dawid922 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Witam , komputer pokazał mi parę błędów i nie wiem jak je diagnozować . Wkleje je tutaj jak i również dołaczę raport z VGA 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) P1588 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent Chciałbym tu dodać ,ze silnik grzeje się max do 55 - 60 stopni zastanawiam się nad wymiana termostatu co o tym myslicie ? Podobno ten bład tyczy się poduszki pod silnikiem , na gałce biegów są zaauwazalne drgania . 00576 - Terminal 15 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01561 - Rear left door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01562 - Rear right door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Rear right door 61-00 - Won't De-Safe To wszystkie . Od czego zacząć ? Z góry dzięki za odpowiedz . Pozdrawiam wszystkich . Jak na razie w planach wymiana termostatu i tej cholernej poduszki , moze jakieś inne sugestie ? A4b630.01.2017.txt
zwonko Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 A kasowane były i wracają? Bo wszystkie intermittent
dawid922 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 4 godziny temu, zwonko napisał: A kasowane były i wracają? Bo wszystkie intermittent Taaaak .... Dzis wymieniam termostat i mechanik zajrzy pod poduszki ... Ale nie wiem co z reszta błedów .. ;/
kamil-vag Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Błąd poduchy silnika - lewej z elektrozaworem - jak wylana no to do wymiany. 01176 - Key - Signal too Low - Intermittent Spróbuj wymienić baterię w pilocie... Te wszystkie błędy z drzwiami - zacznij od ściągnięcia harmonijki między nadwoziem a drzwiami, zobacz stan przewodów, w B6 lubią się łamać na zgięciu... dodatkowo w kostce drzwi lubią śniedzieć przewody...
dawid922 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 Baterie w pilocie mam dobra .... Mimo wszystko wymienić ? "Te wszystkie błędy z drzwiami - zacznij od ściągnięcia harmonijki między nadwoziem a drzwiami, zobacz stan przewodów, w B6 lubią się łamać na zgięciu... dodatkowo w kostce drzwi lubią śniedzieć przewody... "" Mam b4 ale to szczegół . Nie znam sie woogle na czymś takim ale to chyba nie jest wielka filozofia by jezdzić z tym do elektryka . Samemu posciagac listwy i sprawdzić stan ?
kamil-vag Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 B4 ? ? ? 23 minuty temu, dawid922 napisał: "Te wszystkie błędy z drzwiami - zacznij od ściągnięcia harmonijki między nadwoziem a drzwiami, zobacz stan przewodów, w B6 lubią się łamać na zgięciu... dodatkowo w kostce drzwi lubią śniedzieć przewody... "" Mam b4 ale to szczegół .
dawid922 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 Audi a4 B6 soorka pierdyknełem się : )
dawid922 Opublikowano 2 Lutego 2017 Autor Opublikowano 2 Lutego 2017 Wymieniony termostat kosz 40 zł plus robocizna 30 zł chodzi jak nalezy Poduszka pod silnikiem podobno jest dobra ale jakis kabelek zdraty i dlatego czujnik szaleje ;/ Ale mozna jezdzić choć dziwią mnie drgania na skrzyni biegów ;/ Mam taki mały problem ,ze przy dodawaniu gazu czy na bigu czy na jałowym od 900 do 1300 ok buczy .. Co to moze byc ? Dnia 1.02.2017 o 11:36, kamil-vag napisał: Te wszystkie błędy z drzwiami - zacznij od ściągnięcia harmonijki między nadwoziem a drzwiami, zobacz stan przewodów, w B6 lubią się łamać na zgięciu... dodatkowo w kostce drzwi lubią śniedzieć przewody... Jutro to sprawdzę , Czyli powypinać kostki i posrpawdzac przewody ? Wystarczy jak spryskam WD 40 i poszoruję szczotką do zębów ?
lewiatan1989 Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 Miałem już kilku pacjentów z problemami z drzwiami,albo uszkodzone kable były od razu widoczne po zdjęciu harmonijki - wtedy lutownica, cyna i grubsze termokurczki Czasem jednak się zdarzało, że kable na pierwszy rzut oka są ok, problemem były styki na słupku, zdarzyły się popękane blaszki od styków itp, bądź brak przejścia prądu spowodowany utlenieniem się materiału. WD-40 raczej nie polecam do czyszczenia styków, bo nie odparowuje w całości - owszem usunie tlenki które powstały na powierzchni, ale nie daję gwarancji czy później nie będzie zwarcia. Pozdrawiam, Darek
dawid922 Opublikowano 4 Lutego 2017 Autor Opublikowano 4 Lutego 2017 3 godziny temu, lewiatan1989 napisał: Miałem już kilku pacjentów z problemami z drzwiami,albo uszkodzone kable były od razu widoczne po zdjęciu harmonijki - wtedy lutownica, cyna i grubsze termokurczki Czasem jednak się zdarzało, że kable na pierwszy rzut oka są ok, problemem były styki na słupku, zdarzyły się popękane blaszki od styków itp, bądź brak przejścia prądu spowodowany utlenieniem się materiału. WD-40 raczej nie polecam do czyszczenia styków, bo nie odparowuje w całości - owszem usunie tlenki które powstały na powierzchni, ale nie daję gwarancji czy później nie będzie zwarcia. Pozdrawiam, Darek Dzieki mam juz zakuiony specjalny preparat do czyszczenia jutro zabieram sie za to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się