Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Tuning tdi auto


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie jest typowo ogolne czyli co warto lekko przerobic co by tego nie uwalic za szybko w AJM z przebiegiem 60tys mil a za razem poprawic troche charakterystyke silnika tego samochodu coby nie byl az tak bardzo mulowaty, z tego co zauwazylem i co obserwuje po forum znalazlem wiele tematow podobnych ale nikt sie bardzo automatami nie zajmowal tak od podszewki. Wiec AJM z zasady nie jest silnikiem za bardzo wytrzymalym pod tuning ale zawsze jest ta granica do ktorej wszystko sie da porady bardzo mile widziane :kox:

Opublikowano

Włoż turbo z AWX do tego wydajniejsz IC i zrób pod to porządny program. Wtedy spokojnie osiąniesz 160km.

Opublikowano

Murzyn samym programem mial cos pod ~160KM ,wiec bez sensu ladowac tyle kasy

Taa Murzyn mial potem po AJM-ie.160 na turbo AJM to za duzo wiec takie porady zeby kasy nie ladowac to bezsens.Jak ma byc dobrze zrobione to tak jak pisze Jarol :good:
Opublikowano

bez sens,ty masz 166 po takich modyfikacjach kaszana :cool1:

Ha ale nie wiesz co jest u mnie a piszesz ze malo i kaszana bezsens,jak nie wiesz co i jak to nie gadaj glupot,do wymiany mam jednego PD,a na hamowni sprzeglo slizgalo i dlatego taki wynik a narazie nie robilem korekty.Wiec prosze cie nie pisz głupot jak nie znasz tematu :wink4:
Opublikowano

W AJM-ie seryjnym samym programem zrobisz 140-150km w zależności od stanu silnika. Jak chcesz więcej to tak jak napisałem turbo + IC wtedy w zależności od wydajności PD osiągniesz 160km może troszke więcej.

Opublikowano

W AJM przy 160Ps jest zasłona dymna z tyłu. Bo w coolerze jest pod 75 stopni. Głupotą jest robić bez IC taką moc. Pamiętajcie że nie zawsze moca się jeżdzi tylko też Nm. Odpowiednio poprowadzony moment obrotowy zapewni dobrą dynamikę i nawet 150Km starczy.

Opublikowano

Przypomnę rozgranym głowom, że to jest automat :gwizdanie:

Moje zdanie - turbo AWX lub BRD, koniecznie FMIC i mądry program (moment nisko ponad serię w maksimum, za to możliwie daleko płasko, nawet do samego końca skali).

Nie zaszkodzi większa chłodnica oleju od AWX/AVF.

Pamiętajcie, że przetworniki hydrokinetyczne i hamulce rzedów planetarnych w skrzyni są obliczane na moment obrotowy nie moc.

Opublikowano

jaro4444 mysle że turbo z BRD bez wydajniejszych pompek nie ma sensu z AWX w zupelności wystarczy.

Opublikowano

Jarol zawsze lepiej jak turbo ma rezerwę, a BRD ładnie wstaje z dołu, więc nie ma laga za to więcej ma rezerwy. AWX też styknie na seryjny setup.

Opublikowano

Przypomnę rozgranym głowom, że to jest automat :gwizdanie:

Moje zdanie - turbo AWX lub BRD, koniecznie FMIC i mądry program (moment nisko ponad serię w maksimum, za to możliwie daleko płasko, nawet do samego końca skali).

Nie zaszkodzi większa chłodnica oleju od AWX/AVF.

Pamiętajcie, że przetworniki hydrokinetyczne i hamulce rzedów planetarnych w skrzyni są obliczane na moment obrotowy nie moc.

Sorki, nie wiedziałem że to automat. To tym bardziej z moca niżej i tak jak napisał jaro4444, momentem płaskim pojechać do końca. A jeśli turbo od BRD się trafi za mądre pieniądze to śmiało wsadzać. Z drugiej strony jak budżet jest okrojony i nie chce się szykować na większe moce to sprężarka od AWX spokojnie styknie .A i łatwiej jest dostępna i dużo tańsza.

Opublikowano

sadze ze pod aftomata suszarka od AWX -a wystarczy .... :wink4:

Opublikowano

poprawic troche charakterystyke silnika tego samochodu coby nie byl az tak bardzo mulowaty

po tym zdaniu sądze ze nie interesują cie większe mody. zrob zatem na początek sam program a na pewno odczujesz róznice.

Opublikowano

no i wsumie ta odpowiedz jest na razie najbardziej odpowiednia przeciez nikt nie wie co ma stajnia ogierow ma do zaoferowania na razie probowalem co komplet z automatem AJM+ EZP potrafi odnosnie Vmaxa i nie powiem ale calkiem zwinnie sie zebral do lekko powyzej 125MPH co do momentu to mam przeczucie ze helmuty bardzo mocno go ukrocili bo na poczatek sie zbiera jak ta lala a potem ....Eeee.

ale najwazniejsze to ze nikt sie nie zapytal co ja bym chcial uzyskac a odp jest prosta: moca sensownie w gore ale ze spalaniem w miare w dol tylko nie tak zeby na oparach brykac.

wiec jakbym chcial duuuzo mocy kupilbym wieksza stajnie a ja byl wolal wiecej ekonomii przy nieco odblokowanym potencjale.

ale co badz za mocno sie rozpisalem wiec jezeli sie dostosujecie do tego bekotu jaka opcje zaproponujecie

poza tym sama mapa bedzie i tak mnie kosztowac w granicach £200-300.

pyt kto z krajanow mieszkajacych w brytanii korzystal z uslug tutejszych specow- oferty mile widziane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...