pdk Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) witam, Panowie problem czesty jak czytam forum, ale ide droga eliminacji i nie moge dojsc do ładu z tym cisnieniem, generalnie cos idzie miedzy 2400-2800 a pozniej to albo awaryjny albo zero przyspieszania. Wezyki podcisnienia sprawdzone, wszystkie podejrzane wymienione, laczenia posprawdzane, egr wyczyszczony, juz mialem dawac turbo do czyszczenia ale kolega z forum polecił sprawdzić jeszcze raz sterowanie ciśnieniem to zrobilem aktualne logi i wygladaja tak: http://vaglog.pl/log-008_7G141.html - 008 dynamicznehttp://vaglog.pl/log-011_vo6s04.html - 011 dynhttp://vaglog.pl/log-011_dEsu0.html - 011_2, drugi raz dla pewnosci ze faktycznie cisnienie tak faluje http://vaglog.pl/log-011_008_hcP36t.html - 008 i 011 razem http://vaglog.pl/log-001_003_004_I2WK9f5.html -basic set http://vaglog.pl/log-013_007_023_6F7Gg.html - basic set http://vaglog.pl/log-000_3Fcu97.html -statyczne 000 No i co teraz robic? może gruszka do wymiany? kilka razy jak probowalem rozruszac geometrie strzykawka to cos z ta gruszka jest nie tak, niby troche zasysa i sztanga idzie do gory minimalnie ale pozniej jest takie strzelenie jakby sprezyny i albo zostaje w pozycji albo szybko wraca w dol. w basic set 11 nie sprawdze bo mam '96 i stary sterownik, w ogole nie widze tej grupy N75 albo G71? w logach widac ze cisnienie zbija o ile dobrze interpretuje ostatnia kolumne w 11, az 80% dzieki za pomoc EDIT: dzisiaj zdemontowalem gruszkę i okazuje sie ze kierownice stoja, czeka mnie demontaż i czyszczenie Edytowane 4 Lutego 2017 przez pdk
karaluch8 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Takie właśnie falowanie doładowania to geometria stoi. Podpowiem ci lepiej. Ja 3 razy czysciłem turbo. Za 3 razem po tysiący km. Powiedziałem dość. Też gruszka szła, nagle stoi i jeb. Czyli kierownice stoją. Rozwiązanie problemu proste - autostrada, i pod dwie paki 50km. 2 miesiąc i spokój. Jeździ bez problemu. Czasem przepalana. A tak to wcześniej lypa. Niepotrzebnie tyle razy turbo czyściłem.
wesz82 Opublikowano 18 Lutego 2017 Opublikowano 18 Lutego 2017 Zaraz bedziesz szukal 2 silnika... Dla afn predkosc "2 paki"jest dosc duza a tymbardziej ze nie zrobiles tego chwile.szybko ze zdrowego vp zrobi sie kibel. Jezeli nie zlapie nf to mozna spokojnie jechac dluzszy odcinek 150-170km/h. Dobrze zaznaczyles ze tylko autostrada lub cos podobnego. Wypalanie nagaru na 2/3/4 biegu jest bez sensu.tylko 5 i dzida.
