Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Propozycja zbiorowego zapytania, a poźniej pozwu przeciw Audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam silnik BLB z końca listopada i już są koła zębate

Opublikowano

FiodoRR -

Problemem nie jest gniazdo w pompie oleju, jeśli już - wyrabia się gniazdo w wałku wyrównoważającym. Pewnie na upartego można przyspawać zabierak i gotowe.

Opublikowano

FiodoRR -

Problemem nie jest gniazdo w pompie oleju, jeśli już - wyrabia się gniazdo w wałku wyrównoważającym. Pewnie na upartego można przyspawać zabierak i gotowe.

yesfan Ty chyba tego nigdy na oczy nie widziałeś, przecież zabierak napędza pompę olejową w której jest gniazdo, a przy wałkach wyrównoważających niema żadnego gniazda ani zabieraka. Coś Ci się pomyliło...

Opublikowano

H4mm3R - mam zespół wałków w domu więc dokładnie wiem jak wygląda. Zabierak napędza pompę olejową, a napęd "bierze" z wałka wyrównoważającego. Problem polaga na tym, że zabierak w wałku siedzi na głębokość ok 1,5 - 2 cm a w pompie na kilka cm. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia - wyciera się część zabieraka która jest włożona w wałek wyrównoważający a nie ta w pompie oleju.

Opublikowano

H4mm3R - mam zespół wałków w domu więc dokładnie wiem jak wygląda. Zabierak napędza pompę olejową, a napęd "bierze" z wałka wyrównoważającego. Problem polaga na tym, że zabierak w wałku siedzi na głębokość ok 1,5 - 2 cm a w pompie na kilka cm. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia - wyciera się część zabieraka która jest włożona w wałek wyrównoważający a nie ta w pompie oleju.

Ma racje jest tak pisze.
Opublikowano

Faktycznie, mój błąd, zwracam honor :wink4:

Opublikowano

witam . kupiłem 2 tygodnie audi a4 2005 rok b7 silnik blb nacieszyłem sie moze 2 godziny. silnik stracił moc zaczał cos warczec na biegu jalowym tak rzucało ze mysłąłem ze silnik wyleci.

odstawiłem do mechanika i sie okzałao ze brak mocy i hałas spowodowane były zniszczona turbina. a czemu ? bo pompa olejowa nie dostała odpowiedniego cisnienia. zaczałem czytac duzo na ten temat i sie okazało ze paliła sie kontrolka na komputerze i to nie niski stan oleju. wyrobił sie wałeczek ten zabeirak i nie dał cisnienienia w pompie olejowej i poszła turbina. :(:(

poczytałem na temat tego systemu łancuszkowego kicha ... i postanowiłem kupic zestaw naparawczy w aso zapłaciłem 5tys zł w zestawie wszystko zeby przerobic na nowy system wraz z nowa pompa olejowa. oddałem wszystko mechanikowi wraz z nowa turbiną . jutro bede miał do odbioru jesli dobrze pojdzie tak powiedział dzisiaj mechanik...

tak wiec same nerwy i koszty przez tych konstruktorow z niemiec;(:(:(:(:([br]Dopisany: 28 Sierpień 2009, 21:31_________________________________________________aaa i oczywiscie sa w tym zestawie te wałki wyrownowazajace czy cos takiego ...

silnik bedzie jak nowy z nowym systemem zebatkowym mam nadzieje ze bedzie wsyzstko chodzic

Opublikowano

hallo

byłem dzisiaj pytać w serwisie Inter Welm Bielsko-Biała i co sie dowiedziałem:

koleś na przyjęciu do serwisu powiedział mi że w bielsku był jeden przypadek co gościu zajechał silnik ,za naprawe powiedzieli mu 8-10 tyś i koleś zabrał auto od nich, po tej rozmowie przeszedłem na częsci zamienne i koles mi powiedział ofem że to jest wada fabryczna i teraz zamienia sie to na tryba taka opcja wraz z wymianą kosztuje u nich 4500 zł :)

mam nadzieje że nie bede musiał tego zmieniać

Opublikowano

hallo

byłem dzisiaj pytać w serwisie Inter Welm Bielsko-Biała i co sie dowiedziałem:

koleś na przyjęciu do serwisu powiedział mi że w bielsku był jeden przypadek co gościu zajechał silnik ,za naprawe powiedzieli mu 8-10 tyś i koleś zabrał auto od nich, po tej rozmowie przeszedłem na częsci zamienne i koles mi powiedział ofem że to jest wada fabryczna i teraz zamienia sie to na tryba taka opcja wraz z wymianą kosztuje u nich 4500 zł :)

mam nadzieje że nie bede musiał tego zmieniać

A mi Sopa proponował zestaw naprawczy do BLB za 1050zł. Ale nie zębatkowy tylko dalej łańcuszek, napinacz, zębatka i cały napęd pompy olejowej tylko już jakiś poprawiony czy z mocniejszego materiału. Więc moim zdaniem nie tak drogo.

