SqN94 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Cześć, to mój pierwszy temat jaki założyłem więc z góry przepraszam za błędy Po podpięciu wyskakuje błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Czujnik został wymieniony, ale błąd dalej się pojawia. Potrafi także zgasnąć podczas zmiany biegu w czasie jazdy. Niestety jak na razie nikt nie znalazł przyczyny. Może ktoś miał już podobny problem? Dołączam filmik pokazujący problem (proszę przewinąć filmik do 50s, ponieważ wtedy widać dopiero problem z obrotami). Z góry dziękuję za pomoc Edytowane 3 Stycznia 2017 przez SqN94
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Rozrzad byl robiony ostatnio? Falowanie obrotów i blad czujnika to będą dwie różne sprawy tak mi sie wydaje. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez uszol
k232 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Ja na kompie nie mam żadnych błędów i też mam problem z obrotami, za cholerę nic nie pomaga, ale zacznij może od czyszczenia przepustnicy i zrobienia adaptacji. Jak zobaczysz błąd to nie ma co od razu wymieniać czujników bo to może błąd z wcześniejszych lat i jak go skasujesz to już może się nie pokaże, skasuj błąd i daj czas, żeby auto kilka dni pojeździło i sprawdź ponownie, jak błąd powróci to wtedy coś oznacza.. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez k232
SqN94 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2017 Rozrząd był robiony po zakupie autka i nie było żadnych problemów z obrotami. Przepustnica także była czyszczona i zaadaptowana. Po wymianie czujnika błąd był skasowany i ponownie powrócił. Czy jest możliwość, że przyczyną mogłaby być Sonda Lambda?
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Jeżeli przed rozrządem nie było błędu czujnika to rozrząd źle poskładany. Załozyliscie pasek na 153 zębach i większą rolke do tego? Nie pomieszaliscie zestawów? Auto ma moc? Nie klepie jak diesel na rozgrzanym silniku? Tak jak mowie blad czujnika polozenia walka nie bedzie raczej zwiazany z falowaniem obrotow. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez uszol
k232 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Sprawdź na vagu czy sonda dobrze pracuje.
SqN94 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Tego Ci nie powiem, czy po rozrządzie był błąd bo tego nie pamiętam. Ale auto normalnie pracowało po wymianie. Od niedawna są problemy z tymi obrotami. Jeśli chodzi o moc, to do 3000 obrotów auto jest mułowate i wtedy najczęściej podczas jazdy potrafi szarpnąć. Błąd od sondy pojawił się wcześniej, ale niedawno jak był sprawdzany to nic od niej się nie pojawiało. Auto nie klepie jak diesel na rozgrzanym silniku Edytowane 3 Stycznia 2017 przez SqN94
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Jeśli chodzi o moc, to do 3000 obrotów auto jest mułowate Źle ustawiony rozrząd.
SqN94 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2017 Jesteś pewien? To może być przyczyną wszystkich problemów?
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Zle ustawiony rozrzad jest przyczyna wywalania bledu czujnika walka i braku mocy do 3 tys. Falowanie obrotów to osobny temat. Na pewno zalozony jest dobry rozrzad? Tam byly dwie wersje jedna z paskiem ktory ma 152 zeby i mniejsze rolki(niby wycofany a wciaz dostepny) i pasek ktory ma 153 zeby i wieksze rolki prowadzące. Łancuch rozrzadu wymieniał? Zrzuć pokrywe zaworów i zobacz czy wałki są na znakach. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez uszol
SqN94 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2017 Ciężko mi powiedzieć, ponieważ jest to auto mojego Taty, a on nie pamięta dokładnie jak było z tym rozrządem. Auto będzie jak najszybciej sprawdzone pod względem rozrządu Może masz jakieś podejrzenia czym może być spowodowane to falowanie obrotów w taki sposób, jak przedstawione jest na filmiku?
Mariuszvvvv Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Mam ten sam problem z obrotami w 1.8T Dodam, że obroty zachowują się tak samo kiedy podłączam przepływomierz na pracującym silniku. Może to będzie jakiś trop. Przeplywomierz nie ma błędów i niby mierzy dobrze.
k232 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Mariusz, zgłoś sie do tematu 1.8 T, tam też był przerabiany temat obrotów. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez k232
Mariuszvvvv Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Ostatnio podłączyłem vaga i zacząłem logować przepływomierz na wolnych obrotach. W momencie gdy obroty spadły do 300-400, przepływomierz pokazywał 133g/s Kupiłem drugi i zobaczę czy coś się zmieni.
Barjan95 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Witam, jestem tu nowy a więc za bardzo się nie znam. Mam ten sam problem co kolega w opisie. Tylko, że moje problemy zaczęły się odkąd zmieniłem akumulator na nowy, było to w grudniu, przepustnica nie chce się zaadoptować. Jestem również przed wymianą rozrządu, robię to w przyszłym tygodniu, dam go od razu na czyszczenie przepustnicy. Czy to rozwiąże moje problemy?
k232 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Wyczyść przepustnicę i spróbuj zrobić adaptację , jak nie przejdzie adaptacji to wymieniaj przepustnicę.
Barjan95 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Właśnie od tego chcę zacząć chciałem się upewnić, czy dobrze postępuje. Choć mechanik mi na wstępie powiedział, że to bardzo dziwne, że mam takie problemy z obrotami. Cóż, zobaczę za tydzień jak to wszystko będzie wyglądać, czy moje problemy wreszcie ustana. Hmm podobno w tych modelach Audi są dwa typy rozrządu, to prawda?
soul87 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Jaki błąd wywala ECU po nieudanej próbie adaptacji przepustki ?
Barjan95 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Jeśli dobrze pamiętam, to jest to błąd 17967, który wyskakuje po podpięciu pod komputer Zawartość dodana 1 minute later Próbowałem robić to przez VAG ale gdy naciskam aby się adoptowalo, to po chwili pojawia się napis 'ERROR'
soul87 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Wyczyść ją na glanc i upewnij się najlepiej z użyciem odrobiny siły że przepustnica zamyka się do końca, trzeba ją w tym minimalnym położeniu troche rozruszać. Miałem podobny przypadek że nie chciała się zaadaptować nawewt po czyszczeniu, problem polegał na tym że mechanicznie nie chciała się ona zamykać, pomogłem jej troche siłą na wyłączonym zapołonie docisnąłem oś pare razy na maksymalne zamknięcie i sie zaadaptowała extra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się