radi Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Witam Może ktoś pomoze,podpowie bo już mi rece opadają, cofanie zapłonu przy pełnym bucie, szczelnosc sprawdzona nabite ponad 1bar i nigdzie nie ucieka, wszystkie zaworki jednokierunkowe sa OK, swiece nowe, cewki nowe, cisnienie na cylindrach po 12-12.5 bar, co jeszcze można sprawdzić? bo już niemam pomysłu. logi seria http://vaglog.pl/log_278740.html logi chip http://vaglog.pl/log_279635.html http://vaglog.pl/log_279636.html może ktoś miał podobna sytuacje z cofaniem zaplonu
sous1111 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 A ciśnienie paliwa sprawdzałeś ? Na wszystkich cylindrach masz te wypadanie zapłonów ? Jeśli nie na wszystkich to może wtryski miejscami zamień.
radi Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 Wtryski zalozone inne,jak by bylo cisnienie paliwa male to by sonda chodzila na ubogo.cofa zaplon na wszystkich,widac na logach
Klawisz-84 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) Ok masz podobny problem co ja wręcz identyczny.Jutro zmieniam Dv dam Ci znać czy pomogło ale wiele tematów o tym mówi że po sofcie wywala dv jak nie utrzymuje doładowania.Jak wymienię i wgram soft i będzie ok odrazu się odezwę [emoji4] Edytowane 28 Września 2016 przez Klawisz-84
radi Opublikowano 27 Września 2016 Autor Opublikowano 27 Września 2016 Dv zalozone od audi TT 710n,sprawdzane wczoraj i nie przepuszcza,dolot spradzony,juz niemam pomyslow co jest nie tak.
Łukasz13 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Dv raczej niewiele ma wspolnego z cofaniem zaplonu, swiece jakie? Paliwo 95? To zalanie paliwem silnika po programie powyzej 4 tys ma jakis konkretny cel?
radi Opublikowano 28 Września 2016 Autor Opublikowano 28 Września 2016 Swiece platynowe ngk ,paliwo 95 bo w irl niema innego,z tym zalaniem powyzej 4tys niemam pojecia,a co jest cos zle,za duzo paliwa jest?
Klawisz-84 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Mi podobnie wyszło jak dałem wtryski od Bex w sumie mam identyczne objawy jak ty :/ przy sofcie już przy 2.5 obr/min mam stukowe a na serii ciągnie do odcinki Przed chwilką wymieniłem dv-kę i zobaczę po zgraniu softu co się wydarzy. Druga sprawa czy sprawdzałeś pompę paliwa? Bo wyczytałem że też może dawać objawy cofania zapłonu jak ma zbyt słabe ciśnienie? ps. też używam 95 z shella lub statoil.
radi Opublikowano 28 Września 2016 Autor Opublikowano 28 Września 2016 Pompy nie zprawdzalem,musze podjechac na sprawdzenie,umnie jedna poduszka sie leje troche,i moze silnik wchodzi w jakies wibracie i czujniki wylapuja stukowe i cofa zaplon.
hunter91 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Swiece platynowe ngk ,paliwo 95 bo w irl niema innego,z tym zalaniem powyzej 4tys niemam pojecia,a co jest cos zle,za duzo paliwa jest? Koledze chodzi o to tak dyskretnie mówiąc ze soft który Ci wgrał ktoś tam ,jest zupełnie do kitu zalewa go powyżej 4 tys RPM. 1.8 t powinno jeździć na lepszym paliwe tym bardziej po sofcie
radi Opublikowano 30 Września 2016 Autor Opublikowano 30 Września 2016 Niewiem, nieznam sie,hehe wiem ze sonda powyzej 4tys chodzi na 0 ,a to zle jest?program mozna poprawic jak cos jest nie tak,a w irl jest tylko 95.
Galetto Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 Jak ktoś nie wie do czego jest BTS bo go wyrzuca całkiem z softu i na ile stopni jest ustawiony w tym aucie to niech się nie odzywa. Pewnie lepiej by było jakby głowica płynęła powyżej 900*C. A zagotować ją na 95 to nie trzeba wiele.
radi Opublikowano 30 Września 2016 Autor Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) To zalanie paliwem silnika po programie powyzej 4 tys ma jakis konkretny cel?Ma konkretny cel. Wracajac do tematu, moze ktoś cos wie, lub może uporał się z cofaniem zapłonu, niech podpowie....jeżeli nie, to niema co dalej ciagnac tematu. Edytowane 30 Września 2016 przez radi
Klawisz-84 Opublikowano 30 Września 2016 Opublikowano 30 Września 2016 (edytowane) Poczekaj do jutra.Osobiście po wymianie dv auto zmieniło się o 180* na plus.Zrobiłem dziś logi z wtryskami+nowy dv i nowe świece powiem Ci że jest cofanie zapłonu ale .... jak na początku korekty szły pod 10 tak teraz nie przekraczają 6-7 więc już jest postęp poczekam na poprawkę i zobaczymy co będzie. Od siebie polecę Ci wymianę DV-ki nawet jakbyś chciał odłożyć soft to zobaczysz jaka będzie różnica jak zamontujesz nowy. Edytowane 1 Października 2016 przez Klawisz-84
Łukasz13 Opublikowano 1 Października 2016 Opublikowano 1 Października 2016 Ok jak to mówią wasz cyrk i wasze małpy temp. wyliczana z BTS to tylko wartość wirtualna a nie prawdziwe egt., ale w sumie jak patrze na zapłon koło 4-6 st przy 6 tyś to fakt lepiej niech leje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się