OSKA77 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Witam i pisze bo szukałem na forum i nie mogę znaleźć informacji o zakładzie bądz mechaniku w Radomiu który przeczyści turbo , w okolicy jak na lekarstwo takich speców,może ktoś z kolegów z Radomia lub okolicy coś podobnego robił w swoim autku i mi podpowie lub poleci,z tego co się dowiadywałem i pytałem nikt w okolicy nie regeneruje i nie czyści turbo.
Flyer Opublikowano 25 Grudnia 2008 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Taka ladna nowa trasa powstala do Warszawy. Czemu samemu nie wyczyscic turbulum?
OSKA77 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2008 Chyba trzeba tak będzie zrobić zabrać walizkę kasiorki na mandaty i wyskoczyć na E7.
Gość Adrian Matracki Opublikowano 25 Grudnia 2008 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Po co walizka kasiorki wystarczy Cb radio
kris25 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Opublikowano 25 Grudnia 2008 Oska77..luknij sobie na to... http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=11
odzim Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 hej , ja ostatnio czyściłem swoja , tyle ze nie rozbierałem jej tylko wyciągnąłem z auta do wiadra z nafta na 1h rozruszałem reką zamontowalem do auta dostalo potem w piec i juz zrobilem 5tys i wszystko jest w porzadku loguje sobie tak co 1 tys zeby sprawdzac czy cos sie złego nie dzieje, jestem z radomia jak chcesz jakiejs podpowiedzi pisz na pw
Stefano Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 No można tez złapać sztangę w klucz 14 mm i poruszać, ale tak zdowo ze 100 razy, własciwie aż będzie chodzić lekko i efekt tez powinien być. Pózniej juz jeździć w miarę przyzwoicie i nie mulić silnika. Pozdr.
OSKA77 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2008 Ok dzięki bardzo za porady zaraz ide do autka i będę walczył.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2008, 10:40_________________________________________________Proszę oschemat podłączenia przewodów do zaworu N75 [br]Dopisany: 27 Grudzień 2008, 11:30_________________________________________________Właśnie moje autko odzyskało konie,wymieniłem sparciałe przewody podciśnienia i oczywiście walczyłem ze sztanga przy turbo ale opłaciło sie na razie jeździ bez problemu zobaczymy dalej może obejdzie się bez czyszczenia turbo ,w tej chwili nie przycina przy 3000 obr.przeciągnołem porządnie na trasie autko teraz 180km/h nie ma żadniego problemu.Jednak cały czas sie zastanawiam się po co ci mechanicy ?Po przeczytaniu na forum o słabych mocach silników TDI mówiłem mechanikowi że może to problem ze sztanga w turbo oczywiście nie dał sie przekonać i wymienił N75,pewnie ten mój stary N75 tez był ok.teraz będę mądrzejszy.Zobaczymy tylko jak długo będę sie cieszył mocą w autku.Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za wszyskie porady.
Sztomel Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Jednak cały czas sie zastanawiam się po co ci mechanicy ? mechanicy są dla tych co nie mają netu lub mają a nie wiedzą o forach samochodowych i dają się nie rzadko wciągać w maliny :>
OSKA77 Opublikowano 15 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2009 Niestety znów nieszczęsne zamulanie wróciło silnik wchodzi w tryb awaryjny chyba będe musiał pomyśleć o czyszczeniu turbo bo inaczej reka mi odpadnie od ruszania sztangą tylko gdzie w Radomiu?Jeżeli ktoś z kolegów może podpowiedzieć wielkie dzięki bo mam już dosyć mechaników krętów.Niezbyt długo nacieszyłem się mocą silnika,a niebawem szykuje sie wyjazd w góry.[br]Dopisany: 09 Styczeń 2009, 17:29_________________________________________________Wreszcie po wielu telefonach i kombinacjach udało mi sie namierzyć mechanika i to w Radomiu który przeczyści turbo,super ciekaw jestem jak po tej operacji autko będzie sie sprawowało.
AdasWawa Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 mnie kiedys pomoglo spsikalem wd 40 i po jakis 4h "przejechalem sie" i byl git
OSKA77 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 U mnie sztanga już lekko chodzi ale jeszcze łapie notlauf dlatego denerwuje mnie to i postanowiłem turbo wyczyścić ,mam nadzieję że poczuję różnicę,a przeważnie moja jazda ogranicza sie do miasta dlatego szybko sie przymula.[br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 22:07_________________________________________________Witam turbinka wyczyszczona na razie autko śmiga super zobaczymy jak długo,tak że mogę polecić firmę DEKAR z Radomia jako jedyni w Radomiu i okolicy czyszczą turbo,SUPER !!!!
tomasz-gorz Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 a ile zawołali za czyszczenie turbo?
rookie Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 u mnie krzyknął 300 zł a ja opchnąłem autko do d*py srania ta turbina, przy każdej 110 to samo mimo jazdy anty-zamulającej Teraz mam stałą geometrię i jest ekstraśnie
myklas81 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 a w którym miejscu znajduje sie ta sztanga od turbo i gdzie trzeba krecic tym kluczem 14 mm
OSKA77 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Za czyszczenie mechanior powiedział 200zł.a sztanga znajduje się pod zaworem na turbinie bierzesz klucz płaski 14 zapierasz o sztangę i starasz się ruszać sztangą napierając kluczem do dołu,ale wydaje mi się że trzeba wyczyścić u mnie sztangę rozruszałem a jednak łapał notlauf ,zobaczymy po czyszczeniu jak długo polatam?[br]Dopisany: 20 Styczeń 2009, 20:24_________________________________________________Tu jest odnośnik dotyczący sztangi troche bardziej poglądowo niż napisałem http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18912.0.html;highlight=regulacja+sztangi
tomasz-gorz Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 a w którym miejscu znajduje sie ta sztanga od turbo i gdzie trzeba krecic tym kluczem 14 mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się