adadur Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Nastawy zawieszenia dla Audi A4 B5: Zbieżność kół, przód: (Na jedno koło) 0°10' +/-0°02' Pochylenie kół, przód: 1BA,1BP: -0°25' +/-0°25' 1BE: -0°40' +/-0°25' 1BB: -0°15' +/-0°25' 1BT: -0°30' +/-0°25' Maks. różnica 0°30' Zbieżność kół, tył: 1BA,1BP: 0°20' +15'/-10' 1BB,1BT: 0°28' +15'/-10' 1BE: 0°14' +15'/-10' Zbieżność kół, tył: (Napęd na cztery koła) 0°16' +/-0°05' Pochylenie kół, tył: (Napęd na cztery koła) -1°30' +/-0°20'; -0°40' +/-30' Maks. różnica 0°30' dla opon: 195/65/15 Opcjonalnie 205/60/15 Opcjonalnie 205/55/16 Ciśnienie w przedniej oponie 2.0 (bar) Ciśnienie w tylnych oponach 2.0 (bar) Zbieżność kół i rozbieżność kół: (Kąt pomiędzy długością samochodu i środkową linią koła) Pochylenie kół (Kąt pomiędzy środkową linią pionową i środkową linią koła) Wyprzedzeniu sworznia zwrotnicy (Kąt pomiędzy środkową linią piasty i środkową linią pionową) KPI (Kąt pomiędzy przednią linią środkową piasty i przednią środkową linią pionową) Ustawienia momentu obrotowego (dokręcania): M14: 115 Nm + 180° - Przednia piasta M16: 190 Nm + 180° - Przednia piasta 115 Nm + 180° - Tylna piasta 120 (Nm) - Śruby koła LEGENDA: Pojazdy wyposażone w zawieszenie standardowe: 1BA Pojazdy wyposażone w zawieszenie sportowe: 1BE Pojazdy wyposażone w zawieszenie wzmocniowe: 1BB, 1BT, 1BP Nastawy zawieszenia dla Audi S4 B5: Zbieżność kół, przód: (Na jedno koło) 0°10' +/-0°05' Pochylenie kół, przód: -0°50' +/-0°25' Maks. różnica 0°30' Zbieżność kół, tył: (Na jedno koło) 0°08' +/-0°05' Pochylenie kół, tył: -0°55' +/-15' Maks. różnica 0°30' Koła i opony dla opon: 225/45R17 Opcjonalnie 205/55R16 Ciśnienie w przedniej oponie 2.4 (bar) Ciśnienie w tylnych oponach 2.4 (bar) Ustawienia momentu obrotowego: M14: 115 Nm + 180° - Przednia piasta M16: 190 Nm + 180° - Przednia piasta 115 Nm + 180° - Tylna piasta Śruby koła 120 (Nm) c.d.n
Suli Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Prosiłbym o przyszpilenie tego tematu i podlinkowanie w FAQ-u tak, żeby nie trzeba było później go szukac po całym forum
adadur Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 Prosiłbym o przyszpilenie tego tematu i podlinkowanie w FAQ-u tak, żeby nie trzeba było później go szukac po całym forum już był w FAQ ale mogłeś przeoczyć z uwagi że poczatkowo napisałem w tytule A4 a S4 doszło później
simon__75 Opublikowano 8 Maja 2009 Opublikowano 8 Maja 2009 A jest coś takiego dla A4 w wersji B6 z roku 2004?? Przymierzam sie do zakladania zawieszki 1be stad moje pytanie.
SZPARAGOS Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 witam mam pytanie jakiej firmy kupić zawieszenie do przodu chodzi mi o wahacze
a4 1.6 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Najlepiej jakiejs niemieckiej firmy bo reszta to jest byle co
Marcino87 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 a kiesy będą do b6 parametry ?? na przodzie w B6 ustawia się pochylenia czy samą zbieżność ??
Narwana Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Czy można coś zrobić aby zawieszenie w Audi A4(wielo wachaczowe) tak szybko się nie zużywało? to jedyna wada tego samochodu, czy można zamontować jakies inne które trzymało by lepiej? albo czy dałoby rade zrobić jedno wachaczowe?
Jey_Di Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Czy można coś zrobić aby zawieszenie w Audi A4(wielo wachaczowe) tak szybko się nie zużywało? to jedyna wada tego samochodu, czy można zamontować jakies inne które trzymało by lepiej? albo czy dałoby rade zrobić jedno wachaczowe?
grzesiek2812 Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Koledzy mam a4 b5 1.9 tdi 2000 rok zawiecha 1 be jakie amorki do tego założyc ????
Typiszcz Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ja rowniez zabieram sie za wymiane zawiasu. Sprezyny kupile Eibach Pro-Kit E1537-140 -30mm i do tego amorki KYB Excel-G. Pytanie mam takie. Wedlug ktorych ustawien ( 1BA, 1BP, 1BE, 1BB, 1BT ) ustawic auto? Gdzie w warszawie zrobia to napewno dobrze? Pozd...
nitro20 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Jakby ktoś szukał bardziej do "zapierdzielania" na innym forum dostałem taka radę: jeśli chodzi o ustawienia ta Tor to zaczął bym od 2 - 2,5 stonia negatywu z przodu i 1-1,5 stopnia z tyłu, potem sprawdzamy temperaturę opon czy równomiernie się grzeją
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się