LizakB5 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 W końcu przyszła pora na coś wymarzonego Krótko i na temat - eSka poliftowa, 1999r, 2.7 biturbo, niebieska alcantara, zachowana w oryginale(tak jak chciałem) oprócz felg. Sprowadzona prosto ze szwajcarii z tyłem do roboty. Auto z przebiegiem 192tys, bez LPG. Wyposażenie bogate jak to w eSkach bywa, dobrze jedzie, dobrze hamuje. Trzy mankamenty jakie były: - zasyfione wnętrze - syf taki, że głowa mała + dodatkowo właściciel miał psa więc było dużo monotonnego sprzątania - uwalony tył - klapa z szybą i lampy - z zewnątrz ślady użytkowania - rysy, wszędzie rysy. Będzie polerka a tak poza tym to brak rdzy i wgniot. eSka przyjechała do mnie pod koniec sierpnia za pośrednictwem SIDa. Początkowo doprowadziłem ją do stanu używalności i zarejestrowałem.Tył - kompletna klapa w kolorze + nowe lampy - nie stanowiło to żadnego problemu. Pranie wnętrza, sprzątanie - trochę tego było ale warto Akumulator, olej i filtry to pierwsze czynności. Przy okazji założyłem filtr powietrza K&N. Kolejnym krokiem było wywalenie badlooka, następnie skrzyni basowej z bagażnika. Pojechałem na "przegląd" do SIDa, który stwierdził, że auto nie jedzie(jak dla mnie auto jechało - przesiadka z 1.9 TDI 90KM na 2.7tt to sami wiecie). Okazało się, że jeden z czujników EGT był padnięty - przelutowana płytka i auto faktycznie zaczęło jechać. Siedzi jeszcze sonda też od strony kierowcy ale to zostawiam na później. LPG nie było, nie ma i nie będzie. Spalanie na poziomie 12-13l benzyny w trybie mieszanym jest do przetrawienia Zainwestowałem też w wydech catback kompletny od SIDa w celu podkreślenia dźwięku Planów jest pełno ale w pierwszej kolejności - rozrząd i ogarnięcie wszystkiego co jest konieczne. Później coś na lato, celuje w 18tki. Widzą mi się AVUSY z s4b6 ale zawsze miałem chrapkę na felgi typu flat five... Kilka zdjęć jak auto prezentuje się na dzień dzisiejszy:
tomekch973 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 ładna. Tylko pozazdrościć. Powodzenia w modach
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) skoro polift to wypierdul z klapy przedliftowy znaczek es, zmieniaj od razu dwutlok z przodu na jednotlok b6/b7 raz ze nie hamuje dwa jest ciezki w naprawach, przestarzala juz konstrukcja a trzy po ogarnięciu bolączek od razu soft bo to auto w serii sie dusi :-) jakies plany modów? ile wybecalowales jesli mozna wiedziec panie kolego? Edytowane 28 Grudnia 2016 przez uszol
LizakB5 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2016 skoro polift to wypierdul z klapy przedliftowy znaczek es, zmieniaj od razu dwutlok z przodu na jednotlok b6/b7 raz ze nie hamuje dwa jest ciezki w naprawach, przestarzala juz konstrukcja a trzy po ogarnięciu bolączek od razu soft bo to auto w serii sie dusi :-) jakies plany modów? ile wybecalowales jesli mozna wiedziec panie kolego? polift ale ze znaczkami z przedlifta jak widać, to był ten pierwszy polift, później były tez polifty z innymi zegarami - znaczki stare, zegarek cyfrowy (ja mam analogowy) no i ten pełny polift to już zegar cyfrowy, znaczki S4 nowe i z tego względu nie chce zmieniać tych znaczków ani wywalać - niech zostaną tak jak wyjechało z fabryki. Co do hamulców - z czasem na pewno wpadną lepsze ale są póki co inne priorytety. O sofcie myślałem ale na chwilę obecną nie czuję takiej potrzeby a tym bardziej, że jest właśnie jeszcze kilka bolączek do ogarnięcia. Planów jak pisałem mam sporo ale wszystko po kolei - co do modzenia w kwestii podniesienia mocy oprócz softu to na najbliższy rok nie planuje, może kiedyś Na aukcji poszła za 2300franków, doliczając koszty transportu, opłat, ogarnięcia wszystkiego itd to drugie tyle
SwogONE Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Świetnie się prezentuje i fajny kolorek Co do felg, może jak u Sida(i u mnie hehe ) OZ Superleggera? A no i właśnie, kolega już poruszył temat, nie wiem czy to prawda ale słyszałem, że Ski dobrze przyśpieszają ale na ori heblach jednak nie hamują 2.7bit rozwojowy sprzęt, szybko się nie znudzi więc jak masz możliwość ładuj coś lepszego. Powodzenia i bezawaryjności życzę!
