karaluch8 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Panowie co to może być. W obydwóch zaciskach z tyłu po oko 1000km pojawia się powietrze w zaciskach. Po 15tysiącach po wymianie klocków, i uszczelnieniu lewego zacisku (oring ręcznego) było git. A teraz po tysiącu km czuje że pedał robi się miększy. Po odpowietrzeniu tyłu znowu jest twardy wszystko jest git itd. Już 2 razy odpowietrzałem, i zawsze troche powietrza wychodziło. Z przodu wszystko git. Płyn nie ucieka. Właśnie to mnie zastanawia, płyn nie ucieka gdzie panuje tak duże ciśnienie, a powietrze się skąś bierze. Czy może być tak że wraz z zużyciem klocków, tłoczek wychodzi, i powietrze które jest w sekcjach tłoka (jak wiemy porąbane są te zaciski), wychodzi i trzeba odpowietrzać dopóki w końcu będzie dobrze? Jakiś pomysł?
Emejcz Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Ja bym kupił uszczelki i zregenerował oba zaciski tył. Powietrze jest raczej rzadsze niż płyn więc łatwiej mu się dostać do środka.
karaluch8 Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Emejcz napisał: Ja bym kupił uszczelki i zregenerował oba zaciski tył. Powietrze jest raczej rzadsze niż płyn więc łatwiej mu się dostać do środka. No właśnie dziwne jest to że lewy był robiony. Uszczelniacze wymieniane. A powietrze w nim też jest. edit; To się zaczeło robić nie dawno. Może pompa hamulcowa? Edytowane 17 Lutego 2017 przez karaluch8
sendilkem Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Według mnie wina leży w zaciskach. Kupiłeś jakiś markowy ten zestaw naprawczy? One często są cieńsze od oryginałów i szybko wracają do stanu sprzed regeneracji. Trzeba naprawdę dobrze trafić żeby kupić coś porządnego.
Emejcz Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, karaluch8 napisał: No właśnie dziwne jest to że lewy był robiony. Uszczelniacze wymieniane. A powietrze w nim też jest. edit; To się zaczeło robić nie dawno. Może pompa hamulcowa? Coś tak mi się wydaje, że nie została w pełni ta regeneracja przeprowadzona. Wiesz, że ten oring jeden z którego cieknie ręczny to nie wszystko i wymiana tego jednego, bez rozbierania całości i wyciągnięcia tłoczka to ci na długo nie pomoże? Edytowane 17 Lutego 2017 przez Emejcz
karaluch8 Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 Teraz, Emejcz napisał: Ale wiesz, że ten oring jeden z którego cieknie ręczny to nie wszystko i wymiana tego jednego, bez rozbierania całości i wyciągnięcia tłoczka to ci na długo nie pomoże? Oring na tłoczku też został wymieniony.
Emejcz Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 A w jakim stanie był samoregulator? Trzpień nie miał mocnych ubytków od rdzy? Bo jak miał to było trzeba go albo wymienić, albo dać komuś do obtoczenia co się raczej nie opłaca.
Marek24 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 Kolego sprawdź dźwigienki od ręcznego jeśli używasz ręcznego a one do końca ci się nie cofają to łapią powietrze, miałem to u siebie z prawej strony niby ręczny ok trzymał i ładnie odbijał ale powietrze mi łapało bo do końca nie cofał się;) niby minimalnie nie na tyle żeby się grzać nawet ale syf to robiło
karaluch8 Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 Oska byla skorodowana, ale w miejscu oringu był cały. Dobra, zajrze do tych ręcznych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się