kris_lpgcars Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 pytanie jest typowo ogolne czyli co warto lekko przerobic co by tego nie uwalic za szybko w AJM z przebiegiem 60tys mil a za razem poprawic troche charakterystyke silnika tego samochodu coby nie byl az tak bardzo mulowaty, z tego co zauwazylem i co obserwuje po forum znalazlem wiele tematow podobnych ale nikt sie bardzo automatami nie zajmowal tak od podszewki. Wiec AJM z zasady nie jest silnikiem za bardzo wytrzymalym pod tuning ale zawsze jest ta granica do ktorej wszystko sie da porady bardzo mile widziane
Jarol Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Włoż turbo z AWX do tego wydajniejsz IC i zrób pod to porządny program. Wtedy spokojnie osiąniesz 160km.
AdasWawa Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Murzyn samym programem mial cos pod ~160KM ,wiec bez sensu ladowac tyle kasy
Tukan Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Murzyn samym programem mial cos pod ~160KM ,wiec bez sensu ladowac tyle kasy Taa Murzyn mial potem po AJM-ie.160 na turbo AJM to za duzo wiec takie porady zeby kasy nie ladowac to bezsens.Jak ma byc dobrze zrobione to tak jak pisze Jarol
AdasWawa Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 bez sens,ty masz 166 po takich modyfikacjach kaszana
Tukan Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 bez sens,ty masz 166 po takich modyfikacjach kaszana Ha ale nie wiesz co jest u mnie a piszesz ze malo i kaszana bezsens,jak nie wiesz co i jak to nie gadaj glupot,do wymiany mam jednego PD,a na hamowni sprzeglo slizgalo i dlatego taki wynik a narazie nie robilem korekty.Wiec prosze cie nie pisz głupot jak nie znasz tematu
Jarol Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 W AJM-ie seryjnym samym programem zrobisz 140-150km w zależności od stanu silnika. Jak chcesz więcej to tak jak napisałem turbo + IC wtedy w zależności od wydajności PD osiągniesz 160km może troszke więcej.
Patrox Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 W AJM przy 160Ps jest zasłona dymna z tyłu. Bo w coolerze jest pod 75 stopni. Głupotą jest robić bez IC taką moc. Pamiętajcie że nie zawsze moca się jeżdzi tylko też Nm. Odpowiednio poprowadzony moment obrotowy zapewni dobrą dynamikę i nawet 150Km starczy.
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Przypomnę rozgranym głowom, że to jest automat :gwizdanie: Moje zdanie - turbo AWX lub BRD, koniecznie FMIC i mądry program (moment nisko ponad serię w maksimum, za to możliwie daleko płasko, nawet do samego końca skali). Nie zaszkodzi większa chłodnica oleju od AWX/AVF. Pamiętajcie, że przetworniki hydrokinetyczne i hamulce rzedów planetarnych w skrzyni są obliczane na moment obrotowy nie moc.
Jarol Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 jaro4444 mysle że turbo z BRD bez wydajniejszych pompek nie ma sensu z AWX w zupelności wystarczy.
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Jarol zawsze lepiej jak turbo ma rezerwę, a BRD ładnie wstaje z dołu, więc nie ma laga za to więcej ma rezerwy. AWX też styknie na seryjny setup.
Patrox Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Przypomnę rozgranym głowom, że to jest automat :gwizdanie: Moje zdanie - turbo AWX lub BRD, koniecznie FMIC i mądry program (moment nisko ponad serię w maksimum, za to możliwie daleko płasko, nawet do samego końca skali). Nie zaszkodzi większa chłodnica oleju od AWX/AVF. Pamiętajcie, że przetworniki hydrokinetyczne i hamulce rzedów planetarnych w skrzyni są obliczane na moment obrotowy nie moc. Sorki, nie wiedziałem że to automat. To tym bardziej z moca niżej i tak jak napisał jaro4444, momentem płaskim pojechać do końca. A jeśli turbo od BRD się trafi za mądre pieniądze to śmiało wsadzać. Z drugiej strony jak budżet jest okrojony i nie chce się szykować na większe moce to sprężarka od AWX spokojnie styknie .A i łatwiej jest dostępna i dużo tańsza.
spanky Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 sadze ze pod aftomata suszarka od AWX -a wystarczy ....
miguel. Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 poprawic troche charakterystyke silnika tego samochodu coby nie byl az tak bardzo mulowaty po tym zdaniu sądze ze nie interesują cie większe mody. zrob zatem na początek sam program a na pewno odczujesz róznice.
kris_lpgcars Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2008 no i wsumie ta odpowiedz jest na razie najbardziej odpowiednia przeciez nikt nie wie co ma stajnia ogierow ma do zaoferowania na razie probowalem co komplet z automatem AJM+ EZP potrafi odnosnie Vmaxa i nie powiem ale calkiem zwinnie sie zebral do lekko powyzej 125MPH co do momentu to mam przeczucie ze helmuty bardzo mocno go ukrocili bo na poczatek sie zbiera jak ta lala a potem ....Eeee. ale najwazniejsze to ze nikt sie nie zapytal co ja bym chcial uzyskac a odp jest prosta: moca sensownie w gore ale ze spalaniem w miare w dol tylko nie tak zeby na oparach brykac. wiec jakbym chcial duuuzo mocy kupilbym wieksza stajnie a ja byl wolal wiecej ekonomii przy nieco odblokowanym potencjale. ale co badz za mocno sie rozpisalem wiec jezeli sie dostosujecie do tego bekotu jaka opcje zaproponujecie poza tym sama mapa bedzie i tak mnie kosztowac w granicach £200-300. pyt kto z krajanow mieszkajacych w brytanii korzystal z uslug tutejszych specow- oferty mile widziane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się