pdk Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 myslicie ze wypalanie cos da jak geometria stoi calkowicie? jak odpialem gruszke i recznie sprawdzalem jak chodzi to rusza sie doslownie 2 mm, nie ze przycina czy cos, ledwo drgnie.... juz kilka razy bylem na autostradzie, co prawda krecilem na nizszych biegach bo na 5 lapie notlauf jak but w podloge i nie widze zadnej poprawy, moze faktycznie zrobie to na 5 tylko musze rozpedzac sie stopniowo bo bedzie awaryjny
karaluch8 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Dnia 18.02.2017 o 12:52, pdk napisał: myslicie ze wypalanie cos da jak geometria stoi calkowicie? jak odpialem gruszke i recznie sprawdzalem jak chodzi to rusza sie doslownie 2 mm, nie ze przycina czy cos, ledwo drgnie.... juz kilka razy bylem na autostradzie, co prawda krecilem na nizszych biegach bo na 5 lapie notlauf jak but w podloge i nie widze zadnej poprawy, moze faktycznie zrobie to na 5 tylko musze rozpedzac sie stopniowo bo bedzie awaryjny Rozpędzaj się umiejętnie. Jak już pójdzie, trzymaj. Zawartość dodana 3 minutes later Dnia 18.02.2017 o 08:03, wesz82 napisał: Zaraz bedziesz szukal 2 silnika... Dla afn predkosc "2 paki"jest dosc duza a tymbardziej ze nie zrobiles tego chwile.szybko ze zdrowego vp zrobi sie kibel. Jezeli nie zlapie nf to mozna spokojnie jechac dluzszy odcinek 150-170km/h. Dobrze zaznaczyles ze tylko autostrada lub cos podobnego. Wypalanie nagaru na 2/3/4 biegu jest bez sensu.tylko 5 i dzida. Dlaczego 2 paki dla afna to dużo? Traktuje ten samochód że wsiadam, jade i ma dojechać. Co? Sprężyny tłokoroździelacza popękają? xd Trudno, nie były tego warte. Mój silnik i tak nie jest zdrowy, czy pierdolnie czy nie. Trudno.
wesz82 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Zaloz sobie wskaznik egt i sprawdz jaka jest temp i bedziesz mial odpowiedz.chwile nic mu nie zrobi ale jak chcesz polatac to okolice 3,2 tys stykna do tego by nagar sie wypalil...
pdk Opublikowano 4 Marca 2017 Autor Opublikowano 4 Marca 2017 Panowie mieliscie racje, przycisnalem jak radziliscie na dluzszym odcinku i rusz sztangi nie do poznania musze zrobic logi bo jestem ciekawy jak to teraz wyglada
Helga Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Profilaktycznie wymień gruchę turbiny na z AWX-A,odrobinę ma twardszą sprężynę,trochę się pogimnastykujesz ale dasz rade bez wyciągania turbiny,tylko musisz dokładnie ustawić długość sztangi.Potwierdzam kolegę wesz82 nie ma sensu pałować motoru,ja pomykam po programie autostradami trzymam właśnie te 3,2 tys obr i sadzy brak.
maciucha512 Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Dnia 1/31/2017 o 18:06, pdk napisał: No i co teraz robic? może gruszka do wymiany? kilka razy jak probowalem rozruszac geometrie strzykawka to cos z ta gruszka jest nie tak, niby troche zasysa i sztanga idzie do gory minimalnie ale pozniej jest takie strzelenie jakby sprezyny i albo zostaje w pozycji albo szybko wraca w dol. w basic set 11 nie sprawdze bo mam '96 i stary sterownik, w ogole nie widze tej grupy Zacznij od wyczyszczenia turbo, jazda w takim stanie to katorga. BS 11 w '96 nie działa. To co nazwałeś strzeleniem jakby sprężyny to nagar - przyczyna wszystkiego. Nie wiem jak jeździsz, ale jak miasto lub wolne przejazdy do 20 km to musisz się przyzwyczaić, i jak pisali wcześniej, co jakiś czas autostrada. Ze swojego doświadczenia dodam, że nie musi być to autostrada i "dwie paki" - po prostu: używaj całego zakresu obrotów niezależnie od biegów. Dnia 2/19/2017 o 14:28, karaluch8 napisał: Dlaczego 2 paki dla afna to dużo? Traktuje ten samochód że wsiadam, jade i ma dojechać. Co? Sprężyny tłokoroździelacza popękają? xd Trudno, nie były tego warte. Mój silnik i tak nie jest zdrowy, czy pierdolnie czy nie. Trudno. I jak to ładnie nazwałeś pierdolnie na środku autostrady (i bujaj się lawetą) albo podczas wyprzedzania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się