Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa paliwa w A4 B6 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam odnowie temat bo i mnie dopada od 2dni dość zaczęła buczeć pompa paliwa słychać po przekręceniu zapłonu i na wolnych obrotach . Buczenie słychać z okolic tylnej kanapy i mam tam dwa dekle na 3 śrubki czy pod któraś z nich będzie pompa ? Znalazłem film jak chłop wymienia pompę w 1.8t i mówi coś o ściąganiu boczków i podłogi ... Ja mam 2.0 alt  polecacie jakiś dobry zamiennik który jest bliźniaczy do oryginału tzn żeby nie trzeba było obcinać Ori przewodu złączki bo w zamiennikach podobno jest króciec i trzeba na opaskę i ciąć ( chce tego uniknąć ) czy może szukać Ori urzywki z ryzykiem 

Opublikowano

Sorki doprecyzuje chodzi mi o sam wkład sama pompę żeby wymienić 

Opublikowano (edytowane)
33 minut temu, Andrzej36 napisał(a):

czy może szukać Ori urzywki z ryzykiem 

To akurat słaby pomysł wg mnie.....

Tam oryginalnie siedzi chyba VDO, więc jakby udało Ci się taką znalezć to byłoby spoko.

Edytowane przez AndrzejK.
Opublikowano (edytowane)

VDO już nie znajdzie, ja 3 lata temu kupiłem ostatnią na allegro 😁 no ale szukać może. Czy sam wkład czy cały kosz potrzebujesz to już zależy od tego co tam siedzi. W niektórych udaje się sam wkład wymienić, w tedy szukaj z pierburga. Niestety jak nie wyciągniesz najpierw to się nie dowiesz. Pompa jest pod tyłkiem pasażera z prawej strony, za pasażerem z przodu.

 

Spróbuj też filtr paliwa wymienić, dużo łatwiej i szybciej, no i taniej. Nie zaszkodzi a może pomóc.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
14 minut temu, Langista napisał(a):

Spróbuj też filtr paliwa wymienić, dużo łatwiej i szybciej, no i taniej. Nie zaszkodzi a może pomóc.

To faktycznie dobra myśl tym bardziej jeżeli nie wie kiedy był wymieniany, bo tu może być problem.

Polecam Knechta, u mnie taki siedział oryginalnie jak wymieniałem.

Opublikowano

Knechta już nie zakładaj, tylko MANN lub Filtron.

Opublikowano

A co z Knechtem jest nie tak?

Zakładałem już dobrą chwilę temu i zero problemów....

Co prawda od jakiegoś czasu filtry ogólnie tej marki mają często pochodzenie chińskie, ale i austriackie również można znalezć.

Każdy zakłada co uważa, ja często z Knechta korzystam (nie tylko w Audi) i nie narzekam, Manna też używam i też jest ok, a filtrona to ewentualnie kabinowy kupuję.

Opublikowano

Filterek wymieniałem razem z olejem 5tys temu właśnie na knechta paliwo w starym było dość brudne może faktycznie spróbuję jeszcze z filtrem założę Mana np no bo właśnie ceny pompy trochę ścinają z nóg 

Opublikowano

Nie wydaje mi się, aby nowy filtr po tak małym przebiegu robił problemy, choć różnie to bywa....

Wiesz, wymienić zawsze możesz na kolejny nowy, ale przyczyną problemu, który opisujesz raczej nie będzie filtr w tej sytuacji.

Opublikowano

Też mi się wydaje że filtr będzie w porządku za nowy jest początkowo myślałem że to te mrozy tak wpływają na pompkę ale dziś dużo cieplej i też buczy zastanawiam się po co dwie klapki są pod kanapą ?

Opublikowano

Knechta założyłem 3 lata temu, kilka dni była cisza i pompa zaczęła wyć, potem MANN i jest to samo, chwila ciszy po czym znowu zaczęła wyć pompa, teraz sprawdzam Filtrona, będzie cieplej to wymienię filtr i sprawdzę czy coś się poprawi, no i na jak długo.

