igor.ddk Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 od jakiegoś czasu mam problemy z odpalaniem. rozrusznik kręci itp, wszystko niby ok silnik wchodzi na obroty i od razu spada i gaśnie, nie reaguje na pedał gazu. zdarza sie ze odpala za 1, czasami za 2 ale czasami i za 20-30. czego to może być przyczyna?
Klejk Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Nie nie mruga ci po tym jak zgaśnie jakąś kontrolka? Chodzi mi o auto z kluczykiem? Bo to co piszesz pasuje na odcięcie przez immo
xsebo1 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Przeplywki, świecy, pompy paliwa. Przy następnym kaprysie spróbuj odłączyć przeplywke i odpalić Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
igor.ddk Opublikowano 12 Września 2016 Autor Opublikowano 12 Września 2016 kontrolka immo gaśnie. niedlugo postaram sie zalatwic kabel do wag
Filip?ysy Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 U mnie tak jest po odpięciu akumulatora na jakiś czas. Ledwo co odpali żeby zaraz zgasnąć. Jak mu dam gazu to odpali i utrzymuje obroty, po kilku minutach jak jest odpalony to działa ale skaczą mu obroty po wciśnięciu sprzęgła (np jak się dojeżdża do świateł no ale odpala i nie gaśnie). Adaptacja przepustnicy nie pomaga.
mszark Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Przepustnica w aeb bywa kapryśna co po swojej zauważyłem. Troche brudu i już bywa dziwnie. Po odpięciu aku mimo, że adaptacja ok czasem trzeba jeszcze raz rozpiąć aku. Sam tak ostatnio miałem, zrobiłem z 200km i po dojeżdżaniu do skrzyżowaniu po wciśnięciu sprzęgła obroty rosły nadal. Odpięcie aku, ponowna adaptacja i od razu poprawa.
Filip?ysy Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Ok w takim razie jutro ją muszę wykręcić i wyczyścić bo miałem to zrobić 2 miesiące temu. Ale zdjąłem gumową rurę i wydawała się czysta. Widać tylko się wydawała.
igor.ddk Opublikowano 12 Września 2016 Autor Opublikowano 12 Września 2016 (edytowane) jutro w warsztacie będą zakładać mi nowe sprężyny to powiem żeby od razu przejrzeli przepustnice, jak nie pomoże to chyba wymienie świece. bo troche siara jak nie moge go odpalić przez 10 minut Edytowane 12 Września 2016 przez igor.ddk
Filip?ysy Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Wyczyściłem przepustnice i jest znacznie lepiej. Odpala od strzała, nie szarpie silnikiem przy depnięciu nagłym. Jedno ALE. Dlaczego obroty strasznie powoli spadają? Jak wcisnę sprzęgło to spadnie na 1500 a potem powoli powoli do kreski poniżej 1000. A jak np jest 1300obr i wcisnę sprzęgło to utrzymuje te obroty przez chwilę. Czy to normalne? Wcześniej spadały szybko no ale miał wahania nawet do 300-400 przy dojeżdżaniu do świateł. Edit Po drugim odpaleniu już wszystko jest ok. Przejechałem się kawałek i nie ma problemu z falowaniem obrotów. Trochę żwawszy się zrobił Edytowane 13 Września 2016 przez Filip?ysy
p.m.c Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Miałem taki problem że nie odpalał, ale tylko na ciepłym silniku. Pomagało odpięcie aku i wtedy trybił. Wymieniłem czujnik położenia wału i jak ręką odjął. Niestety po jakimś czasie znów to samo. Teraz się zrobiło chłodniej i od jakiegoś miesiąca wszytko jest ok. Więc może sprawdź na vagu czy nie wywala ci błędu tego czujnika. Pozdrawiam
Filip?ysy Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Wywala - short to plus wina wtyczki bo jest połamana i się nie trzyma... I to nie ja popsulem, ale po wyczyszczeniu przepustnicy nie ma problemów z odpalaniem Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się