Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Jaki nr katalogowy napinacza paska wielorowkowego?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

lukaszr mam jeszcze małe pytanko, piszesz ze kupowałeś ten napinacz a mozesz mi napisać jaki była przyczyna tej wymiany??

Skąd wiedziałeś ze akurat ta część była zepsuta?? jakie były objawy?

U mnie wygląda to tak ze na 900obr/min drży ale jak dodam gazu do 1000obr/min juz jest cicho, na zewnątrz prawie wogóle tego nie słychać ale w aucie to masakra :kwasny:

Okazało się ze poduszke silnika chyba tez mam do wymiany i zastanawiam się czy właśnie ta poduszka nie jest przyczyną tego drżenia a nie ten napinacz :mysli:

Czekam na odpowiedz kolego

Opublikowano

lukaszr mam jeszcze małe pytanko, piszesz ze kupowałeś ten napinacz a mozesz mi napisać jaki była przyczyna tej wymiany??

Skąd wiedziałeś ze akurat ta część była zepsuta?? jakie były objawy?

U mnie był już słaby sam napinacz oraz rolka była słyszalna.

Trochę jestem zły, bo ten ORI z ASO jest z plastikową rolką, która w standardzie ma luz i bicie.

Reklamowałem to w ASO i wszystkie, które przynosili z magazynu były takie same - po włożeniu drugiego było bicie delikatne - wszyscy twierdzili, że tak ma być i mam gwarancję na część.

Oczywiście w ramach reklamacji oni sami to mieli wymienić, ale zaskoczył mnie Pan Mechanik jak powiedział, że muszę zostawić auto, bo trzeba rozbierać przód żeby to wyjąć i włożyć - potwierdziło to dwóch innych jego kolegów i jakież było ich zdziwienie jak na ich oczach wyjąłem go sam i włożyłem drugi bez rozbierania przodu - widok ich min bezcenny.

Teraz rolka plastikowa zaczyna szumieć niestety i kupię w Inter Cars zamiennik, ale ten, który ma rolkę metalową czyli RUVILLE.

Opublikowano

aha to dlatego patrzyłes wczoraj :) to ja mam metalowy ;P

Opublikowano

aha to dlatego patrzyłes wczoraj :) to ja mam metalowy ;P

Tak, dlatego wczoraj o tym wspominałem - Ty masz metalową rolkę.

Opublikowano

Łukasz, o jakim napinaczu piszesz ? :cool1:

Jak o jakim Przemciu ?

Patrzę wg VINu także ciężko się pomylić :wink4:

Chcieli tylko model silnika nic więcej.

Generalnie to w AVF były różne napinacze - w tych do bodajże kwietnia 2003 były 2 paski, a po tym 1 pasek i ten dokładnie mam na myśli.

U mnie w A4 (prod. po listopadzie 2003) jest juz jeden pasek.

Do wczoraj piszczalo tam jak chol...ra wczoraj wsadziłem napinacz RUVILLE...nowy paseczek i od tego momentu jest jak makiem zasiał... Błoga kojaca cisza :) Tylko ogdłos silniczka :)

Opublikowano

Panowie dzisiaj bylem u poleconego mechanika w sprawie wymiany rozrzadu i zadalem mu pytanie odnosnie wymiany napinacza paska wielorowkowego. Jest to nieautoryzowany serwis, gosc powiedzial ze oryginal u nich kosztuje 570,- :shocked: czyzby u mnie byl inny napinacz niz u was, czy gosc chce na mnie zarobic ? podam numer nadwozia, moze ktos podpowie numer jakiegos dobrego zamiennika i przyblizona cene: wauzzz8e63a201267

Opublikowano

Panowie dzisiaj bylem u poleconego mechanika w sprawie wymiany rozrzadu i zadalem mu pytanie odnosnie wymiany napinacza paska wielorowkowego. Jest to nieautoryzowany serwis, gosc powiedzial ze oryginal u nich kosztuje 570,- :shocked: czyzby u mnie byl inny napinacz niz u was, czy gosc chce na mnie zarobic ? podam numer nadwozia, moze ktos podpowie numer jakiegos dobrego zamiennika i przyblizona cene: wauzzz8e63a201267

Moze tak byc, u mnie jest taki napinacz(tez mam AVF z 2002r.). Pogadaj z kolega TOM77 - ma dobre ceny :good:

Opublikowano

AWX i AVF do roku 2004 mają wentylator napędzany wiskozą i dwa paski (długi i krótki). Do tego napinacz z tłumikiem hydraulicznym.

W 2004 r. wprowadzono wentylatory elektryczne i zlikwidowano wiskozę. Napęd osprzętu jest identyczny jak w 2.0 TDI i realizowany jednym paskiem z napinaczem sprężynowym innego typu jak ten starszy.

Tu jest osprzęt na dwóch paskach, jeszcze bez paska klimy i rolki odwarcającej:

dsc03657tb2.jpg

Tu jest osprzęt na jednym pasku - nowego typu:

zdjcie012ng6.jpg

Wczoraj wysłałem mojemu wójkowi kompletny rozrząd do AWX 2002 r. w najdroższej możliwej wersji czyli:

- pasek rozrządu wzmacniany i dwa multiklinowe Contitech,

- pompa wody z wirnikiem metalowym, rolki i napinacz Sachsa-a,

- hydrauliczny tłumik drgań rolki napinającej rozrządu INA - czyli rorząd do 2002 roku z napinaczem hydraulicznym więc ten w droższej wersji,

- napinacz kompletny paska multiklinowego (bodajże 326 zł brutto jak dobrze pamiętam) i rolka odwaracająca multiklina Sachs,

- 4 litry koncentratu płynu chłodzącego Texaco (czerwony najlepszy, spełniający G12),

- filtr oleju, powietrza, kabinowy i paliwa Mann

Wszystko to kosztowało 1440 zł... Do tego pójdzie jeszcze Motul 505.01 5l za 180 zł i to byłby absolutny komplet na wymianę rozrządu. :gwizdanie:

Opublikowano

AWX i AVF do roku 2004 mają wentylator napędzany wiskozą i dwa paski (długi i krótki).

Mała korekta, do kwietnia lub lipca (nie pamiętam dokładnie) 2003 roku :wink4:

Opublikowano

Witam panowie :hi: pomoze ktos w dobraniu numeru katalogowego napinacza paska wielorowkowego alternatora po numerze vin wauzzz8e94a106350 ??? Z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam :wink:

Opublikowano

1.9 avf z marca 2004 roku, na jednym pasku- czy ten napinacz wam co jakiś czas że tak się wyrażę drgnie? Słyszę że rzęzi mi któraś rolka, ale zauważyłem że ten napinacz co jakiś czas sie poruszy tak jakby mial luz- czy tak ma być ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...