samekgsx550 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Witam, odkąd kupiłem małysza jego max. temperatura to niecałe 70 st. Na biegu jałowym po długim czekaniu złapie 90. Ale wystarczy ruszyć i spada. Na zimnym przed odpaleniem w grupie 17-Instruments: 003 pokazuje o 4 st. mniej niż 01-Engine: 007. Zaś po nagrzaniu temp. rośnie prawie równo z różnicą do 1 st. Wymieniać termostat czy sprawdzić jeszcze można w jakiś sposób. Edytowane 13 Listopada 2016 przez samekgsx550
Wotek2 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Nie zawracaj sobie innym głowy od razu wymieniaj termostat.
hak64 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Objawy wskazują na padnięty termostat (zawieszony w pozycji "otwarty").
fryta007 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 U mnie było podobnie i do wymiany był czujnik g62 (czujnik temperatury cieczy chłodzącej). Po wymianie jak ręką odjął.
samekgsx550 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Opublikowano 27 Listopada 2016 Termostat wymieniony i wskazówka stoi pionowo. Temat do zamknięcia.
jaro_222 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Witam podepne sie pod temat tez mam podobny problem tylko ze wymienilem juz dwa termostaty i dalej to samo.
hak64 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 mam podobny problem tylko ze wymienilem juz dwa termostaty i dalej to samo. Podobny, nie oznacza taki sam. Opisz objawy, bo to one dają jako taki obraz sytuacji.
jaro_222 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 To w takim razie zle sie wyrazilem. Problem taki sam tzn slabo sie nagrzewa w czasie jazdy w trasie nie lapie 90c po miescie zlapie ale zaraz spada do 70c
hak64 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 wymienilem juz dwa termostaty i dalej to samo. Nie kupuj używek, ani tanich zamienników, a przed wymiana kolejnego sprawdź temperaturę otwarcia w garnku z gorącą wodą.
jaro_222 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Kupilem niby oryginalny na aledrogo a drugi wahlera fakt nie sprawdzalem temperatury w garku ;-)Poniżej logi przy zimnym silniku i przy gorącym wskazówka na gorącym była akurat na prawie 90C Logi zimny http://vaglog.pl/log-003_70Y774.html http://vaglog.pl/log-007_Lvl3j.html gorący http://vaglog.pl/log-007_wR1vX.html http://vaglog.pl/log-003_zF9lH.html Edytowane 22 Grudnia 2016 przez jaro_222
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się