Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czujnik G2 i G62


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany , który mi powie gdzie sie znajdują te czujniki w ASB, jeden znalazłem od sciany grodziowej koło turbiny ale za cholere nie moge zlokalizować dugiego a chce zmienic ?ktoś coś?


problem jest w tym ze nie jest to jeden czujnik tylko dwa dwu pinowe jeden od temp silnika a drugi od wskazan na zegarach klimatronika itp , j/w jeden mam a drugi?

Opublikowano

Wlasnie znalazłem ten z drugiego rysunku bez problemu ale ten drugi za nic nie moge zlokalizować , gdzies widziałem tez foto ze moze byc na dolnym wężu chłodnicy ale czy faktycznie jest , na pewno gdzies jest skoro są dwu pinowe

Opublikowano

Tomku na 99% jest na wężu od strony kierowcy na dole

Opublikowano

i pewnie jest oznaczony jako g83?


patrzyłem na wskazania na vagu i na ciepłym silniku różnica wskazań obu czujników jest jakaś 0,5-1 stopien , czy to normalne czy któryś z czujników nie teges?

Opublikowano

Wg. mnie wszystko masz w normie, ja mam oba czujniki zintegrowane w jedną obudowę i podobną rozbieżność wykazują.


Czujnik mam ori z ASO, rok temu wymieniany.

Opublikowano

problem jest tego typu (już pisze w kilku miejscach żeby dostac jakas konkretna odpowiedz) wskazówka na blacie ma odchylenia szczegolnie teraz w chlodniejsze dni , jak szybciej jade to zejdzie gdzies do 80 zwolnie albo postój wejdzie z powrotem na 90 , a w cieple dni tego nie ma stoi jak wryta , juz mam zalozony 3 termostat wszystkie ori aso , i słabe grzanie w srodku jest, gdzie szukac przyczyny?

Opublikowano

Może masz układ chłodzenia zapowietrzony? :mysli:

U mnie jak był termostat uwalony (przycinał się na szczęście w pozycji otwarty duży obieg) to po włączeniu grzania na full temperatura płynu spadała, co było widać oczywiście również na blacie.

Opublikowano

to u mnie na wolnych obrotach temp daje na HI i dmucha takim o delikatnie cieplym a temp na blacie wtedy jest 90 , dopiero jak mam kolo 100km/h spada do 80 -70 , a uklad sie sam nie odpowietrza? a jak sie odpowietrza to gdzie?

Opublikowano

W 2.0 odpowietrznik mam przy wtryskach, metalowa rura która idzie z chłodnicy do kabiny. Odpowietrznik imbus. Powodem moze też być lekko zapowietrzona nagrzewnica, raz miałem tak u siebie. Po zmianie płynu w zimę, jadąc w trasę na drugi dzień, zamarzły mi szyby w środku ;) Drugi czujnik jest przy spuście płynu na dole chłodnicy, zaraz pod dolną dokładką, widać go jak otworzysz maskę ;) On odpowiada za załączanie wentylatora. na wszelki wypadek wymień zielony czujnik G2/G62 czyli dwa czujniki w jednym, 4 pinowy.

http://allegro.pl/czujnik-temperatury-audi-vw-skoda-seat-059919501a-i5243137669.html

Opublikowano

na wszelki wypadek wymień zielony czujnik G2/G62 czyli dwa czujniki w jednym, 4 pinowy.

Tego czujnika nie ma w 3.0TDI ASB, są dwa osobne :whistling:

Opublikowano

Całkiem możliwe ;)

Opublikowano

Możliwe jak mówicie bo płyn miałem cały zmieniany swego czasu i moze gdzies powietrze krąży po układzie , odpowietrzyć nagrzewnice na odpalonym ? Te dwa węże koło aku ?

Opublikowano

Po mocniejszej jeździe i tak układ sam się odpowietrzy.

Jeśli nadal masz problem to wizyta w serwisie.

Opublikowano

właśnie już kiedyś myślałem że sie odpowietrzy , ale jest coś nie halo, zrzuciłem przewód z nagrzewnicy i płyn wchodzi ale już ledwo wychodzi .....albo nagrzewnica przytkana i powietrze krąży po układnie ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...