Skocz do zawartości
IGNOROWANY

DV Forge 007


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM czy jest sens zmienić w BEX ori DV na DV FORGE 007??

oczywiście przy modyfikacjach sportowa wkladka powietrza,DP zamiast kata ,oraz wirusik ????Oraz czym sie różni od ori DV??

Opublikowano

Seryjny układ jest układem zamkniętym, znaczy to tyle że podczas odpuszczenia gazu ciśnienie wytworzone przez turbo nie jest wypuszczane na zewnątrz a z powrotem przed turbinę, W zaworach hybrydowych bądz całkiem upustowych zwanych Blow offami powietrze lub tylko część powietrza jest upuszczana poza układ czyli do atmosfery. W naszych 1.8 całkowite wypuszczenie powietrza wiążę sie z znacznym oszukaniem ECU co skutkuje nierówną pracą itd. Dzieje sie to mniej więcej dlatego ponieważ w chwili gdy MAF zmierzy mase powietrza wpływającą do układu i komputer uzna że w danej chwili powietrza znajduje sie tyle i tyle to gdy wypuścimy go przez BOVa, ecu zgłupieje. Dlatego u nas stosuje sie hybrydy zaworu obejściowego z upustowym.

Sam osobiście jestem na etapie kupna zaworu hybrydowego tylko jeszcze nie do końca wiem który. Nie jestem zwolennikiem montażu tego w silniku seryjnym tak jak w moim przypadku, bo takie psss z seryjnego auta robi z niego taki agro tuning nie mniej decyduje sie na to po rozwaleniu sie dwóch ori zaworów DV, dlatego rozczarowany jakością wykonania fabrycznych zaworów postanowiłem zainwestować w hybrydę.


Skorzystam z tematu i poprosze o wyrażenie opinii ktory zawór lepiej sie sprawdzi, hybryda http://allegro.pl/epman-zawor-upustowy-blow-off-vw-1-8t-dv-bov-vag-i6565584867.html#thumb/2

czy http://allegro.pl/epman-zawor-upustowy-blow-off-audi-1-8t-dv-bov-vag-i6581018402.html

Opublikowano

Ja bym nie brał żadnego z nich :) seryjny dv daje rade przy dużych doładowaniach, może kupywałeś jakieś leżaki magazynowe? zawór montowany by w prawidłowej pozycji?

Opublikowano

Czy leżał na magazynie - tego nie wiem, zamontowany prawidłowo, tak przemyślałem temat i po prostu kupie ameliniową DV i nie bedzie problemu.


Z hybrydami czy bovami mogą być różne kwiatki a DV pewna

Opublikowano

Witajcie,

Nie wiem jak w 1.8T ale w pierwszych 2.0 TFSI w B7 DV-ki Pierburga były trefne.

Uszczelka zaworu ulegała uszkodzeniu.

W poprawionych wersjach zaworu problem nie występuje,

nawet w autach zmodyfikowanych przy większym doładowaniu,

Pozdrawiam!

Opublikowano

kiedyś tu na forum czytałem odnośnie modyfikacji prowadzonych przez gregora10

z tego co pamiętam do podstaw zaliczał wywalenie kata i wstawienie DP ,TIP,FIMIC,PROGRAM ORAZ DV

i to nie dotyczyło aut kreconych na nie wiadomo jakie moce

Opublikowano

Zgadza sie, zakładając że auto ma 200 tys to po takim czasie ori DV już może nie utrzymywać ciśnienia.

Dlatego wymieniają na nową ori, z tym że ja mam już 2 nową z serwisu i sie rozleciała, być może trafiłem na jakąś trefną czy coś. Niemniej szkoda mi kasy na kupno kolejnej która wytrzyma 2 msc. Dlatego postanowiłem założyć zamiennik.

Opublikowano

A PO ZAMIENNIKU DV forge 007 jest ta psss w tracie zmiany biegów

Opublikowano

Zgadza sie, zakładając że auto ma 200 tys to po takim czasie ori DV już może nie utrzymywać ciśnienia.

Dlatego wymieniają na nową ori, z tym że ja mam już 2 nową z serwisu i sie rozleciała, być może trafiłem na jakąś trefną czy coś. Niemniej szkoda mi kasy na kupno kolejnej która wytrzyma 2 msc. Dlatego postanowiłem założyć zamiennik.

albo pan masz pecha do DV albo coś masz zj...nego w aucie,u mnie ori dv wytrzymała 9lat ,kupiłem drugą w aso i trzyma piąty rok przy 1.1 bara

n249 masz dobry ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Widocznie chyba mam :D

zaworek sprawdzony, wszystko gro

Albo założona na odwrót ?
Opublikowano

no nie ma bata,że jest coś skopane,przez krótki okres u mnie turbo dmuchało 2bary i dv nie przedmuchało

Opublikowano (edytowane)

Ja miałem na odwrót i 900 km na autostradzie nie wytrzymał.Wiec kolega z forum wpadł na pomysł i domyślał się czemu i jednak . Do tego dodam że turbo później wstawalo jak miałem na odwrót a teraz duxo szybciej wstaje .1.2 przy 2800 wcześniej ponad 3tys mogę dać logi

tutaj zle

http://vaglog.pl/log_268048.html

tutaj dobrze

http://vaglog.pl/log_280945.html

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Nie no,chyba dobrze. od góry podciśnienie, od dołu wyjście przed turbine za filtr, a z boku ciśnienie z turbiny.

Opublikowano

powtórze pytanie przy seryjnym dv nie słychać psss a przy dv forge 007???


oraz zepsuty DV można zdiagnozowac tylko przez vaga czy jest na to takze inny sposób oczywiscie bez rozbierania

Opublikowano

zepsuty DV to najczęsciej nieszczelna membrana sprawdzić to można różnymi sposobami, np wakuometrem, bądź wciskając membranę wraz z sprężyną przytrzymując przy tym wejście podciśnienie, membrana powinna zostać wciśnięta.

Sądzę że na tym forge nie bedzie słychać pss, bo to jest DV a dv jest zaworem obejściowym więc fizycznie nie ma prawa sie przez nią nic wydostać na zewnątrz stąd nie może być nic słychać.

Opublikowano

na serii to zapomnij o psyt no chyba że zdejmiesz dolot od filtra do pasa przedniego lub duże turbo zakładaj z tipem i psyt będziesz miał w 100%

Opublikowano

AA I dlatego niektórzy wkladali zawory blovoff czy jakoś tak aby było psss dobrze kojaże??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...