zyla Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Cześć.Mam taki problem,że po wymianie filtra paliwa zaczęło mi cieknać z przeplywomierza. wymienilem oringi na nowe,nowe znowu na nowe i dalej cieknie. Coś źle mam zabezpieczone tutaj?:Na tym przepływomierzu mam dwa oringi w tych rowkach. Co może być przyczyną? Może być,że filtr paliwa jest zły? To co wchodzi przepływomierz jest np za głębokie? Edytowane 14 Września 2016 przez zyla
kamil-vag Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Kolega to nie żaden przepływomierz tylko zaworek pełniący rolę podgrzewacza paliwa. Jakiej firmy masz filtr założony ? Zaworek dużo nie kosztuje i wymień na nowy z filtrem dobrej marki Knecht lub Mann i problem zniknie. Numer zaworka: 1J0127247A
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Zaworki podgrzewacza są w dwóch rozmiarach ( chodzi o średnice części na której są o-ringi uszczelniające ) i tak samo są dwa rodzaje filtrów z mniejszym i większym otworem do którego przylegają uszczelniacze . Musisz zmierzyć te dwa wymiary czy są odpowiednie dla zapewnienia szczelności. Miałem taki przypadek tylko w drugą stronę i zaworka nijak się nie dało wcisnąć w gniazdo filtra Po zakupie odpowiedniego filtra albo zaworka problem znika Edytowane 14 Września 2016 przez piotrsob1
zyla Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 Kolega to nie żaden przepływomierz tylko zaworek pełniący rolę podgrzewacza paliwa. Jakiej firmy masz filtr założony ? Zaworek dużo nie kosztuje i wymień na nowy z filtrem dobrej marki Knecht lub Mann i problem zniknie. Numer zaworka: 1J0127247A Filtr mam knecht KL147D, a zaworek 127 247A
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Po numerkach Ci nic nie powiem , bo nie mam jak i gdzie sprawdzić Wymontuj zaworek , suwmiarka w rękę i będziesz wiedział czy jest problem , a jak będzie to z problem w ręce do sklepu niech dobierają aż będzie pasowało Edytowane 14 Września 2016 przez piotrsob1
kamil-vag Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Do BKE idzie to samo co do AWX/AVF, czyli wygląda, że filtr i zaworek jest ten co trzeba. A o-ringi dobrze założone, były zmienione razem z filtrem ? Kolejność ma znaczenie - czarny niżej, niebieski wyżej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się