kuebk 9 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 O ile dobrze pamietam to w Output tests powinna byc stosowna opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 nie ma prawa wyskoczyc ci kontrolka oleju podczas dluzszego krecenia!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 A uwazasz tak bo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Kiedys po wymianie filtra paliwa krecilem autem z dobre 3 razy po 15 sekund i nie wywalalo mi tego komunikatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaRone 1 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Sprawdź dobrze wtyczkę idącą do pompy w baku ja miałem podobne problemy i okazało się że jeden pim (skrajny prawy) zaśniedział i nie puszczał pompy za każdym razem . Można było kręcić aż padł akumulator a pompe testowałem BS 035 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kotu 3 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 a czy VCDS pokazywał jakiś błąd??od 2 tygodni jest wszystko OK czyli pali od razu nie wiem co jest lub było grane.Ostatnie co zrobiłem to odpowietrzyłem układ uruchamiając pompę komputerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bas.basowy 0 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Mam ten sam problem i nie wiem co w lutym bd w pl to bd patrzal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk 1 Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Czy komuś udało się rozwiązać ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriters2 3 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Podbijam temat. Czy ktoś już uporał się z problemem i może podzielić się wiedzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audilover 0 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 (edytowane) Mialem tak samo, zadnych bledow auto kiedys zgaslo dwa razy podczas jazdy i nie moglem odpalic. Bledow brak, ikonka oleju tez sie swiecila jak dlugo krecilem. Dzwiek byl taki jakby rozrusznik krecil ale nie bylo paliwa. Silnik wogole nie probowal zaskoczyc. Wylaczalem i wlaczalem zaplon kilka razy tak zeby podpompowac paliwo i wtedy silinik zaczynal zaskakwiac i odpalal. Wymienilem pompke paliwa ta przed filtrem i poki co problem sie nie powtorzyl. Wymienialem w czerwcu. Jedyne co mnie nadal niepokoi to ze czasami auto chwilke dluzej kreci silnikiem przy odpalaniu. Wczoraj bylo 0C i odpalilo w ulamku sekundy. Dzisiaj 9C i krecil moze 2sek. Mam jedna swiece uszkodzona ale skoro podczas 0 odpalil na strzal bez oczekiwania na swiece to uzwazm ze to nie to. Edytowane 19 Listopada 2019 przez audilover Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej85 1 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 (edytowane) Mam tak samo że gdy są 4 stopnie to od razu odpali, a np przy 10 już często musi dłużej kręcić. Myślałem że to wina starego akumulatora ale przy nowym chyba też jest podobnie choć wyraźnie lepiej kręci i szybciej zaskoczy. Jak nie zapomnę to wtedy wciskam kluczyk bez sprzęgła i po chwili drugi raz ze sprzęgłem odpala od razu. Może przy wyższej temperaturze świece żarowe nie grzeją albo za krótko grzeją. Ja wszystkie świece mam sprawne 3 nowe, jednej nie moge wykręcić ale na szczęście grzeje. Edytowane 19 Listopada 2019 przez Andrzej85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 (edytowane) Hej U mnie raz na jakiś czas też się pojawia ten problem ale z tego co zauważyłem to występuje on jak jest chłodniej. Rok temu (zima) też zdarzało się że dłużej kręci aby odpalić później wiosna lato nie miałem ani jednego przypadku a teraz (znowu zima) raz na jakiś czas dłużej zakreci. Wczoraj nie chciał odpalić ale po włączeniu zapłonu dwa razy odpalił normalnie. Po sprawdzeniu VCDS pojawił się błąd 4437 blad hamulca ręcznego lub czujnika sprzegla ale co hamulec ma wspólnego z odpalaniem?. Czy mogą to być klapy wirowe które często się przycinają w tych modelach ? Czy jak zatną się klapy to może być problem z odpalaniem? Edytowane 5 Grudnia 2021 przez darekaudi4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekaudi4 0 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 3 godziny temu, darekaudi4 napisał: Hej U mnie raz na jakiś czas też się pojawia ten problem ale z tego co zauważyłem to występuje on jak jest chłodniej. Rok temu (zima) też zdarzało się że dłużej kręci aby odpalić później wiosna lato nie miałem ani jednego przypadku a teraz (znowu zima) raz na jakiś czas dłużej zakreci. Wczoraj nie chciał odpalić ale po włączeniu zapłonu dwa razy odpalił normalnie. Po sprawdzeniu VCDS pojawił się błąd 4437 blad hamulca ręcznego lub czujnika sprzegla ale co hamulec ma wspólnego z odpalaniem?. Czy mogą to być klapy wirowe które często się przycinają w tych modelach ? Czy jak zatną się klapy to może być problem z odpalaniem? Sprawdziłem dzisiaj klapy i one chodzą lekko wiec raczej to nie wina klap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się