Rogalotti Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Witam. Tak się złożyło, że trzy ostatnie dni pracy poświęciłem na finalizowanie aut projektowych. Poniżej troche danych i ich wykresy: Audi 80 B4 Competition 1994r bazowo silnik 2.0 16V 140PS benzyna - swap na 1.9TDi AVF Turbo GT2260V coustomowy kolektor wydechowy Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS, stożek Apexi sprzęgło z jednomasowym kołem zamachowym, podwójna sprężyna w docisku wydech 2.5cala pompowtryskiwacze 073AL 6cio biegowa skrzynia napęd quattro Auto mechanicznie przygotowane przez właściciela, strojenie Live-mapping by MR-Motors. W związku z tym, że na chwile obecną posiadamy tylko hamownie 2WD na czas strojenia zamontowana była skrzynia biegów FWD. Niebawem, bo już na początku stycznia w silniku zagości wałek DDynamic (jeżeli efekt będzie zadowalający postaram się zamieścić wykresy z uzyskanych przyrostów) Kolejne auto to Passat B5 3B 1998 seryjnie z silnikiem 1.9TDi 110PS AFN, swap silnika wraz z elektroniką sterującą na 2.0TDi 8V BGW Turbo coustomowe zbudowane na bazie GT2260V, kolektor wydechowy coustomowy tzw. "baranek" Very Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS sprzęgło z jednomasowym odelżonym kołem zamachowym 240mm, podwójna sprężyna w docisku wydech 2,7cala z dwoma przelotowymi tłumikami pompowtryskiwacze 073AL 6cio biegowa bardzo długa skrzynia biegów z 2.5TDi o oznaczeniu DQS, napęd FWD mapsensor 350KPH soft bez przepływomierza modyfikowana głowica silnika z patentami ze sportów samochodowych wiele zmian oraz moich patentów przydatnych do uzyskania dużej mocy przy wałku i big pompkach Passat to moje auto. Jest to projekt rozwojowy, czeka już wałek. W tym silniku będą także zamontowane "duże" końcówki wtrysków Fratelli Bosio. Wynik narazie nie powala na kolana ale to jak wspomniałem nie jest finisz. Chociaż mało które very big turbo ma 350Nm przy 2000obr I na koniec Octavia 2 z silnikiem 2.0TDi 16V BKD. Duże turbo wydech 2,75cala z dwoma przelotowymi tłumikami kilka metalowych rur z polerowanej nierdzewki zamiast niepasujacych bądz nieprzemyslanych seryjnych rozwiazań Projekt wykonany mechanicznie oraz strojenie u nas. Pozdrawiam
A3 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Eleganckie projekty Passat miodzio na żywo wygląda :kox: gratulacje furki
spanky Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 wkoncu pokazales paska ... ladnie uklada sie momencik ... i te 350 niutona ... pytanko do Octy 2 ... tam nie ma zadnego duzego IC ?
boberek Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 no powiem ze jestem na :good: naprawde super wykresiki i te 350nm przy 2 tys szok ;P
letallec Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Najbardziej podoba mi sie ta B4 Trudno zrobić taki SWAP? Chodzi oczywiscie o elektryke i elektronikę.
AndyN Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 OT: Tak patrzę na te wykresy i zastanawia mnie czemu 2.5 v6 tdi (z vp44) jest w porównaniu z R4 tak cienki jak d*pa węża? Blokada ma pompie jest tak skuteczna? Wtryski za mało wydajne? Fabryczne turbo za słabe? Bo przecież v6 tdi (z CR) 2.7 i 3.0 pokazuje pazur ....
Flyer Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Andy, nie rob OT... w 2.5 glownym problemem jest malo wydajny uklad wtryskowy (wtryski).
wiissnia Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Dobra robota B4 mistrz, ktoś miał super pomysł.
Rogalotti Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 W octavi2 jest seryjnie duży IC, jak mniej wiecej chłodnica wody. Zreszta ta octavia juz jest rozbita. Wczoraj ją oddaliśmy i wczoraj została skasowana. Właściciel z Poznania dojechał prawie na miejsce i 800m przed domem wpadł w poślizg bo coś było na jezdni. Wypadł z drogi, urwał koła i uderzył z prędkościa 80km/h. Tak wiec nie zaciekawie. Generalnie to auto już półtora roku temu przeszło pierwsze kuracje u nas wtedy na GT20 i moc lekko ponad 200PS. Co do 2.5TDi to tak jak napisał Flyer. Te motory także miały seryjne blokady ale mają teraz wieksze turbiny i wydajniejsze układy wtryskowe. B4... jak każdy swap duuużo pracy. Wcześniej to była benzyna wiec nawet gardziel przy wlewie paliwa trzeba było zmienić Pozdrawiam
spanky Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 W octavi2 jest seryjnie duży IC, jak mniej wiecej chłodnica wody. dobrze wiedziec ....
Rogalotti Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 Golf 5 też tak ma, po prostu poszli jedną drogą. BTW. o2 to dobry zakup !! Pozdrawiam
malik Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Andy, nie rob OT... w 2.5 glownym problemem jest malo wydajny uklad wtryskowy (wtryski). Hehe... a to juz nie moj problem :gwizdanie:
spanky Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 teraz trzeba wkleić mój wykres czekamy ...
marewel Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Golf 5 też tak ma, po prostu poszli jedną drogą. Cale szczęście bo i u mnie tez jest spory ten FIMC.
dudi75 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Gratki ,super wyniki mam pytanko czy skrzynia 6 od 2.5 TDI bedzi pasowac do mojej A4 B5 z 95r z AWX-em ,o jakim oznaczeniu skrzyni szukac ,jakie czesci sa potrzebne,duzo przerobek?? Pozdrawiam
wustyle Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 jak Rogal zrobi wykres to nie ma chu...ja we wsi
Rogalotti Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2008 teraz trzeba wkleić mój wykres Przy Twojej przydałoby się jeszcze troszke pomęczyc najpierw. Pozdrawiam.
poziek Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 teraz trzeba wkleić mój wykres Przy Twojej przydałoby się jeszcze troszke pomęczyc najpierw. Pozdrawiam. ja to bym zostawił to padło w spokoju...szkoda żeby się rozpadło na kawałki :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się