Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena instalacji lpg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie zakupiłem auto z lpg 2 letnie,jak oceniacie instalację lpg.Jednostka sterująca AC STAG 4,REDUKTOR TOMASETTO AT09,WTRYSKIWACZ GAZU AC AC W01,

Opublikowano

sterownik Stag 4 czy 4eco,

reduktor Alaska za słaby,chyba że jest Antarctic,

wtryski W01 jeżeli mają niebieską obudowę to zapewne nadają się już do wymiany,

Opublikowano

sterownik Stag 4 czy 4eco,

reduktor Alaska za słaby,chyba że jest Antarctic,

wtryski W01 jeżeli mają niebieską obudowę to zapewne nadają się już do wymiany,

sterownik Stag 4 eco, wtryski W01 są koloru czerwonego,

Panowie co bym musial zmienic malym kosztem by ta instalacja wyrabiala przy 125km.Reduktor Alaska jest zainstalowany zmienic go na jaki .

Opublikowano

Reduktor na AC 150 i wystroić wszystko pożądnie

Opublikowano

Aczy zostawić wtryski W01 czerwone ,czy zmieniać

Opublikowano

Chcesz mieć spokój to zmień na jakieś pojedyńcze np. acw 03 lub Barracude,przy okazji popraw wkretki w kolektor,bo pewnie też nie jest poprawnie nawiercony,więc i to dobrze było by zrobić.Wyrównaj weżyki na linii wtryskiwacz-wkrętka.

Opublikowano (edytowane)

Co byś nie miał, teraz jest lipny gaz i bardzo często się zdarza, ze wtryski nie dają rady bo taki syf przez wtryski przechodzi :D

Edytowane przez k232
Opublikowano

Wiadomo .Ja przestalem juz dawno kupowac gas na stacjach no name tankuje tylko na monopolistach naszego rynku.Fakt tez nie jest czysty ale samochod jest ok.

Opublikowano

Syf jest wszędzie.Dlatego dobry filtr do podstawa.Najlepiej odstojnikowy lub conajmniej z włóknem szklanym.

Opublikowano

Czasami nawet filtr nie pomoże,ja polecam wtryski hana (audi a3 1.6),sprawdziłem na 192tys km i nadal pracują,ich wadą jest to że w okresie jesiennym czasami się kleją ale to nie problem,czyszczonko i jazda dalej,temp przełanczania mam ustawioną na 20c.

Opublikowano

Hana niestety posypała się jakościowo,Twoje to są z tych dobrych lat,skoro prawie 200 tyś.nalatałeś.?

Opublikowano

Fakt 200 tys nalotu to podziw jak na wtryski lpg.Prawdopodobnie wpadna wtryski barracuda i nowy parownik.Na razie pozostawie to co mam bo instalka nie cale 2 lata i szkoda wywalac cos co dziala w miarę dobrze.

Fakt 200 tys nalotu to podziw jak na wtryski lpg.Prawdopodobnie wpadna wtryski barracuda i nowy parownik.Na razie pozostawie to co mam bo instalka nie cale 2 lata i szkoda wywalac cos co dziala w miarę dobrze.

Opublikowano (edytowane)

no tak tyle że Reduktor alaska jest do 100 koni. Wiem co mówię jestem miesiąc po wymianie reduktora na KME po modach do 190koni dodatkowo zimny vag z 100% zmniejszył się do 20% czyli jest prawie nieodczuwalny , miałem również kiepsko dostrojoną instalację.

na alasce miałem spadki ciśnienia już przy ruszaniu ze świateł ! :facepalm:

przejechałem tak 15 tkm w swojej niewiedzy po czym zmieniłem za 250 zł (robota, regenerowany reduktor + wystrojenie) to chyba nie jest duża kasa ;)

jak nie chcesz zabulić to na lpg-forum.pl ogłaszają się prywatnie ludzie którzy działają w zaciszach 'garażowych' i naprawdę się na tym znają :)

Co byś nie miał, teraz jest lipny gaz i bardzo często się zdarza, ze wtryski nie dają rady bo taki syf przez wtryski przechodzi

podstawa to zmiana filtrów na te porządne i to w miarę często. jest to na tyle tania sprawa że można to robić dwa razy do roku.

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano (edytowane)

dodatkowo zimny vag z 100% zmniejszył się do 20% czyli jest prawie nieodczuwalny

Co to jest zimny VAG?

Edytowane przez erchi
Opublikowano

dodatkowo zimny vag z 100% zmniejszył się do 20% czyli jest prawie nieodczuwalny

Co to jest zimmy VAG?

zimny*

w skrócie - szarpanie ( na gazie ) na zimnym silniku występujące w niektórych samochodach grupy volkswagen, ustępujące w momencie rozgrzania silnika.

wujek google wszystko powie

Opublikowano

Cóż, nie znam tego problemu. Staram się ruszać autem gdy po zejściu z ssania przełączy się na zasilanie LPG. I czy to Pb, czy LPG, o bucie na zimnym nie ma mowy, szkoda silnika :)

Opublikowano

tu nie chodzi o but tylko o wydłużane czasy wtrysku w 2.0 ALT do momentu rozgrzania. silnik jest podlewany i się dławi na gazie, na benzynie nie ma tego problemu.

sprawa oczywiście do ogarnięcia ;)

Opublikowano

No fakt dobrze prawicie.Trzeba bedzie rozejrzeć sie za nowym reduktorem.Wtryski Lpg na razie zostawie bo wieksze wydatki bd mial.Ostatnio po przyciągnięciu troche na obrotach wyłączal sie gaz i na benzyne przelaczylo.

Opublikowano

gaz do regulacji, jeżeli chodzi o reduktor to nie powielaj mojego błędu tylko szukaj nowego,

wejdz na forum lpg-forum.pl

odszukaj użytkownika:

Marcin L

gość ma regenerowane reduktory w dobrej cenie, znajdzie i coś dla Ciebie na bank :)

zamontuje, dobrze wystroi w stosunkowo niewielkiej cenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...