Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z grzechotaniem Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pierwszy raz na forum więc jeśli zły dział to z góry przepraszam

Mam problem z moim Audi A4 B6 3.0 ASN z automatyczną skrzynia

Na neutralu przy ok tak 1800 2000 obotów słychać dosyć głośne Stukanie grzechotanie. Ale jeśli wcisnie się szybko pedały żeby się wkręcil to już nic nie słychać tylko przy powolnym gazowniu tak od 1800 do 3000 co może być przyczyną??

Opublikowano

Stetoskop do ręki i osłuchaj kolektor ssący możliwe że wałek grzechocze

Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, Robero321 napisał:

Stetoskop do ręki i osłuchaj kolektor ssący możliwe że wałek grzechocze

:thumbup1: ano może. Niech ktoś dodaje po woli gazu a ty macha do góry i nasłuch.uj czy to nie z kolektora ywyntualnie może też katalizator poleciał i brzęczy. Chyba że chodzi ci o jeszcze jakieś inne grzechotanie 

Edytowane przez Kruk_89
Opublikowano
Dnia 5.02.2017 o 23:18, Korcziix napisał:

Witam pierwszy raz na forum więc jeśli zły dział to z góry przepraszam

Mam problem z moim Audi A4 B6 3.0 ASN z automatyczną skrzynia

Na neutralu przy ok tak 1800 2000 obotów słychać dosyć głośne Stukanie grzechotanie. Ale jeśli wcisnie się szybko pedały żeby się wkręcil to już nic nie słychać tylko przy powolnym gazowniu tak od 1800 do 3000 co może być przyczyną??

Kolego po pierwsze jak bd gazował multitronica na "n" to za moment bd miał problem również ze skrzynią!!! Nie robi się takich rzeczy ani w multi ani tiptronic jak coś to na P.

Ja w swoim motorze miałem tak samo przynajmniej z tego co wynika z Twojego opisu u mnie od 2000-2500 przy powolnym dodawaniu gazu była grzechotka spowodowana popękanymi pierścieniami uszczelniającymi na wałkach rozrządu + koła rozrządu uszkodzone. 

Opublikowano

hehe ops nie zauważył ja że to automat mea culpa. 

Opublikowano
18 godzin temu, Envin napisał:

Ja w swoim motorze miałem tak samo przynajmniej z tego co wynika z Twojego opisu u mnie od 2000-2500 przy powolnym dodawaniu gazu była grzechotka spowodowana popękanymi pierścieniami uszczelniającymi na wałkach rozrządu + koła rozrządu uszkodzone.

Żeby powymieniać  te pierścienie trzeba rozpinać rozrząd ?

W jaki sposób uszkodziły Ci się koła to znaczy co z nimi było nie tak ?

Opublikowano (edytowane)

P od N na automacie nie różni się tylko tym, że w przypadku tego pierwszego dodatkowo blokowana jest mechanicznie skrzynia/koła, by samochód się przypadkiem nie stoczył? :mysli:

Moje przekonanie podpiera dodatkowo odczyt "injection time" w VCDS-ie który na obrotach jałowych silnika jest taki sam dla obu tych pozycji, dopiero wrzucenie D zdecydowanie ten czas (wtrysku) wydłuża.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano
Dnia 9.02.2017 o 21:24, BeyerBrown napisał:

P od N na automacie nie różni się tylko tym, że w przypadku tego pierwszego dodatkowo blokowana jest mechanicznie skrzynia/koła, by samochód się przypadkiem nie stoczył? :mysli:

Moje przekonanie podpiera dodatkowo odczyt "injection time" w VCDS-ie który na obrotach jałowych silnika jest taki sam dla obu tych pozycji, dopiero wrzucenie D zdecydowanie ten czas (wtrysku) wydłuża.

A w sumie może ja głupotę walnąłem ale z tego co wiem na N na pewno nie działa pompa więc skrzynka smarowania nie ma.. 

 

Dnia 9.02.2017 o 10:06, Robero321 napisał:

Żeby powymieniać  te pierścienie trzeba rozpinać rozrząd ?

W jaki sposób uszkodziły Ci się koła to znaczy co z nimi było nie tak ?

Tak trzeba zdemontować wałki rozrządu. A od czego miałem uszkodzone koła cholera wie... Może z życia zużyte już były.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...