mike950205 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Witam Nie wiem czy zakładam temat w odpowiednim dziale. Posiadam audi a4 b7 1.8t 163km. Silnik mam do kapitalnego remontu. Czy są osoby które byłyby w stanie okreslić koszt takiej naprawy? Czy lepiej kupić nowy silnik ?
kaman5151 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 Ale co się dzieje że motor idzie do kapitalnego remontu?
mike950205 Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Opublikowano 11 Lutego 2017 Nagły błąd ciśnienia oleju. Mechanik mówi ze zapchał sie smok. Nagłe stuki podczas jazdy ( najprawdopodobniej panewka ). Po rozbiórce silnika okazało się że nadaje się do kapitalnego remontu.
aiwer Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Tak Ci oczywiście powiedział mechanik, że do remontu - wiadomo chce zarobić Niskie ciśnienie - zapchany smok - trzeba wyczyścić, sprawdzić pompe Nagłe stuki - nagle się pojawiły i są cały czas czy raz są a raz ich nie ma?
przem8 Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 W A4 1.8t AVJ tydzień po zakupie też miałem nagle kontrolkę ciśnienia oleju, po chwili zaczęła hałasować klawiatura i wróciłem tak do domu, bo miałem niedaleko. Po wyczyszczeniu smoka wszystko jest ok do tej pory więc wątpię, że przez chwilowy brak smarowania padła całkiem motorownia chyba, że wcześniej była już w nie najlepszym stanie. Co konkretnie jest do roboty skoro mechanik rozebrał silnik, bo wątpię, że całość?
k232 Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Wyczyść smoka i zmień pompę oleju, na tym powinna zakończyć się ta cała operacja. Mechanikowi powiedz, że jest piz*ą
Falcone Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Dnia 11.02.2017 o 21:15, mike950205 napisał: Nagły błąd ciśnienia oleju. Mechanik mówi ze zapchał sie smok. Nagłe stuki podczas jazdy ( najprawdopodobniej panewka ). Po rozbiórce silnika okazało się że nadaje się do kapitalnego remontu. ile jeszcze silnik chodził po zapaleniu kontrolki i pojawieniu się stuków? skoro mechanik rozebrał silnik to powinien Ci powiedzieć dokładnie co według niego trzeba zrobić, to by bardzo pomogło w określeniu przybliżonych kosztów, kapitalny remont to trochę pojęcie rozległe.
k232 Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Co Ty wymagasz od mechanika jak od strzała mówi, że kapitalka potrzebna..
Falcone Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Dnia 11.02.2017 o 21:15, mike950205 napisał: Po rozbiórce silnika okazało się że nadaje się do kapitalnego remontu. Nie tak "od strzała" skoro silnik rozebrał, to już chyba może coś powiedzieć.
aiwer Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Nudzi mu się (pewnie nie ma klientów :)) to rozebrał silnik. Niech konkretnie powie co jest nie tak.
przem8 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Profilaktycznie przy migającej kontrolce ciśnienia oleju rozbiera silnik, żeby sprawdzić czy wszystko ok i to za free
mike950205 Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Obrócone 2 panewki, taka była diagnoza. Dokładnie wszystkeigo też nie spamiętałem co mi wymieniał Na zapalonej kontrolce nie jestem w stanie powiedzieć ile przejechałem, mogło to być z 5-10 km, zanim sie zorientowałem Na stukaniu silnika przejechałem około 1,5 km Wprowadziłem w błąd na początku, silnik nie był rozebrany.. chyba tylko spód skoro zostało zdiagnozowane że 2 panewki sie obróciły. Edytowane 17 Lutego 2017 przez mike950205
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się