Animal Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Bardzo ładna eska no i kolorek prawilny Powodzenia w realizacji planów
KamilDub Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ładna i kolorek też fajny milo popatrzec na takie autko
LizakB5 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 Świetnie się prezentuje i fajny kolorek Bardzo ładna eska no i kolorek prawilny Powodzenia w realizacji planów Ładna i kolorek też fajny milo popatrzec na takie autko a dziękuję, na początku ten kolor nie robił na mnie wrażenia ale jak wypucowałem auto to jednak strasznie przypadł mi do gustu Co do felg, może jak u Sida(i u mnie hehe ) OZ Superleggera? A no i właśnie, kolega już poruszył temat, nie wiem czy to prawda ale słyszałem, że Ski dobrze przyśpieszają ale na ori heblach jednak nie hamują Ostatnio kilka razy przyglądnąłem się konkretnie właśnie tym felgom u SIDa w RSce i ciężko było oderwać wzrok, pasują idealnie do takiej RSki też nad takimi się zastanawiałem, dodatkowo jeszcze strasznie widzą mi się felgi z rs4 b7... za duży wybór jest i jak zwykle z tym będzie problem no ale zobaczymy co mi jeszcze do głowy przyjdzie avusy z s4b6 i flat five z a8ki cenowo dużo taniej stoją a i właśnie też przykuwają moją uwagę. Co do hamulców, są w planach tak jak pisałem, coś na tył i coś na przód żeby było lepiej bo faktycznie co do hamowania to coś hamują ale bez rewelacji
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) 345 na zaciskach brembo z Q5 a tył 300 z S4 b6 + adapter od Sida, tarcze oz klocki fdsp i masz hamowanie Edytowane 29 Grudnia 2016 przez uszol
SwogONE Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 cene też masz kozacką no ale coś za coś, silnik rozwojowy to warto
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 cene też masz kozacką no ale coś za coś, silnik rozwojowy to warto Wg Ciebie jaką małą/dużą?
Zbychuwow Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 345 na zaciskach brembo z Q5 a tył 300 z S4 b6 + adapter od Sida, tarcze oz klocki fdsp i masz hamowanieA takie zaciski z q5 pasują do zwrotnicy z s4b6 p&p? Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 345 na zaciskach brembo z Q5 a tył 300 z S4 b6 + adapter od Sida, tarcze oz klocki fdsp i masz hamowanieA takie zaciski z q5 pasują do zwrotnicy z s4b6 p&p?Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka tego nie wiem na pewno do żeliwnej s4 b5 :-)
SwogONE Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 cene też masz kozacką no ale coś za coś, silnik rozwojowy to warto Wg Ciebie jaką małą/dużą? Nie ma określonej jako tako małej/dużej ceny tylko po prostu zmieniając cały zestaw hebli to jednak jakieś koszty są odczuwalne
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 4tlok Brembo z Q5 pasi do S4 praktycznie P&P. Tył robisz 330mm na zacisku z S4 B6/7 Trzeba dać dystans i przewody w oplocie.
razk Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) skoro polift to wypierdul z klapy przedliftowy znaczek es, zmieniaj od razu dwutlok z przodu na jednotlok b6/b7 raz ze nie hamuje dwa jest ciezki w naprawach, przestarzala juz konstrukcja a trzy po ogarnięciu bolączek od razu soft bo to auto w serii sie dusi :-) jakies plany modów? ile wybecalowales jesli mozna wiedziec panie kolego? polift ale ze znaczkami z przedlifta jak widać, to był ten pierwszy polift, później były tez polifty z innymi zegarami - znaczki stare, zegarek cyfrowy (ja mam analogowy) no i ten pełny polift to już zegar cyfrowy, znaczki S4 nowe i z tego względu nie chce zmieniać tych znaczków ani wywalać - niech zostaną tak jak wyjechało z fabryki. Co do hamulców - z czasem na pewno wpadną lepsze ale są póki co inne priorytety. O sofcie myślałem ale na chwilę obecną nie czuję takiej potrzeby a tym bardziej, że jest właśnie jeszcze kilka bolączek do ogarnięcia. Planów jak pisałem mam sporo ale wszystko po kolei - co do modzenia w kwestii podniesienia mocy oprócz softu to na najbliższy rok nie planuje, może kiedyś Na aukcji poszła za 2300franków, doliczając koszty transportu, opłat, ogarnięcia wszystkiego itd to drugie tyle Polifty do polowy 2000 roku mialy znaczki jak twoje. Moja z 2001 ma juz komplet nowych znaczkow (na grillu, klapie, kierownicy i zegarach) jak w B6. Ladna sztuka sie trafila ja swojej tez dwa lata szukalem i w koncu przyjechala ze szwajcarii Jak co zapraszam do tematu mojej: https://a4-klub.pl/index.php?/topic/329362-azb-b5-black-avant-s4-recaro2x-pdc2dinsoft/ Edytowane 31 Grudnia 2016 przez razk
Gość Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Polifty do polowy 2000 roku mialy znaczki jak twoje. Moja z 2001 ma juz komplet nowych znaczkow (na grillu, klapie, kierownicy i zegarach) jak w B6. Ladna sztuka sie trafila ja swojej tez dwa lata szukalem i w koncu przyjechala ze szwajcarii A jednak człowiek uczy sie całe życie Mea cupla maxima
LizakB5 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Ostatnio miałem małą przygodę, pies niespodziewanie wleciał mi prosto pod auto, na szczęście mały a i tak szkód narobił. A więc zderzak out i do spawania I to co najważniejsze, jest koło na lato! O to mi chodziło! Edytowane 21 Marca 2017 przez LizakB5
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się