pet3r Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 Strumienica daje tyle co magnetyzer.hmm, to po co je wogule produkują??pozdro jakos trzeba kase zarabiac...
kalina Opublikowano 9 Marca 2007 Opublikowano 9 Marca 2007 Rozmawiamy o strumienicy tzw Łuskowej - dla mnie jest jak turbinka Kowalskiego w 126p ( wtajemniczeni wiedzą o co biega). Jak 9 lat temu bawiłem się w KJS`y właśnie 126p o oszałamiającej mocy 43 KM, to zakładałem strumienice przed startem z nadzieją polepszenia rezultatów. Ale efekt był tylko jeden - bolały mnie uszy
Gość Iceman Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 Rozmawiamy o strumienicy tzw Łuskowej - dla mnie jest jak turbinka Kowalskiego w 126p ( wtajemniczeni wiedzą o co biega). Jak 9 lat temu bawiłem się w KJS`y właśnie 126p o oszałamiającej mocy 43 KM, to zakładałem strumienice przed startem z nadzieją polepszenia rezultatów. Ale efekt był tylko jeden - bolały mnie uszy złe porównanie 43KM u mnie teoretycznie 318 Km (więc po wywaleniu kata zaczeła równo ciągnąc po 4500 obr a wcześniej nieszło jej najlepiej) wiec w moim przypadku jednak efekt jest piorunujący dodam tylko ze katy były w idealnym stanie :biggrin:
kalina Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 Poprostu twierdzę że zakładanie strumienic to niepotrzebny wydatek - a tłumikarze wciskają je wszystkim dorabiając do tego kosmiczne teorie. Tak na marginesie - katalizatory Ci oddał oczywiście?
Gość Iceman Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 katalizatory Ci oddał oczywiście? po pierwsze nikt mi nie wciskał strumienic , poprostu z katami nielatała tak jak lata bez. po drugie pytałem sie speca od audi czy zakładac rury czy strumienice odpowiedz była tylko jedna strumienice no i katy dostałem zpowrotem pozdrawiam
Hauzer Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 katalizatory Ci oddał oczywiście? po pierwsze nikt mi nie wciskał strumienic , poprostu z katami nielatała tak jak lata bez. po drugie pytałem sie speca od audi czy zakładac rury czy strumienice odpowiedz była tylko jedna strumienice no i katy dostałem zpowrotem pozdrawiam Dobry spec Ja u siebie, też miałem strumienice hmm ostatni raz na rurce lepiej jeździ bez komentarza Nikt o to nie prosił
Gość Iceman Opublikowano 10 Marca 2007 Opublikowano 10 Marca 2007 katalizatory Ci oddał oczywiście? po pierwsze nikt mi nie wciskał strumienic , poprostu z katami nielatała tak jak lata bez. po drugie pytałem sie speca od audi czy zakładac rury czy strumienice odpowiedz była tylko jedna strumienice no i katy dostałem zpowrotem pozdrawiam Dobry spec Ja u siebie, też miałem strumienice hmm ostatni raz na rurce lepiej jeździ bez komentarza nie w kazdym silnku sa pewnie widoczne efekty
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Marca 2007 Opublikowano 11 Marca 2007 nie ma co się spierać. Tutaj są potrzebne fakty, a mianowicie wykresy z hamowania na katach, na rurkach i na strumienicach i porównanie wyników.
Gość Iceman Opublikowano 11 Marca 2007 Opublikowano 11 Marca 2007 nie ma co się spierać. Tutaj są potrzebne fakty, a mianowicie wykresy z hamowania na katach, na rurkach i na strumienicach i porównanie wyników. dokładnie :biggrin:
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Marca 2007 Opublikowano 11 Marca 2007 chętnie się zapoznam z danymi ja też jestem niesamowicie ciekawy. Iceman jedź na hamowanie i zaspokój naszą ciekawość :biggrin:
Gość Iceman Opublikowano 11 Marca 2007 Opublikowano 11 Marca 2007 chętnie się zapoznam z danymi ja też jestem niesamowicie ciekawy. Iceman jedź na hamowanie i zaspokój naszą ciekawość :biggrin: tak, ja do hamowni 4x4 mam od 300 do 500 km wiec musze zaplanowac bo nielatam w tamte rejony :biggrin:
staniek Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Tak więc wczoraj przy okazji wymiany łączników elastycznych wydechu, postanowiłem również rozstac się z katalizatorami (wstawiłem ruły) :twisted: Spostrzeżenia są następujące: 1.samochód jakby odrobine żwawszy, ze szczególnym naciskiem na odrobinę :exclaim: , ale.... 2.ale możliwe, że to tylko subiektywne wrażenie związane z głośniejszą pracą silnika ( i tak pewnie jest), 3.praca silnika na rurach (chodzi o gang) raczej mi się nie podoba, występuje głupawy blaszany podźwięk :frown:, lepsza już cisza (jak dla mnie) :exclaim: 4.wskazane są jakieś tłumiki przelotowe w miejsce katów, i tak pewnikiem w przyszości zrobię (no bo jak większośc uważa strumienice to zło ) 5.katy przy przebiegu 180kkm (i dużej szansie na jego orginalnośc były w idealnym stanie :exclaim: 6.no i w końcu jakiś plus przeprowadzonego zabiegu, a mianowicie, autko jest lżejsze o jakieś całe 5-6 kilo :lol: , a może nawet więcej Pozdrawiam!
kalina Opublikowano 16 Marca 2007 Opublikowano 16 Marca 2007 Katalizator w wolnossącym zabiera ok 8% z szeroko rozumianej mocy.
witux Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 hmm, jeśli posiadam dwa katalizatory to czy zamiast dwóch wstawić rurki ? na pewno jeden jest już martwy ponieważ dzwoni w nim i silnik gaśnie na wolnych z uwagi że się dławi
Gość MorgothDBMA Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Ja tam wybebeszyłem katy i nic nie wspawywałem - są po prostu puste w środku - nikt na przeglądzie nie może się przyczepic....
Szewczenko7 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Ja tam wybebeszyłem katy i nic nie wspawywałem - są po prostu puste w środku - nikt na przeglądzie nie może się przyczepic.... Moim zdaniem najlepsze rozwiazanie
wester Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 A sa tam moze jakies sondy w ukladzie wydechowym ktrym mogloby to przeszkadzac w jakis sposob lub wplywac na ich odczyty?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 A sa tam moze jakies sondy w ukladzie wydechowym ktrym mogloby to przeszkadzac w jakis sposob lub wplywac na ich odczyty? niektóre modele posiadają sondę przed katem i za. W tej opcji potrzeba więcej kombinacji co by wszystko zgrać. U ciebie raczej tak nie jest ale ręki sobie nie dam uciąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się