Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zbyt duże spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ceramizer jak najbardziej ok, no ale ciśnienie na cylindrach to przynajmniej po 11 na każdym :-D

Opublikowano

Może jedź do kogoś innego na pomiar :P zrób sobie na zimnym i na ciepłym... Olej bierze ?

Opublikowano

Ludzie w tych autach maja po 14-15 bar nawet :P

Opublikowano
7 minut temu, k232 napisał:

Ceramizer jak najbardziej ok, no ale ciśnienie na cylindrach to przynajmniej po 11 na każdym :-D

Dzięki za szybką odpowiedź :)

Kolega mi mówił, że w tym audi może podnieść nawet o 3,4 atmosfery. Czy to realne?

Więc może warto by było powtórzyć pomiar?

Czy odłączenie zasilania pompy paliwa, nagrzanie silnika może coś zmienić?

Jeśli ciśnienie nadal będzie słabe, to już na 100% remont silnika i spore koszta?

Szukam sporo, oglądam o mechanice samochodowej, a wszystko po to by więcej się dowiedzieć o tym problemie.

Znalazłem też tester szczelności uszczelki pod głowicą, ale nawet nie wiem czy jest sens go zamawiać.

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, kamil-vag napisał:

Ludzie w tych autach maja po 14-15 bar nawet :P

Ooo, czyli tragicznie :kwasny:

Mam go nie cały msc...

Edytowane przez danioRM
Opublikowano

Ciśnienie na cylindrach mierzyłeś na zimnym silniku ?

Opublikowano
17 godzin temu, danioRM napisał:

Jak zrobić adaptację przepustnicy?

Kanał 098 i przełączasz na BS (Nastawy podstawowe).

3 godziny temu, danioRM napisał:

Więc może warto by było powtórzyć pomiar?

Co do kompresji to w tym silniku zalecane jest:

  • olej 30 C
  • wyciągnąć bezpiecznik 28 (S228)
  • otworzyć przepustnicę na maxa

Oczekiwane ciśnienie to 10.0 … 13.0 bar

Maksymalna różnica między cylindrami 3 bar

Opublikowano
Ciśnienie na cylindrach mierzyłeś na zimnym silniku ?

Co do kompresji to w tym silniku zalecane jest:
  • olej 30 C
  • wyciągnąć bezpiecznik 28 (S228)
  • otworzyć przepustnicę na maxa
Oczekiwane ciśnienie to 10.0 … 13.0 bar
Maksymalna różnica między cylindrami 3 bar

Tak, na zimnym. Jak sprawdzić działanie termostatu, bo moim zdaniem zbyt wolno nagrzewa?
Co do adaptacji, robiłem dokładnie tak samo, ale po przejściu w nastawy co innego się wyświetliło. Potem sprawdzę jeszcze raz.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 Pro pro przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, kamil-vag napisał:

Kanał 098 i przełączasz na BS (Nastawy podstawowe).

Byłem przed chwilą

Przeglądałem yt i nie mam opcji ADP OK, ADP RUN.

U mnie wygląda to tak: Po przełączeniu na Nastawy Podstawowe także nie ma tamtych opcji, chyba że tak ma być? Mógłbym uzyskać jakiś dokładniejszy poradnik dla tego silnika?

IMG_20170224_190037.jpg

Poza tym przywitał mnie kolejny błąd... Co prawda u mnie jest teraz mróz, nawet odśnieżyć auta się nie da. Pogoda się zmieniła diametralnie, zima wróciła :o

IMG_20170224_185958.jpg

Edytowane przez danioRM
Opublikowano (edytowane)

Podczas wykonywania procedury adaptacji przepustnicy nie może być błędów w sterowniku i silnik ma mieć temperaturę roboczą powyżej 80 stopni...

Żeby adaptacja wystartowała, musisz mieć w 3 kratce same 0000

Znowu błąd MAF ? ? ? Przecież pisałeś, ze znikł...

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano
5 minut temu, kamil-vag napisał:

Znowu błąd MAF ? ? ? Przecież pisałeś, ze znikł...

