biz0n Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Silnik to 3.0bTDi - 313PS, pojawił się od pewnego czasu problem: Podczas szybkiej autostradowej jazdy 200+ km/h wyrzuca płyn chłodnicy, przez zbiorniczek albo tym zaworem pod zbiorniczkiem - jakieś pół litra na drodze ok. 200km Został wymieniony na nowy oryginalny zbiorniczek, korek, wraz z zaworem i wężem Ale problem nie ustał. Problemu nie ma, gdy jeździmy do 150-170km/h - płyn wtedy nie zostaje wyrzucony. Zapewne tworzy się gdzieś za duże ciśnienie? Po okręceniu korka od płynu chłodniczego nie czuć zapachu spalił, ani nie widać oleju. Stan oleju tez nie ulega zmianie. Podnoś czapkę, choć objawy aż tego nie potwierdzają? Na co można jeszcze zwrócić uwagę? Silnik ma seryjne doładowanie, które jest już spore - chyba ponad 2 bary
olinek2 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Może chłodnica EGR, niekoniecznie będzie czuć spaliny, bo dużo nie potrzeba żeby wypchnęło.
peter22 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Wydmuchana uszczelka pod głowica . Chłopaki z ctr tuning robili takie audi a6 3.0 tdi 233KM identyczny objaw Przyczyna wydmuchana uszczelka pod głowica
harley22 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Jedz na test spalin w plynie. Na pewno pokaze prawde. Mialem podobny przypadek (co prawda nie w 3.0), wyrzucalo płyn tlyko przy ostrej jezdzie.
romanzlasu Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 lepiej sprawdzic chlodnice egr jakby byla uszczelka to by pompowało ciśnienie na postoju tez, moża sprawdzic czy nie ma spalin w płynie. Poza tym przy takiej jezdzie i uszkodzonej uszczelce napewon uszkodzenie by sie powiekszyło i pompowało jak szalone, a chłodnia egr puszcza w zależności od predkości obrotów pompy wody
olinek2 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Panowie tylko co da test spalin, skoro zależnie od uszkodzenia chłodniczki EGR mogą być spaliny w płynie też z tego powodu, szczególnie przy dużym doładowaniu... No i tak jak kolega Romanzlasu pisze, przy kilku takich przejazdach płyn by już zdrowo walił po uszczelce. Miałem strzeloną akurat w V6 benzynie i po 2kkm uszczelka z trudności z paleniem rano lała tak, że zablokowało tłok... Edytowane 29 Listopada 2016 przez olinek2
harley22 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 No ja z lekko przepuszczającą uszczelką jezdziłem poł roku i sie nie powiekszala dziura. Rożne są przypadki.
marcin4x4 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 na uszczelkę musisz mieć nalatane kilka setek...
Gibons Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Sprawdź Chłodniczkę jak koledzy piszą. Przy uszczelce często jeszcze leci biały dym z wydechu i widać pęchęrze w zbiorniczku bo układ się zapowietrza. wystarczy obejść chłodniczkę i zobaczysz czy problem dalej jest
IzzzasoCha Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Halo Halo czy jest tu ktoś kto ma taki problem jak wyrzucanie Płynu jak opisał bizOn?
racuch Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Opublikowano 24 Kwietnia 2023 Bizon - dowiedziałes sie co było powodem twojego problemu? Dzieki za info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się