak wiec jednak to nie paliwo podjechalem do mechanika i diagnoza byla jedna poduszka pod silnikiem do wymiany koszt 250zl wymienie zobaczymy czy to cos da wiele osob sie meczy zz podobnym problemem wiec napisze jaki jest efekt koncowy

Opublikowano

kurcze coś mi mówi że to nie poducha ale życzę Tobie żeby to była trafna diagnoza ...koniecznie napisz co i jak po wymianie....

Opublikowano

NO poducha napewno jest do wymiany widzialem ja sam i to jest do zrobienia lecz okaze sie czy zjawisko ktore wystepuje jest wlasnie tym spowodowane.

Opublikowano

no właśnie to miałem na myśli czy wyeliminuje to zjawisko drgania :mysli:

Opublikowano

Ostatnio borykałem się z problemem drgającego silnika.Wibracje pojawiały się dopiero po nagrzaniu silnika.Podejrzewałem złe paliwo , źle zmieniony rozrząd (ok 400km temu). Podczas jazdy w korku , na biegu jałowym wibracje przenosiły się na fotel kierowcy i kierownicę. Przyczyną była poduszka silnika po stronie kierowcy. Jest ona sterowana elektrycznie i w zależności od obciążenia silnika zmienia swoją charakterystykę. U mnie się utwardzała i przenosiła drgania silnika na samochód. Po odłączeniu od niej kostki z przewodami , fotel przestał w końcu wibrować i drgania nie przenoszą się na budę, jazda znowu jest przyjemnością .Koszt nowej w serwisie to 313zł u Chylińskiego w Wawie. Zacznij od odłączenia kostki z poduszki, jeżeli wszystko minie to sprawa jest jasna.

Opublikowano

oż kurde czyli coś w ym może być :mysli: muszę tak zrobić jak piszesz :mysli:

Opublikowano

Plotik dokladnie podobna diagnoze powiedzial mi mechanik ze wlasnie ta poduszka roznie zachowuje sie w zaleznosci od obciazenia silnika i od tego pojawiaja sie te objawy i dokladnie chodzi o poduszke po sronie kierowcy takze wymiana przedemna ale sprobuje tak jak proponujesz odpiac kostke i zobaczymy co bedzie

Opublikowano

Ja tez mam podobny przypadek, tez tankuje V-power, ale potwierdzam że to poduszka pod silnikiem. Napisz jak po wymianie i ile zapłaciłeś. :good:

Opublikowano

Ja tez mam podobny przypadek, tez tankuje V-power, ale potwierdzam że to poduszka pod silnikiem. Napisz jak po wymianie i ile zapłaciłeś. :good:

ale co??....wymieniałeś i wsztstko wróciło do normy?? :mysli:

Opublikowano

Arkadius dales mi nadzieje oby okazalo sie ze to tylko ta poduszka :) takze zaraz po wymianie napisze czy sa efekty OBY!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...