tkamicki5 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam.Przedstawiam swoją audi,nic zbytnio nie modziłem w niej,wszystko jest jak wyszło z fabryki tylko kiere multifunkcje dołożyłem Rok: 1999 Silnik: 1.9 TDi 110KM Wersja nadwozia: Avant Przebieg: 275 tys. Wyposażenie: -szyberdach -klimatronik -xenon (w pełni sprawny układ samopoziomowania i spryski -czujniki parkowania tylne -lusterko wsteczne fotochromatyczne -Navi Plus DX z Pl menu i mapą w pełni sprawne -grzane siedzenia -Fis -kierownica multifunkcyjna skórzana(nowo obszywana świeżutką skórą ) -zmieniarka na 6 płyt -schowek na narty i to te ważniejsze,nie bede wszystkiego pisał bo przeciez wiadomo co mają w standardzie. Auto u mnie prawie półtorej roku,jestem pierwszym włascicielem w PL i ogólnie odpukać ale jestem zadowolony W aucie powymieniane: -rozrząd kompletny plus termostat -wszystkie filtry -olej to wiadomo co 10tys (Motul 5w40 ) -przedni zawias Lemforder i amortyzatory sachs -amortyzatory tył kayaba -płyn wspomagania ori z aso -ozonowanie i napełnienie klimatyzacji -świece żarowe BERU -tarcze i klocki przód TEXTAR -uszczelka pokrywy zaworów Elring -czujnik temperatury wody ori z aso -przewód(kolanko) odmy Sorki za jakość zdjęc i wogóle ze takie zdjęcia,myśle ze uda mi sie zrobić ładniejsze Edytowane 11 Września 2016 przez tkamicki5
Matejus_93 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Ładny kolorek jak mój. Działo się coś z drzwiami kierowcy? Bo na zdjeciach mają inny odcień? A tak to niezły wypas Pozdrawiam i bezawaryjności
karol24 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 wypas nie zły navi, multi grzane pupki jakie plany?
tkamicki5 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Na drzwiach kierowcy była robiona zaprawka (2x lakier) pod lusterkiem nie duży kawałek,pewnie jakieś ryski były albo nie wiem. a tak całe auto jak i reszta drzwi kierowcy lakier orginał. Sam mierzyłem,mam miernik Jakie płany?....hmm sam nie wiem,wystarcza mi to co jest,nie myślałem zbytnio co miałbym tutaj pomodzić może ktoś podpowie co by tu zadziałac? myślałem spolerować lampy bo mają juz lekkie slady od kamyków ale troche boje sie sam podjąć tego
sebidi Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Baza godna pozazdroszczenia co do modow to na pewno chociaz troche obnizyc bo a4 b5 strasznie na seryjnym zawiasie wyglada i moze jakies wieksze kolo by efekt dopelnic
Veiru Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Fajna sztuka Dobra baza do modów... a właśnie, planujesz jakieś mody?
tkamicki5 Opublikowano 4 Września 2016 Autor Opublikowano 4 Września 2016 Musze pomyslec nad tym obnizeniem,moze faktycznie lepiej by to wygladało a raczej napewno w sumie.tylko wtedy uwazniej trzeba jezdzic zapewne fajnie czytac mile opinie i pomysly Hey panowie. Przyszlo mi namyśl zeby wywalić kata z mojego avg bo jest tam jeszcze i to pewnie od nowego i napewno juz nie robi swojej roboty a jak go wywale to pewnie lzej bedzie silnikowi. Polecacie kogos moze z kujawsko pomorskiego ktotakie zabiegi robi w miare sprawnie? Albo ktos z forum moze?
tkamicki5 Opublikowano 4 Września 2016 Autor Opublikowano 4 Września 2016 Narazie chcialbym kata wywalic tylko szukam komu powierzyc tą misje :-)
kicaj112 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Sam sobie poradzisz prosta sprawa. Roboty trochę jest ale do ogarnięcia
enczu Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Fajna baza, jak chcesz obnizyc laduj tylko gwint, zawsze mozesz ustawic idealnie pod siebie. Wieksze kolo i spoko. Tak jak mowisz jezdzic trzeba troszke ostrozniej ale gwaratuje ze to kwestia wprawy i wejdzie w nawyk Jak lampy zmeczone zyciem a portfel pozwala to moze bixenon? Z modow mozna na pewnonpolecic lotke ala rs na klape, moze dekory w kolor (chyba ze jestes zakochany w drewnie to inna sprawa). Kata wywalisz bez problemu sam, troche gimnastyki jest zeby go wyjac ale nie warto wydawac pieniedzy zeby ktos to zrobil, jesli nie masz mozliwosci to co innego ale jesli opcja jest to bierz sie smialo za to. Na allegro jest sporo zamiennikow, potem sprzedasz swojego kata w jakims zakladzie i wychodzisz w zasadzie na zero Silnik bedzie odrobine lepiej sie wkrecal na obroty ale tez nie oczekuj cudow, za to bedziesz bardziej slyszal turbine
tkamicki5 Opublikowano 5 Września 2016 Autor Opublikowano 5 Września 2016 Rozumiem,znalazlem juz aukcje u gruchota i chyba zamowie juz rure odrazu ze złączem elastycznym bo moje juz zmęczone jest(od nowosci siedzi). Kanału nie potrzebuje zeby wykrecic kata razem ze złączem elastycznym? Martwią mnie te 3 sruby za katem co są,czy puszczą w miare i jak z dojsciem tam? http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-rura-downpipe-i6404583132.html takie coś myśle kupić i wsadzić. Jak myślicie?
Lukaszhenleys Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Kupuj i wstawiaj z allegro zamiennik. Wyjdziesz prawie na zero. Ja za swojego kata dostałem 180 zł. Zabieg wart zabawy.
tkamicki5 Opublikowano 5 Września 2016 Autor Opublikowano 5 Września 2016 Gdzie sprzedawales? A powiedz pod autem z kanału trzeba rozkrecic mocowanie rur tak? I jest tam jakas tez uszczelka?
enczu Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Ja robiłem całość z kanałem, bo wygodniej niż nurkować pod auto na leżąco, dla mnie największy problem był z samym wyjęciem kata z auta, na dole pamiętam, że cos przeszkadzało i wyjąłem górą Uszczelka jest, ale jeśli zamówiłeś na tej aukcji to dostaniesz też nową
tkamicki5 Opublikowano 6 Września 2016 Autor Opublikowano 6 Września 2016 Duzo tez męczenia i kombinowania z wyjęciem go z góry?
enczu Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Trochę gimnastyki i obkręcania go ale jest to możliwe Tragedii nie ma
Lukaszhenleys Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Żeby to wyciągnąć musisz okrecic o Quo stopni i najlepiej odkręcić na środku gdzie się łączą ze sobą tłumiki no i przy samym turbo. Więcej strachu niż roboty. 180 stopni
tkamicki5 Opublikowano 7 Września 2016 Autor Opublikowano 7 Września 2016 Uszczelki nowe same starczą?nie musze miec jakiejs masy uszczelniającej jeszcze do tego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się