audi a4 b7 1,8t podczas odpalania na zimnym dziwny dzięk
2 2

    30 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam 

    mam taki problem z moim audi a4 b7 1,8t. Po przestaniu całej nocy w zimnie AUDI podczas odpalania wydaje przez 2s dziwny dzwięk takie trrr. wiecie co to moze być? miał ktos takie objawy https://www.youtube.com/watch?v=vYfVTQS1I6s?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to chyba będzie napinacz łańcucha 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    napinacz jest nowy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ori z aso?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ponoć ori te odgłosy sa tylko rano i pierwsze odpalenie bo potem juz ich nie ma

    Edytowane przez Daro0919

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a ile za niego zapłaciłeś?rano bo olej z niego schodzi 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jaki olej w aucie ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wyczyść smok olejowy .do tego zmień olej na rzadszy ,ten dzwięk to po prostu góra silnika chodzi chwile na sucho zanim dopłynie olej..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Standard, większość 1.8T tak ma. Mam i ja :)

    Oczywiście im będzie cieplej tym mniejsze prawdopodobieństwo, ze ten dźwięk się pojawi.

    W lato oczywiście tego nie ma, zimą jest.

    Edytowane przez aiwer

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Silnik jest po remoncie pompa oleju jest nowa napinacz jest nowy ok 700zl.  mam audi a3 z silnikiem 1,8 bez turba i tego nie ma. czytałem gdzies ze akumulator słaby albo rozrusznik sie konczy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam 

    ostatnio przeglądnąłem odmy które się znajdują z lewej strony głowicy i tez z tyłu. te odmy były zatkane dziwna mazia żółta wręcz zamarznięte. wyczyściłem je z tej mazi i będę testował teraz auto. dziś rano odpaliłem auto i już nie było dziwnych dźwięków. zobaczę jutro. jeśli to to pomogło dam znać Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Raczej od strony napinacza z łańcuchem dochodzą te dźwięki. Do 3 sekund trwania nie ma się czym przejmować. Po takim postoju olej gęstnieje i to jest przyczyną takich specyficznych dźwięków.  Gorzej jakby się to objawiało na ciepłym. Wtedy przyczyną może być: napinacz, wyciągnięty łańcuch, gorszy olej, pompa oleju, zapchany smok, zapchane sito w napinaczu.

    Zawsze można zrobić logi aby sprawdzić jak rozrząd jest ustawiony i jak pracuje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam nadzieję tylko że jak skończą  się mrozy to przestanie ten dźwięk z rana mnie irytować i denerwować. Miała być niezawodna jednostka a tu ja przynajmniej miałem dużo problemów z tym silnikiem.  Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dźwięk łańcuszka trącego o pokrywę zanim napinacz dostanie ciśnienie. Trwa to trochę za długo, bo u mnie jest to co najmniej 2x krócej. Pocieszę Cię, że u mnie jak i u rodziców w A4 takie terkotanie występowało również latem...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie jeszcze tak ciężko odpala tak jak by nie mógł  się wkręcić  na wysokie obroty.  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    " napinacz jest nowy ok 700zl ". ori kosztuje ok 2tys zl.

    jak dla mnie ten dzwiek trwa zdecydowanie za dlugo, u mnie jest 3x ciszej. sprawdz cisnienei oleju bo to fhoooj ważne

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    do 3s to norma, a przynajmniej nic nadzwyczajnego czym należałoby się przejmować.

    za 700 kupiles zamiennik wątpliwej jakości.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Maxgear za 420zł po 1,5 roku jest bezszelestny w porównaniu do tego :P 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A czy źle ustawiony gaz może być przyczyną albo rozrząd źle ustawiony? Ost też zauważyłem że gdy nie odpalam na strzała tylko przekręcam  2 razy bez zapłonu to poprostu nie ma tego dźwięku. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    48 minut temu, Daro0919 napisał:

    A czy źle ustawiony gaz może być przyczyną albo rozrząd źle ustawiony? Ost też zauważyłem że gdy nie odpalam na strzała tylko przekręcam  2 razy bez zapłonu to poprostu nie ma tego dźwięku. 

