Gość xxxxx Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam prosze o ocenke logów dynamicznych, logi robione na 3 biegu, nie mam kata i zaslepiony EGR. z góry dzieki pozdrooo1900
przemik Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Jest niedoladowanie... Do sprawdzenia - wszystkie wezyki ukladu podcisnienia - najlepiej przedmuchac sprezonym powietrzem... oraz stan zaworu upustowego - wyglada jakby sie niedomykał. Mozna sie podeprzec tym tematem : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_doprowadzenia_cisnienia_doladowania_do_normy-t30627.0.html Pozdr
zibizab Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Ew.filtr lub przeplywka do czyszczenia
Gość xxxxx Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 wężyki ciśnienia wszystkie zmienione na nowe te co idą do N75,, przeplywke czyscilem,, filtr powietrza NEW... o dzieki za ten temat, trzeba bedzie to obczaić
przemik Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 No to zostala Ci jeszcze jedna rzecz z mojego poprzedniego posta... Dodatkowo sprawdzilbym dokladnie szczelnosc dolotu... Powodzenia...
spanky Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 lepiej .. ale chyba za bardzo kreciles srubka ... zobacz na wysterowanie zaworka n75 .... jest na maksa przy wyzszych obrotach .... a to nie dobrze ...
Sławosz(+) Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 lepiej .. ale chyba za bardzo kreciles srubka ... zobacz na wysterowanie zaworka n75 .... jest na maksa przy wyzszych obrotach .... a to nie dobrze ... dzięki spanky mam mieszane uczucia co do kręcenia "śrubką" podaję jeszcze logi, które robiłem koledze xxxxx - po lewej o półtora obrotu mniej wkręcone cięgno, po prawej o jeden obrót zauważcie, że w logach po prawej cięgno było o pól obrotu więcej skrócone, a doładowanie jest mniejsze... co sugerujecie?
Sławosz(+) Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jest OK... nie jest ok, bo zobacz ile czau trzeba, żeby dobić od 1500 do 4500 rpm... słaba dynamika pompa wtryskowa podcieka, może tu leży problem, już sam zgłupiałem a może sprzęgło się kończy, wysoko już bierze hmmm
przemik Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jest OK z cisnieniem doladowania...
grabson765 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jest OK... nie jest ok, bo zobacz ile czau trzeba, żeby dobić od 1500 do 4500 rpm... słaba dynamika pompa wtryskowa podcieka, może tu leży problem, już sam zgłupiałem a może sprzęgło się kończy, wysoko już bierze hmmm moje AHU potrzebuje 15s a 1z to prawie to samo
Gość xxxxx Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t6278.0.html;highlight=1z+log%C3%B3w tutaj kolega ma 16sekund do 4500obr/min, a moj prawie 22sekundy to mnie troche dziwi, co jeszcze może być nie tak bo jeszcze jest troche muł :/
spanky Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Jest OK... nie jest ok, bo zobacz ile czau trzeba, żeby dobić od 1500 do 4500 rpm... słaba dynamika pompa wtryskowa podcieka, może tu leży problem, już sam zgłupiałem a może sprzęgło się kończy, wysoko już bierze hmmm moze i pompa,moze wtryski ... najpierw uszczelnij pompe ...
PAWEL69 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Jest OK... nie jest ok, bo zobacz ile czau trzeba, żeby dobić od 1500 do 4500 rpm... słaba dynamika pompa wtryskowa podcieka, może tu leży problem, już sam zgłupiałem a może sprzęgło się kończy, wysoko już bierze hmmm moze i pompa,moze wtryski ... najpierw uszczelnij pompe ... no i zobaczylibyśmy 013 oczywiście jak pokażesz :gwizdanie:
Gość xxxxx Opublikowano 5 Stycznia 2009 Opublikowano 5 Stycznia 2009 013 jest ok dlatego nie wklejalem... 0,40 0,28 mam taki problemik że raz odpala spoko nawet po najgorszej nocy tak jak dzisiaj -13 i odpalil za raz... przejechalem z 10km, zgasilem chcialem jeszcze raz odpalic i pupa... gdzies za 3 przekreceniem kluczyka odpalil jakby paliwo nie dochodzilo musze pompowac pedalem gazu bo inaczej to by chyba nie odpalil, jak myslicie czy to pompa siada, regeneracja czy uszczelnienie tylko? bo pali też z 8litrow jak nie wiecej na podstawie tych logow da sie cos stwierdzic, czy jeszcze jakies mozna zrobic by sprawdzic pompe?? aha... kąt wtrysku byl 30-34, po zmianie przy 90stopniach: 57-61.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się