 

Masz dwa dekle bo drugi jest dla pompy przelewowej, ona nie ma przy czym hałasować bo jej sterowanie jest stałe a nie pompuje w żaden filtr, gdyby miała się rozpadać to zaczęło by rzęzić, nie wyć.

Opublikowano

Skoro na każdym filtrze zaczęła wyć pompa to cóżeś się uczepił akurat Knechta - z powodzeniem go również zakładam i jest spokój. Tym bardziej, że Mann jest chiński w przypadku filtra paliwa - Knecht jest przynajmniej made in Korea. Jakoś brzmi to dla mnie lepiej niż China. Co do filtrów olejowych - tak Mann, jak Knecht to już Chiny. Kolejny mój filtr oleju to Borsehung made in Germany - który wyglądem ale i zabezpieczeniem samego filtra bardzo mi przypomina oryginalny filtr olejowy Audi/VW który kiedyś z ciekawości kupiłem(robi to wrażenie). Ogółem części firmy Borsehung jakoś po przygodach z czujnikami temperatury VW bardzo do mnie przemawiają - to solidne produkty, które wyglądają tak jak to powinno wyglądać i tak też działają - nie wyglądają jak wyjęte Chińczykowi z gardła. 17050212726393689119996369328757.thumb.jpg.f6dc5cea8025d254796470c5cdfb6afb.jpg

 

17050215234182953304508130537559.thumb.jpg.f285f143f38bbac8727968d5b43867ca.jpg

Opublikowano

Nie uczepiłem się Knechta ale mnie przynajmniej pompa (nowa z VDO) wyła na nim. Co do produktów MANN, niby są europejskie ale tak samo jak i z Lemförder, są partie które produkują w Chinach. Nie mniej filtr paliwa od nich też powoduje wycie pompy. Dzisiaj te filtry to loteria, bo nawet Ori z ASO potrafią być wadliwe, a tam z reklamacją to możesz sobie jedynie w wyobraźni zwrócić produkt.

 

Teraz spróbuję Filtrona, bo to polska produkcja, bardziej im ufam jak Chińczykom.

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, Langista napisał(a):

Nie uczepiłem się Knechta ale mnie przynajmniej pompa (nowa z VDO) wyła na nim. Co do produktów MANN, niby są europejskie ale tak samo jak i z Lemförder, są partie które produkują w Chinach. Nie mniej filtr paliwa od nich też powoduje wycie pompy. Dzisiaj te filtry to loteria, bo nawet Ori z ASO potrafią być wadliwe, a tam z reklamacją to możesz sobie jedynie w wyobraźni zwrócić produkt.

 

Teraz spróbuję Filtrona, bo to polska produkcja, bardziej im ufam jak Chińczykom.

Spróbuj borsehunga - bodajże oni mają sofime (włoska firma pod własnością firmy UFI - która ostatnio widziałem klepie filtry OE VW) - tak świadczy napis na filtrze olejowym Borsehunga. Nie wiem kto jest właścicielem  kogo🤯, ale Borsehung mnie rozwalił na łopatki. 2 czujniki temperatury oryginalne poszły do kosza,a ten dużo tańszy chodzi kilka miesięcy i pięknie działa. Jakością OE jestem osobiście coraz bardziej załamany. Nie wiem co odpowiedzieć Ci i pomóc - myślę że warto sprawdzić alternatywy - tak jak ja chciałem rozbierać już licznik bo nie działała wskazówka - a to nie wskazówka, a jakość OE czujnika temperatury niesamowita.... Borsehung naprostowal mi temat. 