Opublikowano

inter welm to jest najgorszy z najgorszych Autoryzowanych Stacji Obsługi... :gwizdanie:

Opublikowano

hallo

byłem dzisiaj pytać w serwisie Inter Welm Bielsko-Biała i co sie dowiedziałem:

koleś na przyjęciu do serwisu powiedział mi że w bielsku był jeden przypadek co gościu zajechał silnik ,za naprawe powiedzieli mu 8-10 tyś i koleś zabrał auto od nich, po tej rozmowie przeszedłem na częsci zamienne i koles mi powiedział ofem że to jest wada fabryczna i teraz zamienia sie to na tryba taka opcja wraz z wymianą kosztuje u nich 4500 zł :)

mam nadzieje że nie bede musiał tego zmieniać

A mi Sopa proponował zestaw naprawczy do BLB za 1050zł. Ale nie zębatkowy tylko dalej łańcuszek, napinacz, zębatka i cały napęd pompy olejowej tylko już jakiś poprawiony czy z mocniejszego materiału. Więc moim zdaniem nie tak drogo.

Możesz kolego dać jakieś namiary na ten warsztat? - to jest ASO czy jakiś serwis Audi\VW. A co do tego zestawu naprawczego to czy jest ogólnie dostepny?

Pozdro

Opublikowano
http://www.sserwis.pl/ proszę bardzo, wymiana u nich to 7-8h roboty, koszt wymiany to ok. 750zł i w tym jest euro gwarancja na 2lata albo 100tyś km. Oczywiście można zamówić i we własnym zakresie wymienić. Tak mi powiedziano jak u nich byłem...
Opublikowano

Omijałbym sserwis z daleka, ładnie mówią, dobrze kase wyciągają- zgłosiłem się do nich ze skrzynią oczywiście sprawną tylko podczas zmiany z D na R było puknięcie ale auto jezdzilo i zmieniało biegi idealnie- Diagnoza SSerwis skrzynia do naprawy(4 tys) i po naprawie w sserwis pol roku sam doprowadzałem auto do stanu użyteczności!!! Odpowiedzią sserwis na to, że dalej są stuki byly luzy na przegubach na wale napędowym itd, bląd oprogramowania który mieli poprawic zapłaciłem 1000zł i nic dalej to samo, poźniej sterownik skrzyni 3300 i dalej to samo . wymieniłem wszystko i czywiscie nic nie dalo, wyremontowali sprawną skrzynie. Koszt 8300zł + 5 wizyt. (200km). W końcu odpowiedz sserwis byla taka ze nie bedą juz poprawiac. Koszt usunięcia usterki 200zł, doszedłem do tego sam co było przyczyną i sam usunąlem. Wszystkie spinki od przewodów które rozłączali urwane, niedokręcone sruby itd. Szczerze odradzam, złe doświadczenie szanujący się warsztat zwróciłby pieniądze i przeprosił a oni....

Opublikowano
doszedłem do tego sam co było przyczyną i sam usunąlem.

W takim razie pochwal się. Niech zostanie dla potomnych ;)
Opublikowano

Dokładnie skoro już coś zacząłeś to dokończ co to takiego było że Sopa nie mógł sobie z tym poradzić bo mam trochę odmienne zdanie na ten temat.

Opublikowano

tak sobie czytam i czytam i sam juz nie wiem co mam myslec szykuje sie wlasnie do zakupu autka a3 2.0tdi ze skrzynia dsg no i z tego co wiem to jeden problem z kolami zebatymi jest rozwiazany ale jak ma sie sprawa ze zbierakiem czy problem ten tez sie pojawia w tym silniku czy nie ??

jezeli bylo to gdzies wyzej napisane to przepraszam ale przeczytalem caly tekst i nie zauwazylem

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...