Robert Kaim Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Witam. W mojej A4 1.9 tdi 110km turbo coś słabo daje. Dodam że zmienna geometria turbo wyczyszczona, gruszka dobra robiłem logi 3 i 11 ale nie znam się co i jak. Czytałem na ten temat ale nie wiem co może być nie tak. Kąt wtrysku sprawdzony jest 52. Podaje link do logów może ktoś kto się zna może mi pomoże: https://drive.google.com/open?id=0B9SCM_9B0t2bYlhfQ0czT2lWaW8 Może jeszcze jakieś logi podać? Proszę o pomoc. I z góry dziękuje.
lukasz51237 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Zrób te logi porządnie i wklej tutaj: http://vaglog.pl/?l=pl 3 bieg 1500obr/min gaz do dechy, logujesz i ciągniesz do 4000 obr/min, no i robisz to z kimś we dwójkę
Robert Kaim Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Dzięki nie wiedziąłem że to na 3 begu trzeba robić postaram sie jak najszybciej to zrobić. Dzięki nie wiedziąłem że to na 3 begu trzeba robić postaram sie jak najszybciej to zrobić. Zrobiłem logi i wstawiłem na tą stronę VAGLOG oto link: http://vaglog.pl/log_275236.html i mam logi kąta wtrysku link: http://vaglog.pl/log_275250.html Mam nadzieje że te są ok.
karaluch8 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Dzięki nie wiedziąłem że to na 3 begu trzeba robić postaram sie jak najszybciej to zrobić. Dzięki nie wiedziąłem że to na 3 begu trzeba robić postaram sie jak najszybciej to zrobić. Zrobiłem logi i wstawiłem na tą stronę VAGLOG oto link: http://vaglog.pl/log_275236.html i mam logi kąta wtrysku link: http://vaglog.pl/log_275250.html Mam nadzieje że te są ok. Każdą grupę robimy oddzielnie. Po za tym widać że turbo za późno wstaje. Sprawdź szczelność wężyków od podciśnienia.
bercik2 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Przepływa zaniża wartości Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka
Robert Kaim Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Przepływa zaniża wartości Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka Dzięki poszukam i zrobić logi jeszcze raz czy te mogą być?? I jeszcze jedno ostatnio zauważyłem że cieknie mi paliwo w pompy wtryskowej, może to mieć jakiś związek z późnym turbo?? Kierownica turbo była czyszczona dwa ok 3 tyg. temu przez ze mnie osobiście daje link do zdjęć turbo może źle złożyłem prosze o zerknięcie ale w inny sposób nie pasowało Link do turbo: https://drive.google.com/drive/folders/0B9SCM_9B0t2bUDlidzVIMDctT3c?usp=sharing
mantix Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Turbo, a raczej pierścień bo tylko jego można pochrzanić, jest jak najbardziej na swoim miejscu.
Robert Kaim Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Turbo, a raczej pierścień bo tylko jego można pochrzanić, jest jak najbardziej na swoim miejscu. Dzięki. A co do przepływomierza kiedyś miałem problem jakiś błąd że zły odczyt czy coś jak kiero turbo było zacięte na OFF i mechanik mi wyczyścił zwykłął benzyną i błędu nie ma ale zaniża odczyt ole to może być przez to że turbo nie ciągnie tyle powietrza co potrzeba? A co z kątem wtrysku czy jest ok? link wstawiony wcześniej
pawelone28 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Kąt wtrysku jest ok. przepływka nisko mierzy bo ciśnienia niema i tnie dawki co jeszcze wolniej napędza turbinkę , na moje oko to albo sztanga za bardzo wydłużona przy gruszce lub mieszek w gruszce popuszcza podciśnienie lub tak jak kolega wcześniej napisał któryś z wężyków kaput
Robert Kaim Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Sztangę ustawiłem jak było zaznaczone fabrycznie. gruszka jest ok jak robię podciśnienie strzykawką i trzymam to gruszka stoi w miejscu. chwilowo nie sprawdzałem wszystkich wężyków, od turbo do elektrozaworu jest ok i dalej też wydaje się ok ale muszę dokładnie wszystkie sprawdzić jak znajdę cas Mam jeszcze jedno pytanie czy podciśnienie po zgaszeniu silnika powinno jeszcze być przez jakąś chwile??? U mnie praktycznie natychmiast nie ma po zgaszeniu. W sobotę będę rozpinał rozrząd żeby wymienić uszczelniacz na wale korbowym to będzie przód rozebrany to posprawdzam wężyki i elektro od turbo. Dzięki wszystkim za pomoc dalej dam znać jak coś się wyjaśni
Lukaszhenleys Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Jak układ szczelny to po wyciągnięciu któregoś wezyka powinno syknac. Sprawdź wszystkie wężyki albo je wymień.
Robert Kaim Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 Dzięki. Sprawdzę czy wszystko szczelne. Witam. Wymieniłem parę wężyków od podciśnienia o autko chodzi jak trzeba były poparciałe i niektóre robiły się płaskie jak podciśnienie było. A i przy okazji wymieniłem oringi na pompie wtryskowej o lało się paliwko i ustawiłem nastawnik bo była za mała dawka ustawiona może to też był powód późno wstającego turbo. Dziękuje wszystkim za pomoc.
Mozgu Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 mala tzn jaka? tutaj im mniejsza dawke ustawiasz tym jest w rzeczywistosci wieksza a jak zwiekszasz to sie zmniejsza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się