k232 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Ceramizer jak najbardziej ok, no ale ciśnienie na cylindrach to przynajmniej po 11 na każdym :-D
kamil-vag Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Może jedź do kogoś innego na pomiar zrób sobie na zimnym i na ciepłym... Olej bierze ?
kamil-vag Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Ludzie w tych autach maja po 14-15 bar nawet
danioRM Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 7 minut temu, k232 napisał: Ceramizer jak najbardziej ok, no ale ciśnienie na cylindrach to przynajmniej po 11 na każdym :-D Dzięki za szybką odpowiedź Kolega mi mówił, że w tym audi może podnieść nawet o 3,4 atmosfery. Czy to realne? Więc może warto by było powtórzyć pomiar? Czy odłączenie zasilania pompy paliwa, nagrzanie silnika może coś zmienić? Jeśli ciśnienie nadal będzie słabe, to już na 100% remont silnika i spore koszta? Szukam sporo, oglądam o mechanice samochodowej, a wszystko po to by więcej się dowiedzieć o tym problemie. Znalazłem też tester szczelności uszczelki pod głowicą, ale nawet nie wiem czy jest sens go zamawiać.
danioRM Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) 1 minutę temu, kamil-vag napisał: Ludzie w tych autach maja po 14-15 bar nawet Ooo, czyli tragicznie Mam go nie cały msc... Edytowane 24 Lutego 2017 przez danioRM
k232 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Ciśnienie na cylindrach mierzyłeś na zimnym silniku ?
kamil-vag Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 17 godzin temu, danioRM napisał: Jak zrobić adaptację przepustnicy? Kanał 098 i przełączasz na BS (Nastawy podstawowe). 3 godziny temu, danioRM napisał: Więc może warto by było powtórzyć pomiar? Co do kompresji to w tym silniku zalecane jest: olej 30 C wyciągnąć bezpiecznik 28 (S228) otworzyć przepustnicę na maxa Oczekiwane ciśnienie to 10.0 … 13.0 bar Maksymalna różnica między cylindrami 3 bar
danioRM Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 Ciśnienie na cylindrach mierzyłeś na zimnym silniku ? Co do kompresji to w tym silniku zalecane jest: olej 30 C wyciągnąć bezpiecznik 28 (S228) otworzyć przepustnicę na maxa Oczekiwane ciśnienie to 10.0 … 13.0 barMaksymalna różnica między cylindrami 3 barTak, na zimnym. Jak sprawdzić działanie termostatu, bo moim zdaniem zbyt wolno nagrzewa?Co do adaptacji, robiłem dokładnie tak samo, ale po przejściu w nastawy co innego się wyświetliło. Potem sprawdzę jeszcze raz.Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka
danioRM Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) 4 godziny temu, kamil-vag napisał: Kanał 098 i przełączasz na BS (Nastawy podstawowe). Byłem przed chwilą Przeglądałem yt i nie mam opcji ADP OK, ADP RUN. U mnie wygląda to tak: Po przełączeniu na Nastawy Podstawowe także nie ma tamtych opcji, chyba że tak ma być? Mógłbym uzyskać jakiś dokładniejszy poradnik dla tego silnika? Poza tym przywitał mnie kolejny błąd... Co prawda u mnie jest teraz mróz, nawet odśnieżyć auta się nie da. Pogoda się zmieniła diametralnie, zima wróciła Edytowane 24 Lutego 2017 przez danioRM
kamil-vag Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 (edytowane) Podczas wykonywania procedury adaptacji przepustnicy nie może być błędów w sterowniku i silnik ma mieć temperaturę roboczą powyżej 80 stopni... Żeby adaptacja wystartowała, musisz mieć w 3 kratce same 0000 Znowu błąd MAF ? ? ? Przecież pisałeś, ze znikł... Edytowane 24 Lutego 2017 przez kamil-vag
danioRM Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 5 minut temu, kamil-vag napisał: Znowu błąd MAF ? ? ? Przecież pisałeś, ze znikł... Widocznie postanowił wrócić... wraz z czujnikiem położenia wału
kamil-vag Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Szukaj w instalacji, najlepiej oddaj auto do kogoś kumatego i niech Ci to wszystko ogarnie i posprawdza, bo widzę, że za bardzo pojęcia nie masz o czym do Cb piszę itp... I nie obrażaj się to nie jest złośliwie, tylko jako dobra rada
danioRM Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 10 minut temu, kamil-vag napisał: Szukaj w instalacji, najlepiej oddaj auto do kogoś kumatego i niech Ci to wszystko ogarnie i posprawdza, bo widzę, że za bardzo pojęcia nie masz o czym do Cb piszę itp... I nie obrażaj się to nie jest złośliwie, tylko jako dobra rada Niestety tak to jest z używanym autem, nigdy nie wiadomo na co się trafi. Zbyt dużo problemów się pojawiło, jutro spróbuje odwiedzić innego mechanika jak będzie miał czas. Dzięki, jak coś to się odezwę.
