fełtek Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Witka. Już normalnie zglupialem. Znalazlem auto z Bexem i automatem. Da się to jakoś wizualnie że zdjęć rozróżnić czy to multi/tip. Jedni Pisza ze w osce to multi,gdzies tez wyczytalem ze w mocniejszych silnikach tylko tipy były. Oswieci mnie ktoś,bo rwe juz,wlosy z,łba.
czachapll Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Ośka - multitronic Quattro - tiptronic
audi a4 b8 2.0 tfsi 211 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 a wiec tip tronic czyli automatyczna chydrauliczna klasyczna ze sprzeglem chydro kinetycznym szescio stopniowa jest w wersjach mocniejszych i w quattro bo sa mocniejsze i bardziej wytrzymale od s-tronic czyli dsg i od multitronica czyli cvt bezstopniowa ale ma wirtualne biegi i jest ich siedem to wlasnie jest najgoszy automat i najdroższy w naprawie który byl wkladany max do 200 konnych jednostek i tylko z napedem na przód a wizualnie to nie mam pojecia czym sie różni i mam nadzieje ze to cos pomoże w wyborze samochodu
fełtek Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Dziękuję. Już wszystko jasne.
Furiino Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja mam A4 B6 2004r właśnie z MULTITRONICIEM,wirtualnych biegów mam 6,co do tych biegów w multi to zależy od tego ile jest założonych tarcz sprzęgłowych(tzw. lameli) i jakie oprogramowanie jest zainstalowane. Na pierwszy rzut oka,filtr w Multitronicu jest w środku w skrzyni i go nie widać,a w Tip Tronicu jest pod spodem skrzyni i wyglądem przypomina miskę olejową,jest czarny. Ale tak jak przedmówca napisał ,jak ośka raczej MULTITRONIC. pozdro Niech mnie ktoś poprawi o ile się mylę Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Furiino
davcio_ukf Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Jak przełączysz na ręczną zmianę tip ma 5 biegów a multi 6
Robero321 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 go nie widać,a w Tip Tronicu jest pod spodem skrzyni i wyglądem przypomina miskę olejową,jest czarny Co to za bajki ?? Jakim pod spodemm ?? Filtr oleju w Tiptroniku jest w skrzyni i trzeba zrzucać miskę żeby się do niego dostać nie pisz bajek jak nie wiesz. Co do koloru to też się mylisz bo najczęściej jest koloru blach z jakiej jest zrobiony czyli metaliczny
afroo. Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 go nie widać,a w Tip Tronicu jest pod spodem skrzyni i wyglądem przypomina miskę olejową,jest czarny Co to za bajki ?? Jakim pod spodemm ?? Filtr oleju w Tiptroniku jest w skrzyni i trzeba zrzucać miskę żeby się do niego dostać nie pisz bajek jak nie wiesz. Co do koloru to też się mylisz bo najczęściej jest koloru blach z jakiej jest zrobiony czyli metaliczny Miał pewnie na myśli to, że w Tipie zwalasz miskę i wymieniasz filtr, a w Multi trzeba rozebrać pół skrzyni by się do filtra dostać i z reguły przy samej wymianie oleju mało kto wymienia też filtr. Jak przełączysz na ręczną zmianę tip ma 5 biegów a multi 6 W B6 być może, w B7 obie skrzynie mają 6 'biegów'. a wiec tip tronic czyli automatyczna chydrauliczna klasyczna ze sprzeglem chydro kinetycznym szescio stopniowa jest w wersjach mocniejszych i w quattro bo sa mocniejsze i bardziej wytrzymale od s-tronic czyli dsg i od multitronica czyli cvt bezstopniowa ale ma wirtualne biegi i jest ich siedem to wlasnie jest najgoszy automat i najdroższy w naprawie który byl wkladany max do 200 konnych jednostek i tylko z napedem na przód a wizualnie to nie mam pojecia czym sie różni i mam nadzieje ze to cos pomoże w wyborze samochodu Mało pomogłeś tym słowotokiem bez interpunkcji. CVT może i jest droga w naprawie ale najgorszą bym jej nie nazwał. Przejedź się Multi i porównaj kulturę pracy do Tipa.
Furiino Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 go nie widać,a w Tip Tronicu jest pod spodem skrzyni i wyglądem przypomina miskę olejową,jest czarny Co to za bajki ?? Jakim pod spodemm ?? Filtr oleju w Tiptroniku jest w skrzyni i trzeba zrzucać miskę żeby się do niego dostać nie pisz bajek jak nie wiesz. Co do koloru to też się mylisz bo najczęściej jest koloru blach z jakiej jest zrobiony czyli metaliczny BAJKI TO MOŻE TY OPOWIADASZ,MOŻE CZYTAJ LEPIEJ ZE ZROZUMIENIEM,NAPISAŁEM ,ŻE PRZYPOMINA WYGLĄDEM MISKĘ OLEJOWĄ,PRZYCZEPIŁ SIĘ DO KOLORU WIELKI ZNAWCA :/ WIADOMO,ŻE SAM FILTR NIE BĘDZIE NA ZEWNĄTRZ :/ POD SPODEM ZNACZY JAK SIĘ SCHYLISZ POD AUTO TO NA PIERWSZY RZUT OKA WIDAĆ, JEŻELI TO TIP-TRONIC JAK TO ŁADNIE NAZWAŁEŚ WIDAĆ MISKĘ OLEJOWĄ,W MULTI TEGO NIE MA,KOLEGA PISAŁ JAK NAJŁATWIEJ ROZPOZNAĆ WIĘC PISZĘ!!!! MĄDRALA :/
C4NC3R Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 @up, nie unoś sie tak i nie używaj CAPSLOCK`a
Rekomendowane odpowiedzi