Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy w AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W mojej A4 1.9 tdi 110km turbo coś słabo daje.

Dodam że zmienna geometria turbo wyczyszczona, gruszka dobra robiłem logi 3 i 11 ale nie znam się co i jak.

Czytałem na ten temat ale nie wiem co może być nie tak. Kąt wtrysku sprawdzony jest 52.

Podaje link do logów może ktoś kto się zna może mi pomoże:

https://drive.google.com/open?id=0B9SCM_9B0t2bYlhfQ0czT2lWaW8

Może jeszcze jakieś logi podać?

Proszę o pomoc.

I z góry dziękuje.

Opublikowano

Zrób te logi porządnie i wklej tutaj:

http://vaglog.pl/?l=pl

3 bieg 1500obr/min gaz do dechy, logujesz i ciągniesz do 4000 obr/min, no i robisz to z kimś we dwójkę ;)

Opublikowano

Dzięki nie wiedziąłem że to na 3 begu trzeba robić postaram sie jak najszybciej to zrobić.

Dzięki nie wiedziąłem że to na 3 begu trzeba robić postaram sie jak najszybciej to zrobić.

Zrobiłem logi i wstawiłem na tą stronę VAGLOG oto link: http://vaglog.pl/log_275236.html

i mam logi kąta wtrysku link: http://vaglog.pl/log_275250.html

Mam nadzieje że te są ok.

Opublikowano

Dzięki nie wiedziąłem że to na 3 begu trzeba robić postaram sie jak najszybciej to zrobić.

Dzięki nie wiedziąłem że to na 3 begu trzeba robić postaram sie jak najszybciej to zrobić.

Zrobiłem logi i wstawiłem na tą stronę VAGLOG oto link: http://vaglog.pl/log_275236.html

i mam logi kąta wtrysku link: http://vaglog.pl/log_275250.html

Mam nadzieje że te są ok.

Każdą grupę robimy oddzielnie. Po za tym widać że turbo za późno wstaje. Sprawdź szczelność wężyków od podciśnienia.

Opublikowano

Przepływa zaniża wartości

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Przepływa zaniża wartości

Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka

Dzięki poszukam i zrobić logi jeszcze raz czy te mogą być??

I jeszcze jedno ostatnio zauważyłem że cieknie mi paliwo w pompy wtryskowej, może to mieć jakiś związek z późnym turbo??

Kierownica turbo była czyszczona dwa ok 3 tyg. temu przez ze mnie osobiście daje link do zdjęć turbo może źle złożyłem prosze o zerknięcie ale w inny sposób nie pasowało

Link do turbo: https://drive.google.com/drive/folders/0B9SCM_9B0t2bUDlidzVIMDctT3c?usp=sharing

Opublikowano

Turbo, a raczej pierścień bo tylko jego można pochrzanić, jest jak najbardziej na swoim miejscu.

Opublikowano

Turbo, a raczej pierścień bo tylko jego można pochrzanić, jest jak najbardziej na swoim miejscu.

Dzięki.

A co do przepływomierza kiedyś miałem problem jakiś błąd że zły odczyt czy coś jak kiero turbo było zacięte na OFF i mechanik mi wyczyścił zwykłął benzyną i błędu nie ma ale zaniża odczyt ole to może być przez to że turbo nie ciągnie tyle powietrza co potrzeba?

A co z kątem wtrysku czy jest ok? link wstawiony wcześniej

Opublikowano

Kąt wtrysku jest ok. przepływka nisko mierzy bo ciśnienia niema i tnie dawki co jeszcze wolniej napędza turbinkę , na moje oko to albo sztanga za bardzo wydłużona przy gruszce lub mieszek w gruszce popuszcza podciśnienie lub tak jak kolega wcześniej napisał któryś z wężyków kaput

Opublikowano

Sztangę ustawiłem jak było zaznaczone fabrycznie. gruszka jest ok jak robię podciśnienie strzykawką i trzymam to gruszka stoi w miejscu. chwilowo nie sprawdzałem wszystkich wężyków, od turbo do elektrozaworu jest ok i dalej też wydaje się ok ale muszę dokładnie wszystkie sprawdzić jak znajdę cas

Mam jeszcze jedno pytanie czy podciśnienie po zgaszeniu silnika powinno jeszcze być przez jakąś chwile??? U mnie praktycznie natychmiast nie ma po zgaszeniu.

W sobotę będę rozpinał rozrząd żeby wymienić uszczelniacz na wale korbowym to będzie przód rozebrany to posprawdzam wężyki i elektro od turbo.

Dzięki wszystkim za pomoc dalej dam znać jak coś się wyjaśni

Opublikowano

Jak układ szczelny to po wyciągnięciu któregoś wezyka powinno syknac. Sprawdź wszystkie wężyki albo je wymień.

Opublikowano

Dzięki. Sprawdzę czy wszystko szczelne.


Witam.

Wymieniłem parę wężyków od podciśnienia o autko chodzi jak trzeba były poparciałe i niektóre robiły się płaskie jak podciśnienie było.

A i przy okazji wymieniłem oringi na pompie wtryskowej o lało się paliwko i ustawiłem nastawnik bo była za mała dawka ustawiona może to też był powód późno wstającego turbo.

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Opublikowano

mala tzn jaka? tutaj im mniejsza dawke ustawiasz tym jest w rzeczywistosci wieksza a jak zwiekszasz to sie zmniejsza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...