walendziak90 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Witam Ja mam problem natomiast posiadam Audi a4 b7 2006r z automatyczna skrzynia biegow i wycietym DPF oddalem auto do mechanika z powodu kopcenia z tlumika np. jak stalem na swiatłach to auto zaraz stawalo w chmurze dymu. ok mechanik zrobil mi remont silnika wymienil również walek rozrzadu i teraz odebralem od niego auto i mi nim szarpie i ma malo mocy przy stracie co moze byc powodem cos zepsuł on czy poprostu jest "Partaczem" i nie umie naprawic bo on dobrze wiedzial ze takie auto mi oddaje ale powiedzial ze musi sie dotrzeć...
SotoM Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Teraz przestał kopcic a zaczął szarpać.... A w ecu żadnych błędów... Może nieprawidłowo rozrząd zsynchronizowany dlatego szarpie
TomOskroba Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 oddaj mu z powrotem w ramach reklamacji, niech znajdzie przyczyne... co dokładnie robiłeś ? remont generalny ?
MariuszKK Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Skoro wymieniał wałek, to pewnie też ruszał pompki. Prawdopodobnie do wymiany uszczelniacze PD... ale to trzeba zobaczyć korekcje i bipy w celu weryfikacji
walendziak90 Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 Własnie chodzi o to ze nie chce juz do niego oddawac bo auto stalo u niego miesiac czasu i nie umial sobie poradzic tez mi sie wydaje ze mogl pod czas wymiany walka cos poruszac i przestawil moze rozrzad szkoda gadac z tymi "mechanikami" juz mi rece opadaja... na czwartek umowilem sie do mechanika ktory zajmuje sie typowo diesel zobaczymy mysle ze on da rade z tym autem dam znac jak sie dowiem co bylo dziekuje wam za wypowiedzi i naprowadzenie na mozliwe przyczyny
TomOskroba Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 a ile zapłaciłeś tamtemu magikowi ?
walendziak90 Opublikowano 15 Września 2016 Autor Opublikowano 15 Września 2016 lepiej nie gadac... nie potrzebnie wgl. mu cos dalem 3000zl plus ja kupilem walek za 800zl. ale dzis jechalem tym autem bo bylem zmuszony sie nim ruszyc i na zimnym silniku cos dziwnie zapiszczalo gdy dodalem gazu tak jak by pasek klinowy moze faktycznie cos od tego rozrzadu
Pawelkiwi Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Patryk: Musisz weryfikować warsztaty. Po prostu trafiłeś na partacza. Wierz mi nie wszyscy tak robią. U mnie klient dostaje gwarancję. Nawet gdyby coś było nie tak zawsze może do mnie wrócić i wymagać.
TomOskroba Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 dokladnie, szkoda że najpierw nie wszedłeś na forum i nie poszukałeś polecanych warsztatów. nie było by tego problemu. a tak to szkoda 4 K
walendziak90 Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 No niestety tak bywa... wiem ze moje audi jest ogólnie wadliwym samochodem ale teraz nie wiem co z tym zrobic wywalic znowu pewnie z 3 tysiace za naprawe ale teraz mam juz polecony warsztat i wiem ze partactwa mi nie zrobia... ja zaluje ze wgl. mu zaplacilem... miesiac auto stalo u niego i nie umial sobie poradzic patrzyl w EGR z tego co mi mowil i ze tez nic nie daje ale po tym co czytam mysle ze to moze miec zwiazek z rozrzadem dlatego nie jezdze teraz autem tylko w czwartek mam zawieść do tego poleconego mechanika ktory zajmuje sie typowo diesel mam nadzieje ze on doprowadzi mi autko do porzadku bo mimo wad mojego Audi BPW jest to naprawde bardzo wygodny samochod i ciezko bylo by mi sie przesiasc na inne
Musashi Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Zanim ktokolwiek cokolwiek ruszy, powinien wykonać diagnostykę. Musisz wiedzieć co było robione w ramach owego remontu. Remont - brzmi poważnie, szlif wału, panewki, pierścienie, głowica? za szarpanie może być odpowiedzialny EGR, wtryski, uszczelnienie wtrysków, powietrze w paliwie, nieszczelny dolot, uszkodzona klapa gasząca, N239 i pewnie by się co jeszcze znalazło.
