KeepIT Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem tego forum i liczę na pomoc z waszej strony mam nadzieję, że zawitam tutaj na dłużej oczywiście jak tylko praca pozwoli. Mianowicie mam 2 problemy z moim audi myślę, że raczej użytkownicy tutaj na tym forum już się z tym spotkali więc, postanowiłem się do was zwrócić. Pierwszym problemem z jakim się spotkałem ostatnimi czasy z moim audi jest to, że jak posiadam zimny silnik to niestety odczuwam szarpanie silnika i to dość intensywne bo zaczynają się jak tylko zaczyna się uruchamiać turbina 1800 Obr/3200obr w tym przedziale się to znajduje najgorsze szarpanie. Oczywiście turbo jest po regeneracji kompletnej, problem zaczął się po wsadzeniu zregnerowanej turbiny oczywiście, wcześniej też szarpanie było, ale bardzo lekkie. Takie o to kontrolki wyskakują mi po chwili jazdy na szarpaniu silnika, muszę zatrzymać samochód, zgasić i ponownie go uruchomić i wszystko jest okej. Drugi problem jest taki, że z tego przewodu mi wycieka i potrzebuje nazwy tego przewodu niestety żeby go wymienić z góry bardzo dziękuje za pomoc. Edytowane 31 Października 2016 przez KeepIT
Mozgu Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 (edytowane) Kolego jak wymieniales turbo to mogles powymieniac te poparciale wezyki, ale przejdzmy do meritum, od turbiny by nie szarpal. Na poczatek vag i bledy, logi. Ja podejrzewam przeplywke lub cos z wtryskami, ale dobrze by bylo to czyms poprzec. Wiec kup kabelek za 30zl. Zainstaluj vcds, odczytaj bledy i zrob logi a napewno cos ktos pomoze. Chyba ze szarpanie nie jest wywołane przez silnik a przez głupiejący układ ASR który przyblokowuje ci koła bo np nie zczytuje dobrze obrotów kół i cie przyhamowuje no co by wskazywały te kontrolki Edytowane 31 Października 2016 przez Mozgu
lukasz51237 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 Na początek tak jak kolega wyżej radzi ogarnij sobie kabelek i vaga, albo podjedź do kogoś kto się na tym zna. Sczytajcie błędy, zróbcie logi (szczególnie pompek, bo możliwe, że od tego szarpie) i wrzućcie na forum.
KeepIT Opublikowano 31 Października 2016 Autor Opublikowano 31 Października 2016 Dobrze zamówię sobie kabelek i jak tylko będę miał chwile to podejde i zczytam wszystko.
japycz1 Opublikowano 31 Października 2016 Opublikowano 31 Października 2016 To drugie to odma, odpowietrzenie skrzyni korbowej. To "normalne" ze z niej cieknie.
KeepIT Opublikowano 4 Listopada 2016 Autor Opublikowano 4 Listopada 2016 Podjechałem na komputer do "Mechaników" po podłączeniu wyszło, że uszkodzenie elektryczne pompowtrysku Cylinder 1. Zalecenie jakie dostałem to, że mam pierw wymienić filtr paliwa a drugie to regeneracja, albo nowy pompowtrysk.
Hezen Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 Te szpece pewnie podegną konektory pompek w listwie albo ją podmienią na sprawną używke a skasują za nowy lub regenerowany pompowtrysk.
michu93 Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Te szpece pewnie podegną konektory pompek w listwie albo ją podmienią na sprawną używke a skasują za nowy lub regenerowany pompowtrysk. +1, stawiałbym na konektorki przy pompce. Sam to możesz zrobić. Temat się przewijał przez forum.
KeepIT Opublikowano 9 Listopada 2016 Autor Opublikowano 9 Listopada 2016 Minie jeszcze kilka dni zanim coś z tym zrobię, ale dzisiaj pojawił się kolejny problem wyskoczyła kontrolka ładowania. Niestety muszę jutro zajechać do elektro-mechanika z racji tego, że nawet obrotomierz mi wariuje i prędkościomierz. Może ktoś pomoże mi jaki mam kabelek kupić bo jechanie do mechanika i płacenie mu 50zł za odpowiedź która praktycznie nic nie mówi jest irytujące. Autko jeździ i odpala bez problemowo mimo iż kontrolka się zapala.
michu93 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Wariacje licznika to pewnie wina Jaegera. Kontrolka ładowania jak Ci wyskoczyła to sprawdź czy ładowanie jest. Pewnie alternator zdycha. Rok temu u ojca w pierwszy mróz właśnie siadł altek. Będzie odpalał i jeździł bez problemu, ale do czasu aż aku siądzie. Edytowane 10 Listopada 2016 przez michu93
Hezen Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Problem z zegarami może być taki jak kolega wyżej napisał Jeager, które usterkami nie grzeszą. Jak również kostka lub wiązka od impulsatota skrzyni. Po odłączeniu kostki od w/w impulsatora, licznik nie pokaże obrotów ani prędkości. Co do ładowania, to wystarczy zwykły multimetr za 10-13 złociszczy. Mój altek tej jesieni odmówił posłuszeństwa - skończyły się szczotki a potrzebowałem sprawne auto na weekend, więc pojechałem do speca od altków i rozruszników z wyciągniętym szczotko-trzymaczem i w 30sek. przy pomocy lutownicy mi je wysunął i altek ładuje jak nówka Na wiosne czeka mnie regeneracja alternatora, bo predzej czy później, szczotki znowu się skończą.
KeepIT Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 Temat można zamknąć autko zostało naprawione Cały alternator się zjarał z regulatorem a szarpanie silnika było spowodowane przez jakąś listwe na pompowtryskach którą wymienił niedużo za to wszystko wziął a audi lata jak wcześniej ale teraz mam drugi problem bo chciałbym zakupić do niej nowe lampy i potrzebuje odnaleźć angel eyes do 2001r audi w kombi jak ktoś może to niech pomoże
michu93 Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Temat można zamknąć autko zostało naprawione Cały alternator się zjarał z regulatorem a szarpanie silnika było spowodowane przez jakąś listwe na pompowtryskach którą wymienił niedużo za to wszystko wziął a audi lata jak wcześniej ale teraz mam drugi problem bo chciałbym zakupić do niej nowe lampy i potrzebuje odnaleźć angel eyes do 2001r audi w kombi jak ktoś może to niech pomoże weź sobie zrób bixa a nie gówna chcesz zakładać...
enczu Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 X2, jak masz lampy do wymieny bo slabo swieca to nie mysl ze jak wrzucisz angel eyes to bedzie szal, zamiast wydawac pieniadze na smietnikowe lampy ktore zaraz beda znowu do wymiany, a nawet nowe nie poswieca bardzo dobrze, to wrzuc bixenon, albo chociaz bihalogen..
KeepIT Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 Witajcie, dawno mnie tutaj nie było a skąd mogę wziąć takie lampy ? jak mówisz kolego? jeżeli naprawde jest mega różnica to chciałbym zobaczyć jak to wygląda i poznać koszta zrobienia bixenonu.
michu93 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) znajdź kolegę fafnasty i pisz do niego tu się z nim skontaktujesz: https://www.olx.pl/oferta/przerabianie-modyfikacja-lamp-xenon-bixenon-malowanie-montaz-soczewek-CID619-IDdKV3t.html Edytowane 26 Listopada 2016 przez michu93
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się