monsunn Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Witam, Posiadam a4 140ps 2006r z silnikiem BPW i DPF, przebieg 121tys km. Do tej pory zrobilem nim 4tys km bez zadnych problemow z DPF czy jakimis innymi przypadlosciami silnika 2,0tdi. Chcialbym troszke zwiekszyc moc mojego autka w tym celu zakupilem juz turbinke od BRD. Z tego co poczytalem tu na forum przy DPFie za pomoca virusa cudow sie nie zrobi. Moje pytanie wiec brzmi, czy usuniecie DPFa jest operacja, ktora wymaga dodatkowych zmian w silniku/osprzecie? Czy ta turbinka bez problemow bedzie pasowac do mojego silnika BPW? Czy w ogole warto dlubac cos w tym silniku jak juz ma nachulane 120tys km? Poniewaz moja oryginalna turbinka wydaje niepokajace pomruki co byc moze zwiastuje jej rychly koniec, czy jest mozliwe zamontowanie turbinki BRD w miejsce mojej starej bez jakis dodatkowych przerobek? Czy jesli nie zrobie virusa a bede mial turbinke BRD to system DPF bedzie nadal dobrze dzialal? I jeszcze kolejne pytanie. Tak jak wspomnialem przekroczylem juz 120tys km ale nie wymienilem rozrzadu. Wszystkie klamoty juz w sumie kupilem tylko czasu nie mam zbyt duzo zeby to zrobic. Jak jest z rozrzadami w tych autach?wytrzymuja wiecej niz 120tys km? Czy tutejsi tunerzy mogliby mi wykonac taka kompleksowa usluge wymiany rozrzadu, turbiny, wyrzucenia DPFa i zrobienie virusa? Z jakimi kosztami mniej wiecej musialbym sie liczyc przy takiej kompleksowej usludze. Z gory dziekuje za wszystkie uwagi, spostrzezenia i rady. pozdrawiam[br]Dopisany: 20 Grudzień 2008, 12:19_________________________________________________sorki, zrobilem blad, posiadam silnik BLB z DPF, pozostale informacje pozostaje niezmienne:) czekam na komentarze Arek
siemian Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 z tego co wiem to nie było silników BLB z DPFem. Co do rozrządu to producent zaleca wyniane co 60tys. wiec ja bym nie ryzykował i szybciutko wymienial. Jeśli chodzi o turbo to wydaje mi się że powinno pasować. Jedyny problem jaki możesz mieć to zbyt mały cooler. W BLB po wirusie na seryjnej turbinie już ledwo daje rade.. Pozdrawiam serdecznie
monsunn Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2008 ale faux pas...sprawdzilem w ksiazce serwisowej i jednak mam BPW...tak wiec tresc pierwszego postu jest jak najbardziej poprawna, dzieki za uwagi czekam na wiecej
jaro4444 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Proponuję kupić turbinę BRD/BVA - pasuje P&P, a do tego dodatkowo: - intercooler - 8E0 145 806 Q, - kierownicę powietrza 8E0 117 336 J, - wspornik IC nr 059 145 814 B, - wąż 8E0 145 708 M, - wąż 8E0 145 790 N, - belka Intercoolera (wzmocnienie dolne pasa przedniego) od 170 KM TDI. Jak to zamontujesz na wozie to zobaczysz o co mi chodzi Do tego wymiana rozrządu po 120 kkm i przy okazji radzę wymienić zabierak pompy oleju. Po tym udać się na dobrego wirusa i jazda
siemian Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Proponuję kupić turbinę BRD/BVA - pasuje P&P, a do tego dodatkowo: - intercooler - 8E0 145 806 Q, - kierownicę powietrza 8E0 117 336 J, - wspornik IC nr 059 145 814 B, - wąż 8E0 145 708 M, - wąż 8E0 145 790 N, - belka Intercoolera (wzmocnienie dolne pasa przedniego) od 170 KM TDI. Jak to zamontujesz na wozie to zobaczysz o co mi chodzi Do tego wymiana rozrządu po 120 kkm i przy okazji radzę wymienić zabierak pompy oleju. Po tym udać się na dobrego wirusa i jazda Czy ten cooler jest z modelu 170 konnego? Jeśli tak to z tego co się orientuje to potrzeba bedzie jeszcze wymiana zderzaka na s-linea bo inaczej cooler nie wejdzie.
jaro4444 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Z tego co się orientuje to nie trzeba. Trzeba dobrać tylko odpowiednią kierwonicę powietrza
tklimczak Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 z tego co czytałem to chyba nie trzeba wymieniać zderzaka
siemian Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 hmmm no to musze sie tym zainteresowac, bo po wirusie przy dłuższym deptaniu cooler nie daje rady
turdzi Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Troszke odswieze Proponuję kupić turbinę BRD/BVA - pasuje P&P A ja mam takie pytanko zasadniczo silnik BWP jest bardziej zblizony konstrykcyjnie do tego 1.9 BRB miedzy innymi przez jednowalkowa glowice.Czy nie bedzie zatem ze tak jak w BRB to i w BPW przy montazu turbo z BRD bedzie preszkadzal zawor EGR ? zaintrygowalo mnie to : Witam , dzisiaj na pokładzie mojego autka zagosciła turbina brd ale trzeba było wywalic EGR bo inaczej sie nie chciała zmieścić. zrobiłem 160 km "Jak dziadek " max predkosc to 130 km/h. teraz tylko czekam na korekte u Witka i zobaczymy co wyjdzie Jest ktos to w stanie zweryfikowac ?
starcode Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Posiadam silnik BRE 2.0. Czytałem, że są wersje z DPF i bez niego. Jak to stwierdzić? Co daje DPF? Są jakieś różnice pomiędzy tymi silnikami (tj z DPF i bez niego)?
fotograf87 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 troszke odświeze ponownie.. Ktos juz zweryfikował czy do silnika 2.0TDI BPW podejdzie bez problemu turbo od BRD. Czy ten zawór EGR nie bedzie w niczym przeszkadzal ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się