    Nie ma terkotania, bo nabijesz już wstępnie układ olejem. Gaz nie ma nic do tego, a przestawiony rozrząd to ewentualnie może mieć powiązanie z cięzkim odpalaniem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Myślałem że może wtryski są złe ale kupiłem wtryski na podmianke  i nic lepiej troszkę palił na benzynie ale po jeździe  na gazie ciężko mu wskoczyć na takie obroty wysokie przy stracie. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Trochę bez sensu tak w ciemno wymieniac podzespoły. Są jakieś inne objawy podczas jazdy na PB? Zrób logi to może prędzej się coś wyjaśni

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Właśnie ze są inne bo ciężko  mu wskoczyć na obroty ale nie  ma tego dźwięku.  I po wymianie wtryskow lepiej auto się zachowuje. A gdy pojadę  na LPG i wylacze go na LPG to jest dźwięk i dalej ciężko pali. Czytałem że niektórzy wymienili łańcuchy i nich to nie dało dlatego tak szukam czegoś innego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zauważyłem że auto podczas odpalania na zimnym  nie wskakuje na wyższe obroty za drugim razem  wskakuje na obroty wyższe i odwrotnie. Macie jakieś pomysły 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdź ciśnienie paliwa może pompka już niedomaga. A jak pojeździsz tylko na benzynie to objawy są takie same przy odpalaniu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam jeżdżę teraz na benzynie i niby mi pali normalnie nie ma tego trrr. Znalazłem na forach że elektro zawór może puszczać gaz gdzieś do wlotu powietrza i nie ma prawa palić auto dobrze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Poranne zagrzechotanie lancuchem jest normalne ale tutaj stanowczo za długo, napinacz lichy, łancuch rozciagnety albo zapchany smok olejowy. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam jeżdżę teraz na benzynie i niby mi pali normalnie nie ma tego trrr. Znalazłem na forach że elektro zawór może puszczać gaz gdzieś do wlotu powietrza i nie ma prawa palić auto dobrze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 31.01.2017 o 22:10, Daro0919 napisał:

    ponoć ori te odgłosy sa tylko rano i pierwsze odpalenie bo potem juz ich nie ma

    za 700 pln to nie ORI. Wymień jeszcze zawór zwrotny olejowy przy filtrze oleju.

    Dnia 12.02.2017 o 23:13, kaman5151 napisał:

    Do 3 sekund trwania nie ma się czym przejmować. 

    Zawsze można zrobić logi aby sprawdzić jak rozrząd jest ustawiony i jak pracuje.

    Do 3 sek... nie jest OK! może 1/4 sekundy jest ok... ten dźwięk to tarcie łańcucha o głowicę do momentu az napinacz poprzez ciśnienie go napnie. A tarcie codziennie po 2-3sek to pewność opiłków w oleju i inne jaja... Ale z logami masz rację. Dawaj tu logi kanłów 060 090 093. Sprawdzimy. Zrób test systemu na kanale 094 (adaptacja) i powiedz nam czy wyświetla komunikat "system ok"... 

    Jeżeli faktycznie kolega wymienił już pompe, olej łańcuch i napinacz to może jest źle złożony. Proszę o logi i test systemu. Opis znajdziesz na forum... wpisz test kanału 094.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam ja znowu z tym problemem bo przez 2 dni po jeździe tylko na benzynie nie miałem tego problemu trr ale dziś odpaliłem po dniu stania i dalej było to samo.  Ale też nie słyszałem zeby się pompa od paliwa zalaczyla. A dwa wyczytałem na forum że może rozrzad jest przestawiny.? Niby ktoś tam pisze ze jest tego problemu na forach ale ja nie widzę tego. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.