arkady89 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Witam. Ostatnio zaświecila mi się kontrolka check engine. Po podłączeniu komputera pokazało błąd 16725 (P0341). Błąd czujnika walka rozrządu. Czujnik wymieniony a błąd nadal pozostał do tego auto ma problem z odpalenie. Rozrząd ustawiony poprawnie z tyłu pod klawiatura tez walki na znakach 16 oczek na łańcuchu między znakami. Audi a4 b6 1.8t bex.
arkady89 Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 Ale żeby zrobić logi musze odpalić auto a z tym jest problem. Kręci i kręci ale nie może zapalić.
wisiel Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 na pewno założyłeś odpowiedni czujnik? Ja miałem tak z czujnikiem położenia wału. Niby w hurtowni dobrali mi odpowiedni ale nadal nie odpalał. Problem rozwiązany po zmianie nowego czujnika na nowy. Może masz kogoś kto ci udostępni swój czujnik na sprawdzenie, albo dadzą ci w sklepie inny i jeden z nich zwrócisz?
arkady89 Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 Czujnik założony taki sam jak ori (takie same numery) . Samochód kręci ale nie może zapalić. Nadal pokazuje błąd P0341.
Repik Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Stało Ci się to po wymianie rozrządu, jakieś problemy wcześniej były ?
arkady89 Opublikowano 21 Listopada 2016 Autor Opublikowano 21 Listopada 2016 Rozrząd nie ruszany. Wyskoczył błąd czujnika g40. Czujnik wymieniony a błąd pozostał na dodatek teraz nie da się uruchomić silnika kręci i kręci ale nie może zapalić. Wyświetla tylko błąd czujnika g40 ( poza zakresem)
Arcus Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Nowy nie znaczy, że sprawny. Nieraz tak miałem. Jeżeli uda Ci się ustalić, że czujnik dobry to zostaje sprawdzenie instalacji od czujnika do ecu. Ewentualnie może to nie akurat o ten chodzi bo czujnik wałka "współpracuje" z tym na wale i może to ten drugi coś wali a ten wywala błąd.
krzysiekml Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 może ten opis coś pomoże http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16725.html
k232 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Jak odpalić nie może to czujnik położenia wału korbowego.
arkady89 Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Opublikowano 22 Listopada 2016 Czujnik walu sprawdzany i jest ok
siwak Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Odepnij wtyczkę od nastawnika i zobacz czy odpali
arkady89 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Opublikowano 28 Listopada 2016 Nie pomogło odłączenie tego nastawnika. Komputer nie pokazuje innych błędów prócz tego jednego. Przed wymiana wywalalo błąd przeładowania turbo. Ma to jakieś znaczenie?
Łukasz13 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Sprawdzałeś napiecia we wtyczce? pin 1 zdaje sie 12v powinno być, 3 pin masa, środkowy pin to sygnał do ecu wiec pewnie nie sprawdzisz. Edytowane 28 Listopada 2016 przez ?ukasz13
arkady89 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Opublikowano 28 Listopada 2016 Nawet jeśli by nie było takiego napięcia to po odpieciu wtyczki od czujnika to i tak silnik by odpalił po dłuższym kręceniu a on nie może zapalić tak jakby chciał zapalić ale nie może
k232 Opublikowano 28 Listopada 2016 Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) A czujnik temp ? Edytowane 28 Listopada 2016 przez k232
arkady89 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2016 Ten zielony ztylu w kruccu wymieniony. Może być związane to z kompresja? Ktoś ma jakieś pomysły jeszcze? Może ktoś wie jaka powinna być przerwa w czujniku g40 na ząbki walka ssacego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się