maniek2408 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Panowie zakupiłem auto z lpg 2 letnie,jak oceniacie instalację lpg.Jednostka sterująca AC STAG 4,REDUKTOR TOMASETTO AT09,WTRYSKIWACZ GAZU AC AC W01,
darko Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 sterownik Stag 4 czy 4eco, reduktor Alaska za słaby,chyba że jest Antarctic, wtryski W01 jeżeli mają niebieską obudowę to zapewne nadają się już do wymiany,
maniek2408 Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 sterownik Stag 4 czy 4eco, reduktor Alaska za słaby,chyba że jest Antarctic, wtryski W01 jeżeli mają niebieską obudowę to zapewne nadają się już do wymiany, sterownik Stag 4 eco, wtryski W01 są koloru czerwonego, Panowie co bym musial zmienic malym kosztem by ta instalacja wyrabiala przy 125km.Reduktor Alaska jest zainstalowany zmienic go na jaki .
artur100g Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Reduktor na AC 150 i wystroić wszystko pożądnie
maniek2408 Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 Aczy zostawić wtryski W01 czerwone ,czy zmieniać
artur100g Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Chcesz mieć spokój to zmień na jakieś pojedyńcze np. acw 03 lub Barracude,przy okazji popraw wkretki w kolektor,bo pewnie też nie jest poprawnie nawiercony,więc i to dobrze było by zrobić.Wyrównaj weżyki na linii wtryskiwacz-wkrętka.
k232 Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 (edytowane) Co byś nie miał, teraz jest lipny gaz i bardzo często się zdarza, ze wtryski nie dają rady bo taki syf przez wtryski przechodzi Edytowane 4 Listopada 2016 przez k232
maniek2408 Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Wiadomo .Ja przestalem juz dawno kupowac gas na stacjach no name tankuje tylko na monopolistach naszego rynku.Fakt tez nie jest czysty ale samochod jest ok.
artur100g Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Syf jest wszędzie.Dlatego dobry filtr do podstawa.Najlepiej odstojnikowy lub conajmniej z włóknem szklanym.
Leopold27 Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Czasami nawet filtr nie pomoże,ja polecam wtryski hana (audi a3 1.6),sprawdziłem na 192tys km i nadal pracują,ich wadą jest to że w okresie jesiennym czasami się kleją ale to nie problem,czyszczonko i jazda dalej,temp przełanczania mam ustawioną na 20c.
artur100g Opublikowano 6 Listopada 2016 Opublikowano 6 Listopada 2016 Hana niestety posypała się jakościowo,Twoje to są z tych dobrych lat,skoro prawie 200 tyś.nalatałeś.?
maniek2408 Opublikowano 8 Listopada 2016 Autor Opublikowano 8 Listopada 2016 Fakt 200 tys nalotu to podziw jak na wtryski lpg.Prawdopodobnie wpadna wtryski barracuda i nowy parownik.Na razie pozostawie to co mam bo instalka nie cale 2 lata i szkoda wywalac cos co dziala w miarę dobrze. Fakt 200 tys nalotu to podziw jak na wtryski lpg.Prawdopodobnie wpadna wtryski barracuda i nowy parownik.Na razie pozostawie to co mam bo instalka nie cale 2 lata i szkoda wywalac cos co dziala w miarę dobrze.
TomOskroba Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) no tak tyle że Reduktor alaska jest do 100 koni. Wiem co mówię jestem miesiąc po wymianie reduktora na KME po modach do 190koni dodatkowo zimny vag z 100% zmniejszył się do 20% czyli jest prawie nieodczuwalny , miałem również kiepsko dostrojoną instalację. na alasce miałem spadki ciśnienia już przy ruszaniu ze świateł ! przejechałem tak 15 tkm w swojej niewiedzy po czym zmieniłem za 250 zł (robota, regenerowany reduktor + wystrojenie) to chyba nie jest duża kasa jak nie chcesz zabulić to na lpg-forum.pl ogłaszają się prywatnie ludzie którzy działają w zaciszach 'garażowych' i naprawdę się na tym znają Co byś nie miał, teraz jest lipny gaz i bardzo często się zdarza, ze wtryski nie dają rady bo taki syf przez wtryski przechodzi podstawa to zmiana filtrów na te porządne i to w miarę często. jest to na tyle tania sprawa że można to robić dwa razy do roku. Edytowane 8 Listopada 2016 przez TomOskroba
erchi Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) dodatkowo zimny vag z 100% zmniejszył się do 20% czyli jest prawie nieodczuwalny Co to jest zimny VAG? Edytowane 8 Listopada 2016 przez erchi
TomOskroba Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 dodatkowo zimny vag z 100% zmniejszył się do 20% czyli jest prawie nieodczuwalny Co to jest zimmy VAG? zimny* w skrócie - szarpanie ( na gazie ) na zimnym silniku występujące w niektórych samochodach grupy volkswagen, ustępujące w momencie rozgrzania silnika. wujek google wszystko powie
erchi Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Cóż, nie znam tego problemu. Staram się ruszać autem gdy po zejściu z ssania przełączy się na zasilanie LPG. I czy to Pb, czy LPG, o bucie na zimnym nie ma mowy, szkoda silnika
TomOskroba Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 tu nie chodzi o but tylko o wydłużane czasy wtrysku w 2.0 ALT do momentu rozgrzania. silnik jest podlewany i się dławi na gazie, na benzynie nie ma tego problemu. sprawa oczywiście do ogarnięcia
maniek2408 Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 No fakt dobrze prawicie.Trzeba bedzie rozejrzeć sie za nowym reduktorem.Wtryski Lpg na razie zostawie bo wieksze wydatki bd mial.Ostatnio po przyciągnięciu troche na obrotach wyłączal sie gaz i na benzyne przelaczylo.
TomOskroba Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 gaz do regulacji, jeżeli chodzi o reduktor to nie powielaj mojego błędu tylko szukaj nowego, wejdz na forum lpg-forum.pl odszukaj użytkownika: Marcin L gość ma regenerowane reduktory w dobrej cenie, znajdzie i coś dla Ciebie na bank zamontuje, dobrze wystroi w stosunkowo niewielkiej cenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się