ALLEGRO.PL

 

ALLEGRO.PL

 

Edytowane przez Anelson
Opublikowano

Akurat czujniki wadliwe w ASO zwrócisz, jedynie z filtrami nie ma żadnej gwarancji, gdzie kupiłeś ten czujnik? Bo aż trudno uwierzyć że wadliwe mieli. Obym Borsehunga sprawdzać nie musiał i filtr z Filtrona załatwi sprawę na dobre, jak nie to poważnie zastanowię się nad przerobieniem tego w zwykły filtr i regulator ciśnienia z kranikiem, żeby filtry wymieniać nie oblewając wszystkiego do okoła benzyną..

Opublikowano
3 godziny temu, Langista napisał(a):

Akurat czujniki wadliwe w ASO zwrócisz,

Jasne. Mówią, że wysyłają do swojego laboratorium. I jak sądzisz, co im wyjdzie w badaniach? 😂 Zwrotów od ręki nieużywanych części też nie ma, tylko ta sama procedura. Muszą zbadac czy czasem nie było montowane. Koleś w aso mi tłumaczył jak kupowałem kiedyś n75.

Opublikowano
10 godzin temu, Langista napisał(a):

Akurat czujniki wadliwe w ASO zwrócisz, jedynie z filtrami nie ma żadnej gwarancji, gdzie kupiłeś ten czujnik? Bo aż trudno uwierzyć że wadliwe mieli. Obym Borsehunga sprawdzać nie musiał i filtr z Filtrona załatwi sprawę na dobre, jak nie to poważnie zastanowię się nad przerobieniem tego w zwykły filtr i regulator ciśnienia z kranikiem, żeby filtry wymieniać nie oblewając wszystkiego do okoła benzyną..

Sklep połączony z serwisem Bosch u mnie - wątpię by mieli coś nie tak. Chodzi o dwa czujniki na krótkiej przestrzeni czasu. Borsehung naprawił temat jak pisałem. Pierwszy raz czytam by ktoś wierzył że Filtron naprawi sprawę - raczej  ludzie do tej pory w 90% rozmów wieszali na tej marce psy :) . Ale powodzenia ✌️

7 godzin temu, przem8 napisał(a):

Jasne. Mówią, że wysyłają do swojego laboratorium. I jak sądzisz, co im wyjdzie w badaniach? 😂 Zwrotów od ręki nieużywanych części też nie ma, tylko ta sama procedura. Muszą zbadac czy czasem nie było montowane. Koleś w aso mi tłumaczył jak kupowałem kiedyś n75.

Ooj tak. Więcej zachodu niż to warte to po 1. A po drugie to wątpię by się udało. Jakość spada niesamowicie. Najfajniejsze, że nawet jak miałeś rację to np. Hepu mi powiedziało, że uszkodzone uszczelnienie pompy wody jest spowodowane kamieniem w układzie chłodzenia(układ był płukany przed każdym rozrządem tym flushem Valvoline +ich nowy płyn wpadał)i reklamacja do kosza. Zawsze coś wymyślą, żeby olać temat. 

Opublikowano
20 godzin temu, Langista napisał(a):

Nie uczepiłem się Knechta ale mnie przynajmniej pompa (nowa z VDO) wyła na nim. Co do produktów MANN, niby są europejskie ale tak samo jak i z Lemförder, są partie które produkują w Chinach. Nie mniej filtr paliwa od nich też powoduje wycie pompy. Dzisiaj te filtry to loteria, bo nawet Ori z ASO potrafią być wadliwe, a tam z reklamacją to możesz sobie jedynie w wyobraźni zwrócić produkt.

 

Teraz spróbuję Filtrona, bo to polska produkcja, bardziej im ufam jak Chińczykom.

5tys temu miałem filtr denckermann i była cisza 

Opublikowano

Dziś wsłuchałem się dokładnie i nie buczy z dekielkow pod tylną kanapa tylko w bagażniku pod tym plastikiem mam avanta czyżby tam gdzieś była pompa ?

Opublikowano

Pompa paliwa w Avantie jest w przestrzeni bagażnika tuż za oparciem foteli ale dostęp jest od strony bagażnika. Zerknij na poniższy filmik:


 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...