danioRM Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) @kamil-vag@k232 Dzisiaj byłem u kolegi, on prowadził. Powiedział mi, że opona jest do wymiany, strasznie wyje. Poza tym autko nie ma mocy, wolno się zbiera. Prawdopodobnie handlarz dolał coś do oleju, aby wzmocnić silnik przed sprzedażą… Mi się wydaje, że straciło moc po podpięciu przepływomierza. Chciałem zrobić tą adaptację, ale niestety nawet tego się nie da. Pomimo temp 80°C. Mechanik mówił, że prawdopodobnie był wcześniej na gazie, stąd takie spalanie. Nadal nic się nie zmieniło, ok 18l/100km… Co polecacie zrobić? Może próbować oddać autko z uwagi, iż występują wady ukryte o których nie pozostałem poinformowany? Dodam tylko, że handlarz zaniżył cenę autka na umowie. Zapłaciłem za nie 6400zł, na umowie jest 5300zł. Poza tym umowa została spisana na jego żonę. Łącznie włożyłem w niego ok 8000zł Autko kupione ok msc temu. Edytowane 25 Lutego 2017 przez danioRM
kamil-vag Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Dopóki tam nie będzie wszystkich 0000 to adaptacji nie zrobisz... Jak napisał umowę na żonę to będzie ciężko, chyba wiedział co robi...
romanzlasu Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 po pierwsze ogranij elektronnike żebys miał normalną dawke paliwa, niskie ciśnienie może być spowodowane tym też że taka bogata dawka wymywa tuleje i dlatego nie ma sprezania, ja bym zaczął od podmian przepływlki i zrobienia adaptacji przepustnicy potem pewnie wymiana oleju bo jezdżać na takiej dawce nie masz już oleju tylko paliwo, wymiana świec pojezdzic i zobaczyć wtedy sprezania
kamil-vag Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Pisałem już, że trzeba przepatrzeć wiązki itd. Wyskakują błędy związane z zasilaniem, nawet ta 1 w kodach od przepustnicy to jest, że brak zasilania (current supply). Przepływki nie odpinaj, bo bynajmniej teraz działa regulacja lambda, i ecu próbuje ograniczać dawkę, korekty dużo na minus...
danioRM Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) @kamil-vag@k232 Dzięki wszystkim za pomoc. Wczoraj wróciłem od mechanika. Wymienił termostat, czujnik temperatury płynu chłodzącego, 2 wahacze. Zregenerował zacisk hamulcowy. Sprawdził ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania. Wg niego ciśnienie sprężania jest ok, sprawdził także wtryskiwacze, kąt wtrysku, sondę lambdę, przepływomierz, przepustnicę. Po regeneracji zacisku hamulcowego w aucie mocno trzymają hamulce, kiedy ten efekt ustąpi? Wykonał także diagnostykę komputerową, usunął błędy. Poinformował mnie, że teraz już nie powinien tyle palić. Kupił takie części:TermostatCzujnik temperatury cieczy chłodzącejReparturka zacisku hamulcowego, tył "38"Wahacz Czy taki termostat będzie ok, po przejechanych 10km osiągnął temp 95°C na panelu klimatronika. Czy tak powinno być? Edytowane 9 Marca 2017 przez danioRM
kamil-vag Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 I co już normalnie pali ? Błędy nie wyskakują ? ? ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się