Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Najnowsze projekty MR-MOTORS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Tak się złożyło, że trzy ostatnie dni pracy poświęciłem na finalizowanie aut projektowych. Poniżej troche danych i ich wykresy:

Audi 80 B4 Competition 1994r bazowo silnik 2.0 16V 140PS benzyna - swap na 1.9TDi AVF

Turbo GT2260V coustomowy kolektor wydechowy

Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS, stożek Apexi

sprzęgło z jednomasowym kołem zamachowym, podwójna sprężyna w docisku

wydech 2.5cala

pompowtryskiwacze 073AL

6cio biegowa skrzynia napęd quattro

Auto mechanicznie przygotowane przez właściciela, strojenie Live-mapping by MR-Motors. W związku z tym, że na chwile obecną posiadamy tylko hamownie 2WD na czas strojenia zamontowana była skrzynia biegów FWD. Niebawem, bo już na początku stycznia w silniku zagości wałek DDynamic (jeżeli efekt będzie zadowalający postaram się zamieścić wykresy z uzyskanych przyrostów)

jurekb4comphb6.th.jpg

Kolejne auto to Passat B5 3B 1998 seryjnie z silnikiem 1.9TDi 110PS AFN, swap silnika wraz z elektroniką sterującą na 2.0TDi 8V BGW

Turbo coustomowe zbudowane na bazie GT2260V, kolektor wydechowy coustomowy tzw. "baranek"

Very Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS

sprzęgło z jednomasowym odelżonym kołem zamachowym 240mm, podwójna sprężyna w docisku

wydech 2,7cala z dwoma przelotowymi tłumikami

pompowtryskiwacze 073AL

6cio biegowa bardzo długa skrzynia biegów z 2.5TDi o oznaczeniu DQS, napęd FWD

mapsensor 350KPH

soft bez przepływomierza

modyfikowana głowica silnika z patentami ze sportów samochodowych

wiele zmian oraz moich patentów przydatnych do uzyskania dużej mocy przy wałku i big pompkach

Passat to moje auto. Jest to projekt rozwojowy, czeka już wałek. W tym silniku będą także zamontowane "duże" końcówki wtrysków Fratelli Bosio. Wynik narazie nie powala na kolana ale to jak wspomniałem nie jest finisz. Chociaż mało które very big turbo ma 350Nm przy 2000obr ;)

passatbgwva5.th.jpg

I na koniec Octavia 2 z silnikiem 2.0TDi 16V BKD.

Duże turbo

wydech 2,75cala z dwoma przelotowymi tłumikami

kilka metalowych rur z polerowanej nierdzewki zamiast niepasujacych bądz nieprzemyslanych seryjnych rozwiazań

Projekt wykonany mechanicznie oraz strojenie u nas.

bkdgt22lk4.th.jpg

Pozdrawiam

Opublikowano

Eleganckie projekty :)

Passat miodzio :) na żywo wygląda :kox: :kox: :kox: gratulacje furki :good:

Opublikowano

wkoncu pokazales paska ... :naughty:

ladnie uklada sie momencik ... i te 350 niutona ... :kox:

pytanko do Octy 2 ... tam nie ma zadnego duzego IC ?

Opublikowano

no powiem ze jestem na :good: :good: :good:

naprawde super wykresiki :P i te 350nm przy 2 tys :P szok ;P

Opublikowano

Najbardziej podoba mi sie ta B4 :kox: Trudno zrobić taki SWAP? Chodzi oczywiscie o elektryke i elektronikę.

Opublikowano

OT: Tak patrzę na te wykresy i zastanawia mnie czemu 2.5 v6 tdi (z vp44) jest w porównaniu z R4 tak cienki jak d*pa węża? :mysli:

Blokada ma pompie jest tak skuteczna? Wtryski za mało wydajne? Fabryczne turbo za słabe?

Bo przecież v6 tdi (z CR) 2.7 i 3.0 pokazuje pazur .... :disgust:

Opublikowano

Andy, nie rob OT... w 2.5 glownym problemem jest malo wydajny uklad wtryskowy (wtryski).

Opublikowano

W octavi2 jest seryjnie duży IC, jak mniej wiecej chłodnica wody. Zreszta ta octavia juz jest rozbita. Wczoraj ją oddaliśmy i wczoraj została skasowana. Właściciel z Poznania dojechał prawie na miejsce i 800m przed domem wpadł w poślizg bo coś było na jezdni. Wypadł z drogi, urwał koła i uderzył z prędkościa 80km/h. Tak wiec nie zaciekawie. Generalnie to auto już półtora roku temu przeszło pierwsze kuracje u nas wtedy na GT20 i moc lekko ponad 200PS.

Co do 2.5TDi to tak jak napisał Flyer. Te motory także miały seryjne blokady ale mają teraz wieksze turbiny i wydajniejsze układy wtryskowe.

B4... jak każdy swap duuużo pracy. Wcześniej to była benzyna wiec nawet gardziel przy wlewie paliwa trzeba było zmienić :kox:

Pozdrawiam

Opublikowano

W octavi2 jest seryjnie duży IC, jak mniej wiecej chłodnica wody.

dobrze wiedziec .... :evil:

Opublikowano

Golf 5 też tak ma, po prostu poszli jedną drogą.

BTW. o2 to dobry zakup !!

Pozdrawiam

Opublikowano

Andy, nie rob OT... w 2.5 glownym problemem jest malo wydajny uklad wtryskowy (wtryski).

Hehe... a to juz nie moj problem :gwizdanie: :decayed:

Opublikowano

Temat podkleiłem.

Opublikowano

teraz trzeba wkleić mój wykres :kox:

Opublikowano

teraz trzeba wkleić mój wykres :kox:

czekamy ... :evil:

Opublikowano

Golf 5 też tak ma, po prostu poszli jedną drogą.

Cale szczęście bo i u mnie tez jest spory ten FIMC.

Opublikowano

Gratki ,super wyniki :notworthy: mam pytanko czy skrzynia 6 od 2.5 TDI bedzi pasowac do mojej A4 B5 z 95r z AWX-em ,o jakim oznaczeniu skrzyni szukac ,jakie czesci sa potrzebne,duzo przerobek?? Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

teraz trzeba wkleić mój wykres :kox:

Przy Twojej przydałoby się jeszcze troszke pomęczyc najpierw.

Pozdrawiam.

Opublikowano

teraz trzeba wkleić mój wykres :kox:

Przy Twojej przydałoby się jeszcze troszke pomęczyc najpierw.

Pozdrawiam.

ja to bym zostawił to padło w spokoju...szkoda żeby się rozpadło na kawałki :kox: :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...