Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd czujnika walka rozrządu P0341 po wymianie dalej problem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ostatnio zaświecila mi się kontrolka check engine. Po podłączeniu komputera pokazało błąd 16725 (P0341). Błąd czujnika walka rozrządu. Czujnik wymieniony a błąd nadal pozostał do tego auto ma problem z odpalenie. Rozrząd ustawiony poprawnie z tyłu pod klawiatura tez walki na znakach 16 oczek na łańcuchu między znakami. Audi a4 b6 1.8t bex.

Opublikowano

Zrób logi kanału 92

Opublikowano

Ale żeby zrobić logi musze odpalić auto a z tym jest problem. Kręci i kręci ale nie może zapalić.

Opublikowano

na pewno założyłeś odpowiedni czujnik? Ja miałem tak z czujnikiem położenia wału. Niby w hurtowni dobrali mi odpowiedni ale nadal nie odpalał. Problem rozwiązany po zmianie nowego czujnika na nowy. Może masz kogoś kto ci udostępni swój czujnik na sprawdzenie, albo dadzą ci w sklepie inny i jeden z nich zwrócisz?

Opublikowano

Czujnik założony taki sam jak ori (takie same numery) . Samochód kręci ale nie może zapalić. Nadal pokazuje błąd P0341.

Opublikowano

Stało Ci się to po wymianie rozrządu, jakieś problemy wcześniej były ?

Opublikowano

Rozrząd nie ruszany. Wyskoczył błąd czujnika g40. Czujnik wymieniony a błąd pozostał na dodatek teraz nie da się uruchomić silnika kręci i kręci ale nie może zapalić. Wyświetla tylko błąd czujnika g40 ( poza zakresem)

Opublikowano

Nowy nie znaczy, że sprawny. Nieraz tak miałem. Jeżeli uda Ci się ustalić, że czujnik dobry to zostaje sprawdzenie instalacji od czujnika do ecu. Ewentualnie może to nie akurat o ten chodzi bo czujnik wałka "współpracuje" z tym na wale i może to ten drugi coś wali a ten wywala błąd.

Opublikowano

Jak odpalić nie może to czujnik położenia wału korbowego.

Opublikowano

Czujnik walu sprawdzany i jest ok

Opublikowano

Odepnij wtyczkę od nastawnika i zobacz czy odpali

Opublikowano

Nie pomogło odłączenie tego nastawnika. Komputer nie pokazuje innych błędów prócz tego jednego.

Przed wymiana wywalalo błąd przeładowania turbo. Ma to jakieś znaczenie?

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzałeś napiecia we wtyczce? pin 1 zdaje sie 12v powinno być, 3 pin masa, środkowy pin to sygnał do ecu wiec pewnie nie sprawdzisz.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Nawet jeśli by nie było takiego napięcia to po odpieciu wtyczki od czujnika to i tak silnik by odpalił po dłuższym kręceniu a on nie może zapalić tak jakby chciał zapalić ale nie może

Opublikowano (edytowane)

A czujnik temp ?

Edytowane przez k232
Opublikowano

Ten zielony ztylu w kruccu wymieniony. Może być związane to z kompresja?

Ktoś ma jakieś pomysły jeszcze?

Może ktoś wie jaka powinna być przerwa w czujniku g40 na ząbki walka ssacego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...