Korcziix Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Witam pierwszy raz na forum więc jeśli zły dział to z góry przepraszam Mam problem z moim Audi A4 B6 3.0 ASN z automatyczną skrzynia Na neutralu przy ok tak 1800 2000 obotów słychać dosyć głośne Stukanie grzechotanie. Ale jeśli wcisnie się szybko pedały żeby się wkręcil to już nic nie słychać tylko przy powolnym gazowniu tak od 1800 do 3000 co może być przyczyną??
Robero321 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Stetoskop do ręki i osłuchaj kolektor ssący możliwe że wałek grzechocze
Kruk_89 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) 18 godzin temu, Robero321 napisał: Stetoskop do ręki i osłuchaj kolektor ssący możliwe że wałek grzechocze ano może. Niech ktoś dodaje po woli gazu a ty macha do góry i nasłuch.uj czy to nie z kolektora ywyntualnie może też katalizator poleciał i brzęczy. Chyba że chodzi ci o jeszcze jakieś inne grzechotanie Edytowane 6 Lutego 2017 przez Kruk_89
Envin Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Dnia 5.02.2017 o 23:18, Korcziix napisał: Witam pierwszy raz na forum więc jeśli zły dział to z góry przepraszam Mam problem z moim Audi A4 B6 3.0 ASN z automatyczną skrzynia Na neutralu przy ok tak 1800 2000 obotów słychać dosyć głośne Stukanie grzechotanie. Ale jeśli wcisnie się szybko pedały żeby się wkręcil to już nic nie słychać tylko przy powolnym gazowniu tak od 1800 do 3000 co może być przyczyną?? Kolego po pierwsze jak bd gazował multitronica na "n" to za moment bd miał problem również ze skrzynią!!! Nie robi się takich rzeczy ani w multi ani tiptronic jak coś to na P. Ja w swoim motorze miałem tak samo przynajmniej z tego co wynika z Twojego opisu u mnie od 2000-2500 przy powolnym dodawaniu gazu była grzechotka spowodowana popękanymi pierścieniami uszczelniającymi na wałkach rozrządu + koła rozrządu uszkodzone.
Kruk_89 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 hehe ops nie zauważył ja że to automat mea culpa.
Robero321 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 18 godzin temu, Envin napisał: Ja w swoim motorze miałem tak samo przynajmniej z tego co wynika z Twojego opisu u mnie od 2000-2500 przy powolnym dodawaniu gazu była grzechotka spowodowana popękanymi pierścieniami uszczelniającymi na wałkach rozrządu + koła rozrządu uszkodzone. Żeby powymieniać te pierścienie trzeba rozpinać rozrząd ? W jaki sposób uszkodziły Ci się koła to znaczy co z nimi było nie tak ?
BeyerBrown Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) P od N na automacie nie różni się tylko tym, że w przypadku tego pierwszego dodatkowo blokowana jest mechanicznie skrzynia/koła, by samochód się przypadkiem nie stoczył? Moje przekonanie podpiera dodatkowo odczyt "injection time" w VCDS-ie który na obrotach jałowych silnika jest taki sam dla obu tych pozycji, dopiero wrzucenie D zdecydowanie ten czas (wtrysku) wydłuża. Edytowane 9 Lutego 2017 przez BeyerBrown
Envin Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Dnia 9.02.2017 o 21:24, BeyerBrown napisał: P od N na automacie nie różni się tylko tym, że w przypadku tego pierwszego dodatkowo blokowana jest mechanicznie skrzynia/koła, by samochód się przypadkiem nie stoczył? Moje przekonanie podpiera dodatkowo odczyt "injection time" w VCDS-ie który na obrotach jałowych silnika jest taki sam dla obu tych pozycji, dopiero wrzucenie D zdecydowanie ten czas (wtrysku) wydłuża. A w sumie może ja głupotę walnąłem ale z tego co wiem na N na pewno nie działa pompa więc skrzynka smarowania nie ma.. Dnia 9.02.2017 o 10:06, Robero321 napisał: Żeby powymieniać te pierścienie trzeba rozpinać rozrząd ? W jaki sposób uszkodziły Ci się koła to znaczy co z nimi było nie tak ? Tak trzeba zdemontować wałki rozrządu. A od czego miałem uszkodzone koła cholera wie... Może z życia zużyte już były.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się