yanosho Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 na samym początku współpracy z BLB trzeba było mu podziękować za współpracę zapodać z małym przebiegiem ulepszone BKD lub BSY z mitsu BLB sprzedać i prawdopodobnie prawie na zero byś wyszedł i jedynie co by Cię interesowało to paliwo i filtry:wink: cała zabawy z BLB imbusik, wałki, głowica, pompki to pudrowanie syfa:kwasny: ale Tomek rozumiem, że już poczyniłeś wcześniej jakieś kroki aby Ci służył więc żal teraz myśleć o drugiej motorowni
KERCZI Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Kurde kazdy silnik praktycznie ma swoje za uszami. Ja tam uwazam ze w BLB kwestia 3k i auto sluzy dlugo dlugo... mialem BLB, za 2k z nowa pompa oleju zrobilem imbusik, za ok. 1K turbo i auto smigalo na mocnym programie az milo, teraz Boseron drze dalej furmanke i tez nic sie nie dzieje... nie ma juz silnikow nie zniszczalnych. czy to 3.0 TDI czy 2.0 tfsi czy 3.2fsi kazdy cos ma... trzeba sie z tym pogodzic, zrobic co trzeba, dbac i jezdzic...
niestandardowy Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 KERCZI - 2k to znaczy 2 tysiace?
niestandardowy Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 chcialem sie tylko upewnic, a tak pozatym jest gdzies na forum temat z opisem silnikow? bo ja mam bpw i sam nie wiem czy to dobry silnik. odpukac w niemalowane chodzi jak tralala
yanosho Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 BPW to taki rozwiercony 1,9 sorki Tomek za spam w temacie
Pretor Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Nie do końca to taki rozwiercony 1,9. BPW to taki BLB z główną z AVF. Wysłane z mojego MT27i
H4mm3R Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Opublikowano 14 Marca 2013 Mój BLB już jest wykastrowany (niema wałków wyrównoważających) + EGR zaślepiony... W grudniu 2011 poleciało mi 12 zębów na pasku rozrządu (pasek miał 80kkm jakiś podwójnie wzmacniany z Gates'a) na początku ja i mechanik myśleliśmy że to pompa tandem, ale po zamianie pompy na inną silnik dalej nie odpalał... potem dopiero zauważyliśmy pasek. Po wymianie rozrządu silnik odpalił i nic nie wskazywało żeby było coś nie tak, poza problemami z odpalaniem na zimnym, które latem ustąpiły. Od tamtej pory zrobiłem 60kkm, wymieniłem turbo + korekta i wtedy zaczęło się pogarszać odpalanie na zimnym, dymienie i ostatnio zauważyłem ubywanie płynu chłodniczego. No to głowica w górę i okazało się... że są uszkodzone dwa końcówki popychaczy zaworów, głowica jest popękana na pierwszym cylindrze. Po dokładniejszych oględzinach wyszło, że 6 zaworów są lekko krzywe, choć tutaj zawory są grubości patyczka do uszu i dużo nie trzeba żeby je skrzywić.. Pompki oddałem do regeneracji, bo już mają 350kkm nalatane i niema bata żeby dobrze ciśnienie trzymały.
siemian Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Kurde kazdy silnik praktycznie ma swoje za uszami. Ja tam uwazam ze w BLB kwestia 3k i auto sluzy dlugo dlugo...mialem BLB, za 2k z nowa pompa oleju zrobilem imbusik, za ok. 1K turbo i auto smigalo na mocnym programie az milo, teraz Boseron drze dalej furmanke i tez nic sie nie dzieje... nie ma juz silnikow nie zniszczalnych. czy to 3.0 TDI czy 2.0 tfsi czy 3.2fsi kazdy cos ma... trzeba sie z tym pogodzic, zrobic co trzeba, dbac i jezdzic... dokłądnie tak. Chociaż ja tam uważam że BLB jest niezniszczalny tylko trzeba go traktować jak starą k...we :decayed: Luuuubi to :grin:
H4mm3R Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Opublikowano 22 Marca 2013 New info :Audi uruchomione To fajnie tylko ja juz w kanał leje
marcin_o23 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 ale ten tył fajnie wygląda no i dźwięk na żywo mało to już ropniaka przypomina
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się