Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Drgania silnika przy gaszeniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Helo :hi:

Tak jak w temacie koledzy, gdy gasze auto to dziwnie trzęsie sie silnik, wiem ze to nie jest normalne bo nie robi sie tak zawsze. Czy moze być tego przyczyna poduszka silnika lub poduszka skrzyni biegów którą mam do wymiany? :confused4:

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

Opublikowano

moga byc poduszki silnika ale również dwumas :wink4:

Opublikowano

poduszki albo dwumas

PS widze ze ty z tym autem masz coraz wiecej problemów

Opublikowano

boberek z tego co pamiętam jeżdzisz bez egr ,tak?

jak będzie podpięty egr to nie będzie tak trzęsło przy gaszeniu

wiem to z swojego doświadczenia

moja NIUNIA ''szkoli'' mnie w różnych tematach

Opublikowano

ja mam EGR :)

Opublikowano

moga byc poduszki silnika ale również dwumas :wink4:

a nie klapa gasząca?

Opublikowano
a nie klapa gasząca?

popieram kolegę Trzeniu w pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić szczelność wężyka podciśnienia od siłownika klapy gaszącej a przy gaszeniu silnika postarać się aby ktoś drugi wyłączał silnik a Ty w tym czasie podczas kilku lub kilkunastu prób przy otwartej masce patrz czy siłownik sterujący klapą gaszącą wciąga dźwignię.

Opublikowano

boberek az tak duzo problemów nie mam ale lubie mieć wszystko dopięte na ostatni guziczek :decayed: to trzęsieni zdarzy sie raz na 5 razy ale mnie i tak to denerwuje :angry: więc chce wiedzieć co to moze być. Poduszka skrzyni jest do wymiany bo policja włoska nie ogarnęła i miała stłuczke i kupiłem je puknięte od Włoskich Carabinieri :rolleyes:

Puknięty ale na czas wszystko było wymieniane i serwisowane w ASO dlatego tez się na to skusiłem. Jutro porobie fotosy i zapodam do odpowiedniego działu ale tak mi wstyd troszke bo na zimówkach teraz stoi i z lekka brudny jest :thumbdown:

EGR podłącze w poniedziałek i wszystko sie wyjaśni.

Kolo dwumasowe przy przebiegu 102 tys :shocked: mam nadzieje ze to nie to bo to droga zabawa.

A z tą klapą gasząco to nie ogarniam, co to jest i gdzie się to mieści?? :embarrassed:

Dzięki za wszystkie podpowiedzi :notworthy:

Opublikowano

dwumas nie skąd około 1000 zł do tego sprzegło 1000 zł :P wymiana jakies 400 zł :P

a co do 102 tys przebiegu gdzie ty znalażłes takie audi ??

Opublikowano

Klapa gasząca jest koło zaworu EGR a w zasadzie tworzy z nim całość.

Opublikowano

a nie klapa gasząca?

To też może być jeden z powodów.

Sprawdziłbym to w pierwszej kolejności.

Opublikowano

boberek wyżej pisałem gdzie znalazlem to audi :cool1: prosto od włoskich carabinieri :decayed:

Opublikowano
A z tą klapą gasząco to nie ogarniam, co to jest i gdzie się to mieści??

przymocowana do wlotu kolektora ssącego jest obudowa (wspólna dla zaworu EGR i klapy gaszącej) -

jej widok i opis na poniższej fotce :

d442e126401ce7a3.jpg[br]Dopisany: 28 Grudzień 2008, 09:05_________________________________________________Pawlo 2004 musisz podczas kilku prób gaszenia silnika patrzeć czy membrana siłownika wraz z jego ramieniem jest wciągana i czy obraca ośką klapy gaszącej - jeśli nie to trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z tyłu siłownika za membraną.

Opublikowano

Ok! dzięki Sztomel perfekcyjne wytłumaczenie :good:

Opublikowano

jeszcze pozostaje kwestia zaworu N239 sterujacego klapy gaszacej, czasami sie przywiesza mechanicznie

poz 13 na rysunku

Opublikowano

poprawilem juz :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...