CoLo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Witam, Zastanawiam się czy mam się bać. Mianowicie, kopci z rury i fakt ubywa trochę płynu chłodniczego. Niema oznak przedostawania się oleju do zbiorniczka ani na odwrót. Bagnet i korek czysty. Niemam kata. Wszystko wygląda OK prócz tego ubytku... Te dymienie jest jeszcze w normie ? Chociaż w to wątpię. Uszczelka pod głowicą wymieniana rok temu więc CHYBA raczej nie to. Czyżby pęknięta głowica ? ;( link do filmiku: http://www.wrzuta.pl/film/eeEobO6Xab/ pozdrawiam P.S. Silnik odrazu po odpaleniu (póki jest zimny) trochę mniej kopci...
czaki22 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 no uszczeleczka i masz sie czego bac
CoLo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 No to ładnie... Po roku czasu... aż się nie chce wierzyć, że to możliwe...
maro71m-1 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Jeśli było zimno i nie masz kata to moim zdaniem jest ok.
CoLo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 Filmik robiłem dzisiaj... (+4 oC - według kompa w aucie) Możliwe, że po tak krótkim czasie by uszczele wywaliło ?
domelq Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Z tą uszczelą to mi coś nie leży, żeby po roku juz padła. Chyba, że jakiś majcher przy zakładaniu coś spier.....
tomek a4 2.8 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Kolego, ja jak rano o tej porze roku swojego odpale, to po kilkunastu sekundach para jeszcze bardziej leci, a silnik jest igła. Z tym ze u mnie są katalizatory. Gorzej jeśli to dym, na filmiku ciezko ocenić. A co do uszczelki, to można to sprawdzić u mechaniora czy jest ok
CoLo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 Heh to ja już sam niewiem. Mi też coś nie tak pasuje, że uszczelka po takim czasie by piardła ale specem nie jestem... A takie objawy jak się mają do pęknięcia głowicy ? Raczej było by widać coś w zbiorniczku lub oleju czy nie koniecznie ?
sparki Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Wg mnie szukasz dziury w całym taka ilość pary to normalka bym nawet powiedział że troche mało. Ja mam katalizator SPRAWNY i z wydechu przez pierwsze pare minut po odpaleniu widać troche pary a z wydechu kapie woda, dopiero jak silnik złapie już trochę temperatury to z wydechu zaczyna walić dużą ilością pary i naprawde nie ma sie czego obawiać, bo głównymi składnikami spalania paliw kopalnych są CO2 i H2O czyli nasza woda (ale starczy tej chemii). Jeśli nie widzisz ubytku mocy a to co wydobywa się z wydechu nie jest gęstym gryzącym białym dymem to nie masz co martwić się uszczelkę.
M3I Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 U mnie zaraz po odpaleniu dymi nawet bardziej ( też niemam katów). a płynu ubyło mi około 1 cm przez 4 miesiące, więc mysle że to chyba normalne.
loco87 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Silnik miales zimny czy cieply? Ja bym sie nie martwił... u mnie nie beirze nic plynu chlodzącego a jak sie zagrzeje a jest zimno to kopci ze ho ho. W lecie nie kopcil ale teraz to jedna chmura jest
CoLo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 Silnik był tak pół na pół zagrzany... Właśnie troszkę taki zdezorientowany byłem bo jak go kupowałem ok. 4 miechy temu (trochę cieplej było ) to sprawdzałem czy kopci i nie było ani troszku dymka... Oka, uspokoiłem się i dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc Pozdrawiam
tomcio1600 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 link do filmiku: http://www.wrzuta.pl/film/eeEobO6Xab/ nie masz czym sie przejmowac.. mój dymi bardziej : a wszytsko sprawne i ok (tyle ze jezdzi na lpg) Ale za to jutro tankuje do pełna PB wlewam STP i bedzie trzeba przepalic ją troche..
yahoo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Jesli to para a tak to wyglada to jest ok jesli dym to moze byc problem. A sproboj w takim razie autko gdzies zostawic w cieplym miejscu i go odpalic i sprawdz czy kopci. Wedlug mnie nie ma czym sie przejmowac
CoLo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 a na rozgrzanym w pelni jak dymi? Na rozgrzanym praktycznie tak samo...ALE któregoś dnia dałem bracholowi żeby się przejechał, Ja pojechałem za nim i nie widziałem jakiegoś dymka...nawet gdy troszku przycisnął
FAFAL Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Sam musisz ocenić czy to para czy dym- na pewno będzie gęstszy i gryzący, będzie też miał intensywniejszy zapach. A co do pary to normalne tym bardziej o takiej porze roku. Więc luzik nic tylko jeździć dalej
ajax Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 a na rozgrzanym w pelni jak dymi? Na rozgrzanym praktycznie tak samo...ALE któregoś dnia dałem bracholowi żeby się przejechał, Ja pojechałem za nim i nie widziałem jakiegoś dymka...nawet gdy troszku przycisnął Jak jedziesz to ped powietrza zabiera szybko pare wodna i ja rozrzedza.... dlatego jej nie widziales! Gdyby to byla uszczelka to w czasie jazdy pod obciazeniem jeszcze bardziej byloby widac. Jezeli ubylo Ci troszke plynu to sprawdz dokladnie wszsytkie laczenia/wyjscia/wejscia ukladu wodnego i poszukaj osadu mineralnego ( w kolorze plynu ) Moze rozszczelnil sie delikatnie uklad. Pozdrawiam!
CoLo Opublikowano 17 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2008 OK, dzięki wszystkim za pomoc...wygląda na to że jest okej PozdrO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się