Lastk Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Hej, proszę o opinie. Wymieniałem tarcze i klocki z przodu sam jakieś 2 miesiące temu. W trakcie wymiany zostały wymienione cylinderki oraz osłony i gumki na nowe. Występuje u mnie bicie po przejechaniu 5000 km przy trzecim i czwartym biegu ale tylko gdy hamuje silnikiem z prędkości około 70-100 km/h. Gdy hamuje na luzie to wszystko jest ok. Czy może to mieć związek z układem Wnapędowym? Olej w skrzyni 6biegowej został wymieniony miesiąc po hamulcach na Liquid Moly 75w90 GL4+ VW 501.50. Z góry dzięki, pozdrawiam.
piotrsob1 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Sprawdź dokładnie we wszystkich możliwych płaszczyznach czy nie ma luzów na wewnętrznych przegubach półosi napędowych
Lastk Opublikowano 28 Września 2016 Autor Opublikowano 28 Września 2016 Ok dzięki, sprawdze. Niby mechanik twierdził, że przeguby wewnętrzne są ok i skłaniał się bardziej gu dwumasie (regenerowana była rok temu w Kożuchowie). Ale nie chce mi się wierzyć żeby dwumasa tylko w ten sposób się objawiała a w żaden inny nie :/
kufel26 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Mam dosłownie tak samo. Poradziles sobie z tym problemem? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Lastk Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Hej, niestety nie. Sklaniam sie ku dwumasie bo na zimnym silniku jest zmiana dzwięku gdy naciskam pedał sprzęgła. Jeszcze wczoraj znajomy powiedział mi, że zna stacje diagnostyczną, która ma pomiar bicia kół przy teście hamulców, jutro tam podjade... pozdrawiam Edit: Hej, byłem na pomiarze bicia na stacji diagnostycznej. Pokazaywali mi kompensacje przy hamowaniu i wyszło po 4 w prawym przodzie i na tyle a przod lewy mial wynik 12. Takż chyba przymierze się do przetoczenia nowej tarczy :/ Co o tym myślicie? Pozdrawiam Edytowane 13 Listopada 2016 przez Lastk
piotrsob1 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Edit: Hej, byłem na pomiarze bicia na stacji diagnostycznej. Pokazaywali mi kompensacje przy hamowaniu i wyszło po 4 w prawym przodzie i na tyle a przod lewy mial wynik 12. Takż chyba przymierze się do przetoczenia nowej tarczy :/ Co o tym myślicie? Pozdrawiam A co ma krzywa tarcza hamulcowa do hamowania silnikiem ? Pisałeś że wibracje występują tylko przy hamowaniu silnikiem, czyżby się coś zmieniło a my o tym nie wiemy ? Do tych pomiarów na stacji diagnostycznej to bym podchodził z mocną rezerwą , wyniki są zazwyczaj mocno orientacyjne
Lastk Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 Hej, nic się nie zmieniło, dalej przy hamowaniu silnikiem jest to samo- między 70-90 km/h. Ale szukam rozwiązania, przypomniały mi się czasy gdy miałem mazde 626 i przy 100 km/h zwichrowana tarcza powodowała bicie budy :/ dzięki za opinie na temat wyników
wyzyk83 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) to nie wiem jakby musiała być krzywa tarcza zeby takie bicie powodowało na moje to nie bedzie zwiazane z tarczami Edytowane 13 Listopada 2016 przez wyzyk83
kufel26 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Mi to wyglada na ten dwumas jednak. Mam tak na 4 biegu, ze doslownie podczas hamowania silnikiem czuc jakby kola byly zle wyważone, czuc bicie. Plus do tego drgania podczas ruszania oraz rezonans podczas przyspieszania w okolicy 1900 obrotów. A ty jakie obajwy miales dwumasy, ze dales do kozuchowa? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Lastk Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Mam podobne odczucia u siebie tylko rezonans i drgania mam przy 1400 obrotów w czasie przyśpieszania. Dwumase oddałem do regeneracji po kupnie samochodu gdyż sprzedający wmawial mi ze trzęsienie budą na jałowym to przez nią. Okazalo się, że synchronizacja w moim blb byla skopana... po wyjeciu dwumasu mechanik stwierdził, że luz miala ponad 7 czegoś tam i poszła na regenerację wraz z dociskiem, tarcza zostala zalozona nowa... Hej, dzisiaj zauwazyłem nowe objawy. Przy jeździe ze stałą predkością 140 km/h trzęsie budą jakby od kół, wszystkie inne prędkości niwelują to odczucie. Teraz mam zimówki idealnie wyważone :/ Edytowane 15 Listopada 2016 przez Lastk
Murdzu12 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Opublikowano 16 Stycznia 2017 Koledzy ja na nowy dwumas plus sprzęgło i miałem takie wibracje przy przyspieszaniu. Wymiana polosi na uzywane ori sprawne (podkreslam sprawne w bardzo dobrym stanie a nie pierwsze lepsze z allegro....)
kufel26 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 I jak problem rozwiązany?Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Lastk Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Niestety nie... wymieniony dwumas i sprzęgło i bicie pozostało. W piątek będę mierzył piasty przednie czujnikiem zegarowym. Dam znać co i jak... Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Lastk
kufel26 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 A przeguby spraedzales?Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
kubabkb Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 (edytowane) Lastk wez sprawdz dokladnie te przeguby wewnetrzne , lub podmien cale polosie na jakies w bardzo dobrym stanie, jesli bije Ci przy 140km/h raczej bedzie to od przegubow. Mam ten sam problem co Ty, u mnie pomogla troche wymiana poduszki pod skrzynia i gdzies w 70% bicie zmalalo. Edytowane 29 Stycznia 2017 przez kubabkb
Lastk Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 Ok dzięki, sprawdzę przeguby jeszcze raz sam w piątek. Do tego zmierzę zegarowym piasty. Jak na piaście będą złe wyniki (tfu, tfu) to oznaczałyby krzywą piastę czy również problem z przegubem wew lub półosiami? Pozdrowienia
soul87 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) poduszka skrzyni Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87
Lastk Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Niestety nie, ale z dobrych wiadomości to pozostały mi do zmiany półosie tak jak koledzy powyżej wspominają wymienione: - poduszka skrzyni rok temu - tarcze, klocki, zaciski 320 dwa tygodnie temu - komplet dwumasy z lozyskiem miesiac temu - sprawdzone piasty z przodu (bicie 0.002) - przeguby niby ok, delikatny luz moze od flanszy skrzyni? Najgorsza w tym wszystkim to cena półosi SKF bo skłaniałbym się ku nowym Wczoraj wróciłem z Krakowa i strasznie mi przeszkadzało to bicie przy 140 na autostradzie ale juz 130 było ok do tego puszczenie gazu po przyspieszaniu wskazuje na jakis luz...
soul87 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) A może opony walniete. Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się