Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie można odpalić auta. Błąd hamulca ręcznego, esp i ciśnienia opon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

tam też wszystko bezpieczniki sprawdzone i przemierzone są tam 3 albo 4 bezpieczniki od   centralnego  sterownika układu komfortu (j393) i 2 od  sterownika elektrycznego hamulca postojowego (j540) (czyli 2 błędy które mam) Stan aku sprawdziłem dziś ale od soboty ciągle cos przy aucie robię więc mógł się rozładować. Auto nie chce nawet zakręcić, od razu po wciśnięciu drugi raz kluczyka wyłącza się wszystko 

 

w tym poradniku na 27 stronie są niby te sterowniki https://www.dropbox.com/s/z4dyq8olj6236w5/2 Zestawienie sterownikow A4 B8.pdf?m z tym że u mnie tego J540 nie ma albo wygląda całkiem inaczej niż na zdjęciu 

Edytowane przez art1122
Opublikowano

a czy sprawdzałeś miernikiem pod sterownikiem silnika te bezpieczniki czy tylko wzrokowo? miernik zawsze Ci powie czy masz przepływ prądu, czy gdzieś obwód nie jest przerwany. Wszystko na zapłonie sprawdzaj. 

Sterownik hamulca to będzie taka mała skrzyneczka (10x14cm) leżąca zaraz przed zaciskami bezpieczników. Musi tam być.  A nad sterownikiem hamulca będzie moduł komfortu. 

Opublikowano

Posprawdzam to wszystko wieczorem albo rano i dam znać. Sterowniki już zlokalizowanym. Nie stanie się nic jak będę sprawdzał miernikiem te bezpieczniki na włączonym zapłonie?  

Opublikowano

naładuj najpierw akumulator do prawidłowego stanu

 

Opublikowano

Po odłączeniu akumulatora i naładowania trzeba go kodować?  

Opublikowano
2 godziny temu, art1122 napisał:

Po odłączeniu akumulatora i naładowania trzeba go kodować?  

Aku ładuje się na samochodzie z przodu pod maską ,nie z tyłu w bagażniku !

Opublikowano
10 minut temu, skotmen napisał:

Aku ładuje się na samochodzie z przodu pod maską ,nie z tyłu w bagażniku !

Raczej nie wykonalne. Auto stoi pod blokiem ....

Opublikowano

niektóre firmy taksówkarskie posiadają w ofercie możliwość podładowania aku

 

odnośnie wskazanych błędów - mam identyczne w przypadku gdy jeden z obwodów jest niedomknięty :)

Opublikowano

Nic się nie stanie jak będziesz mierzył na zapłonie. Przewieź gdzieś auto bo ciężko Ci będzie na zewnątrz cokolwiek sprawdzić w instalacji, a moim zdaniem trzeba szukać problemu gdzies w przerwanym obwodzie. 

Opublikowano (edytowane)

Po 3 tygodniach problem został rozwiązany. Dodam bo kiedyś w przyszłości może się komuś przydać.  Miałem uszkodzony sterownik silnika i do tego zwarcie na komputerze bcm (w bagażniku). O ile w uszkodzenie sterownika wierzę o tyle w zwarcie na komputerze bcm nie koniecznie.  Ze sterownikiem silnika nie potrafiłem się połączyć ani mój mechanik (ze swoim komputerem podjechał i tu mam pewność 100 % bo byłem świadkiem). Po naprawie sterownika i podłączeniu do auta mechanik stwierdził że jest zwarcie na komputerze bcm. Po 2 tygodniach naprawy (1 tydzień stał pod blokiem) wszystko działa i auto jeździ ( na razie 400 km przejechałem ale mam nadzieje że problem nie wróci ...). Dodam jeszcze że koszt naprawy sterownika 800 zł, naprawa komputera bcm 400 zł i diagnostyka 300 zł, łącznie 1500 zł. Z ciekawkości napisałem do serwisu Audi ile kosztuje nowy sterownik silnika i kodowanie. W odpowiedzi dostałem : sterownik silnika 4153 zł i kodowanie 450 zł .

Edytowane przez art1122
Opublikowano

A tak z ciekawosci co tam polecialo w tym sterowniku ?

Opublikowano

jaki ten sterownik made in Taiwan???

Opublikowano

miałem identyczna sytuację co kolega art1122 opisał.

U mnie było problem z EGR. Wtyczkę wyjęłam od zaworu egr i wszystko wróciło do normy. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...