Pro100 0 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Cześć. Wczoraj zostały wymienione u mnie komplet wahaczy (skv germany) + drążki kierownicze (jakaś firma na s...) po wyjeździe od mechanika zauważalna cięższa praca kierownicy dojechałem tak może 2km na skp w celu ustawienia zbieżności, ale problem wcale nie ustąpił. Kierownica po skręcie nie wraca do pozycji jazdy na wprost :/ dodam że przed wymiana zawieszenia problemu nie było co dziwne zważywszy na fakt że jeden z drążków był w słabym stanie. Czy macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Jak cieżko dokładnie? Czy stojąc w miejscu jesteś w stanie skręcić kołami? Jak nie, to pompa wspomagania chyba olej straciła.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Coś za mocno.poskrecane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 W tym przypadku mogą być to tylko drążki, ale żeby aż tak mocno poskręcać żeby pompa wspomagania nie dawała sobie rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 18 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2016 W tym przypadku mogą być to tylko drążki, ale żeby aż tak mocno poskręcać żeby pompa wspomagania nie dawała sobie rady? Widywałem takie przypadki. Sporo "fachowców" dokręca wszystko do oporu. Są podane momenty i niezbędne są klucze dynamometryczne ale po co powie "fachowiec". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 W tym przypadku mogą być to tylko drążki, ale żeby aż tak mocno poskręcać żeby pompa wspomagania nie dawała sobie rady? Widywałem takie przypadki. Sporo "fachowców" dokręca wszystko do oporu. Są podane momenty i niezbędne są klucze dynamometryczne ale po co powie "fachowiec". ale co tam możesz za mocno skręcić, żeby przekładało się na to czy kierownica chodzi lekko czy też z oporem? Przecież całość pracuje LEWO-PRAWO na sworzniach i tylko jeśli sworznie są ciasne będziesz miał taki efekt, tak sworznie w końcówkach drążków jak i sworznie wahaczy... Skręcasz tylko końcówkę walcowatą sworznia, a to nie przekłada się na pracę sworznia kulistego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 10 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2016 Jak dla mnie też skręcenie nie ma tu nic do rzeczy. Musieli coś zj***ć przy okazji, może wykrzywili któreś ramie magla albo coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulpecik 13 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Myślę, że temat już rozwiązany ale to oczywiste, że prawidłowo złożone zawieszenie można nawet z przedłużką doj...ać i koło kierownicze będzie chodziło normalnie, o ile nie porwiemy gwintów i się nam tramsformers nie zrobi... "Widywałem takie przypadki"...ech. Tak się płodzi legendy. W niektórych autach zły montaż łożyska zwrotnicy może powodować cięższą pracę układu kierowniczego. Albo jego uszkodzenie. Bardzo duża rozbieżność kół potęguje w określonych sytuacjach podobne wrażenie. Montaż(w niektórych) autach złego zestawu sworzni zmienia wyprzedzenie i też wpływa na siły konieczne do przyłożenia na kole(zdaje się, że w B3 przykładowo można było się bucnąć). Edytowane 11 Października 2016 przez pulpecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 11 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Cześć. Wczoraj zostały wymienione u mnie komplet wahaczy (skv germany) + drążki kierownicze (jakaś firma na s...) po wyjeździe od mechanika zauważalna cięższa praca kierownicy dojechałem tak może 2km na skp w celu ustawienia zbieżności, ale problem wcale nie ustąpił. Kierownica po skręcie nie wraca do pozycji jazdy na wprost :/ dodam że przed wymiana zawieszenia problemu nie było co dziwne zważywszy na fakt że jeden z drążków był w słabym stanie. Czy macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? A moze majstry pobawili sie srubka od regulacji luzow w maglu?Ja jak zmienialem zawias tez tam odczulem to na kier ale roznica nie byla az taka mega. Edytowane 11 Października 2016 przez wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się