Pawelkiwi Opublikowano 21 Września 2016 Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) Audi jest może wymagającym samochodem ale jak ktoś ogarnie "swojego konia" to jest bardzo wdzięczne autko. W większości Ci co Tobie tu podpowiadają to są tzw. przez Ciebie "mechaniory". Udaj się do któregoś z nas a nie będziesz miał problemów. My dbamy o klientów i o forum służąc pomocą oraz dobrze wykonaną pracą. Edytowane 21 Września 2016 przez Pawelkiwi
walendziak90 Opublikowano 28 Września 2016 Autor Opublikowano 28 Września 2016 A wiec tak oddalem to kolejnemu mechanikowi ktory wymienil jeden wtrysk vacum pompe i teraz mam moc w aucie ale zostalo szarpanie powiedzial ze to moze byc od skrzyni biegow cos nie tak przyznal szczeze ze nie zajmuje sie skrzyniami i za to plusik dla niego ze nie gadal tak jak inni ze to wszystko potrafia zrobic i pozniej wychodzi na odwrot wiec pojechalem do serwisu auci tam pan wsiadl w moje auto przejechal sie i stwierdzil ze potrzebna diagnostyka koszt 400zl a pozniej to juz pewnie znowu cena w tysiacach... a moze wystarczy wymienic tylko olej w skrzyni nie wiem co moze byc przyczyna tego szarpania nie mam juz glowy do tego auta moze cos doradzicie co robic dalej... ?
Pawelkiwi Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Rozumiem że samo szarpanie nie występuje na wolnych obrotach. Rozumiem że w pozycji P jak dodajesz gazu też nic nie szarpie. Domyślam się że tylko podczas jazdy na D. Szarpie przy zmianie biegów czy na każdym biegu ? Szarpanie zależne od obrotów ? Czy przy określonych obrotach np. pomiędzy 1,5 a 3,0 kobr/min ? Opisz dokładnie.
walendziak90 Opublikowano 29 Września 2016 Autor Opublikowano 29 Września 2016 powiem tak jak jade na kazdym biegu jest to szarpanie w 1800 a 2200 obrotow moze 2300 potem to ustaje gdy sa one wieksze ale przy wiekszej pretkosci jest to mniej odczuwalne najgorzej przy ruszaniu i przy mniejszej predkosci ciezko to opisac
Musashi Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 a sterownik skrzyni zapisala jakies bledy w pamieci usterek?
walendziak90 Opublikowano 1 Października 2016 Autor Opublikowano 1 Października 2016 w skrzyni jest tylko jeden blad uszkodzony czujnik obrotow skrzyni ale to mialem juz okolo 1,5 roku temu ale na serwisie powiedzieli mi ze taki czujnik kosztuje 5tysiecy a nie warto go wymieniac bo w sumie czasem bylo tylko czuc jak zminial bieg takie lekkie szarpniecie i to wszystko ale to strasznie lekkie nie odczuwalne praktycznie czytalem tez po innych forum i pisza ze moze zaslepienie egr cos da tylko mam takie pytanko czy jesli jest cos nie tak z egr a wypne wtyczke od niego czy dalej moze sie nic nie zmienic a po zaslepieniu egr bedzie wszystko ok ?
Pawelkiwi Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Stąd moje pytania były. Zaślep EGR-a. Robota prosta, dwie śrubki poluzuj, włóż kawałek blachy, dokręć śruby i w drogę. Jak przestało szarpać zaślep EGR-a na stałe + program. Jak nie przestało szarpać trzeba szukać dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się