Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duże spalanie 1.9 [b7 bke]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem od jakiegoś czasu z sporym spalaniem w granicach 8-8,5l przy spokojnej jeździe. Oprócz tego trzesie autem na wolnych obrotach. Wymieniłem poduszki, sprzęgło, uszczelniacze na pompowtryskach, wyczyscilem egr, mechanik mówił ze wałek nie jest wytarty i do tego wtrysku nie leją,a korekty na poziomie 0,4 na każdym wtrysku a dalej trzesie i pali. Może ktoś by doradził co może być nie tak

Opublikowano

Łapie Ci 90stopni? DPF'a tam masz?

Opublikowano (edytowane)

Oprócz temperatury , rozrząd nie jest przestawiony, nic nie było grzebane?

Może pasek przeskoczył o ząbek ?

Wydech drożny ?

Nie kopci na czarno ?

Nie słychać syczenia z pod maski przy dużym obciążeniu silnika ?

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Może po prostu wymień filtr paliwa :D

Opublikowano

Może po prostu wymień filtr paliwa :D

No nie spotkałem jeszcze auta, coby z zapchanym filtrem paliwa zaczęło dużo palić, chyba że znalazło sobie jakąś inną drogę zaopatrywania w paliwo :P:D

Opublikowano

Temperature łapie

Dpf-a nie ma

Nie kopci nawet jak przycisne do 4 tyś obr na pierwszych trzech biegach

Nie czuć i nie widać żeby gdzieś uciekalo paliwo

Syczenia tez nie słychać ( rury od turbo były sprawdzane czy niema dziury )

Co do rozrządu i wydechu to nie wiem nie sprawdzalem ale ogólnie to dobrze się zbiera

Opublikowano

A może zacisk hamulcowy w którymś kole zapieczony i cały czas trochę trzyma zwiększając opory toczenia ?

Ciśnienie w ogumieniu nie za niskie ?

Może zmieniłeś stacje na której tankujesz a za razem paliwo :co:

Opublikowano

W sumie zacisków nie sprawdzalem ale czy nie ściągało by na którąś stronę? Paliwo leje cały czas na Orlenie. Ciśnienie w kołach 2,5 a czy przez wytarte szklanki i krzywki zwiększyło by się spalanie ?

Mechanik niby sprawdzał wałek ale czy resztę sprawdził to nie wiem

Ogólnie to dużo jeżdżę (rocznie 60 tyś ) także podstawowe wymiany filtrów mam na bieżąco, olej leje Castro z normą 507

Czy może to być spowodowane niskim ciśnieniem oleju ?

I czy jest szansa ze wytarly się panewki na wale korbowym i jak by się to objawialo?

Przyznam szczerze ze juz się doszukuje wszystkiego i auto więcej stoi na warsztacie niż nim jeżdżę

Mogę jeszcze dodać że wymieniłem wszystkie rolki i napinacze od paska wielorowkowego łącznie ze sprzegielkiem na alternatorze oraz kompresor od klimy ( wszystko oryginal)

Opublikowano

Jak wałek i szklanki powycierane to jasne że będzie więcej palił, bo mu sprawność motorówki spadnie :decayed:

Jak nic na dole silnika nic nie tłucze to panewki na wale i korbach zdrowe i tam dziury w całym nie szukaj :P

Opublikowano (edytowane)

Wymieniłem poduszki, sprzęgło, uszczelniacze na pompowtryskach, wyczyscilem egr, ... wałek nie jest wytarty i do tego wtrysku nie leją,a korekty na poziomie 0,4 na każdym wtrysku a dalej trzesie ...

U mnie podobnie :kwasny:

A broki są na miejscu?

U mnie jednego nie było :kwasny:

Edytowane przez Endrio
Opublikowano

Jak spalanie wzrosło do 8l/100 i trzęsie silnikiem to coś z pompkami. Zrób logi 013 023 018 004 001 na postoju na rozgrzanym dobrze silniku

No i to co Andrzej radzi, sprawdź czy broki są. To częsta przypadlość w bke.

Opublikowano

Postaram się zrobić to co pisaliscie i dam znać

Jeszcze mam pytanie a mianowicie jaką powinna być temperatura paliwa na czujniki ?

Opublikowano

Jak tam temat cos się udało ustalić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...