Widocznie postanowił wrócić... wraz z czujnikiem położenia wału

Opublikowano

Szukaj w instalacji, najlepiej oddaj auto do kogoś kumatego i niech Ci to wszystko ogarnie i posprawdza, bo widzę, że za bardzo pojęcia nie masz o czym do Cb piszę itp...  I nie obrażaj się to nie jest złośliwie, tylko jako dobra rada ;) 

Opublikowano
10 minut temu, kamil-vag napisał:

Szukaj w instalacji, najlepiej oddaj auto do kogoś kumatego i niech Ci to wszystko ogarnie i posprawdza, bo widzę, że za bardzo pojęcia nie masz o czym do Cb piszę itp...  I nie obrażaj się to nie jest złośliwie, tylko jako dobra rada ;) 

Niestety tak to jest z używanym autem, nigdy nie wiadomo na co się trafi.

Zbyt dużo problemów się pojawiło, jutro spróbuje odwiedzić innego mechanika jak będzie miał czas.

Dzięki, jak coś to się odezwę.

Opublikowano (edytowane)

@kamil-vag@k232 Dzisiaj byłem u kolegi, on prowadził. Powiedział mi, że opona jest do wymiany, strasznie wyje.
Poza tym autko nie ma mocy, wolno się zbiera. Prawdopodobnie handlarz dolał coś do oleju, aby wzmocnić silnik przed sprzedażą… Mi się wydaje, że straciło moc po podpięciu przepływomierza.
Chciałem zrobić tą adaptację, ale niestety nawet tego się nie da. Pomimo temp 80°C.
Mechanik mówił, że prawdopodobnie był wcześniej na gazie, stąd takie spalanie. Nadal nic się nie zmieniło, ok 18l/100km…
Co polecacie zrobić? Może próbować oddać autko z uwagi, iż występują wady ukryte o których nie pozostałem poinformowany? Dodam tylko, że handlarz zaniżył cenę autka na umowie. Zapłaciłem za nie 6400zł, na umowie jest 5300zł. Poza tym umowa została spisana na jego żonę. 

Łącznie włożyłem w niego ok 8000zł:kwasny: Autko kupione ok msc temu.

IMG_20170225_202356.jpg

Edytowane przez danioRM
Opublikowano

Dopóki tam nie będzie wszystkich 0000 to adaptacji nie zrobisz... Jak napisał umowę na żonę to będzie ciężko, chyba wiedział co robi...

Opublikowano

Napisz do Turbo Kamery :P

Opublikowano

po pierwsze ogranij elektronnike żebys miał normalną dawke paliwa, niskie ciśnienie może być spowodowane tym też że taka bogata dawka wymywa tuleje i dlatego nie ma sprezania, ja bym zaczął od podmian przepływlki i zrobienia adaptacji przepustnicy potem pewnie wymiana oleju bo jezdżać na takiej dawce nie masz już oleju tylko paliwo,  wymiana świec pojezdzic i zobaczyć wtedy sprezania 

Opublikowano

Pisałem już, że trzeba przepatrzeć wiązki itd. Wyskakują błędy związane z zasilaniem, nawet ta 1 w kodach od przepustnicy to jest, że brak zasilania (current supply). Przepływki nie odpinaj, bo bynajmniej teraz działa regulacja lambda, i ecu próbuje ograniczać dawkę, korekty dużo na minus...

Opublikowano (edytowane)

@kamil-vag@k232

Dzięki wszystkim za pomoc.
Wczoraj wróciłem od mechanika. Wymienił termostat, czujnik temperatury płynu chłodzącego, 2 wahacze. Zregenerował zacisk hamulcowy.
Sprawdził ciśnienie paliwa, ciśnienie sprężania.
Wg niego ciśnienie sprężania jest ok, sprawdził także wtryskiwacze, kąt wtrysku, sondę lambdę, przepływomierz, przepustnicę.
Po regeneracji zacisku hamulcowego w aucie mocno trzymają hamulce, kiedy ten efekt ustąpi? 
Wykonał także diagnostykę komputerową, usunął błędy.
Poinformował mnie, że teraz już nie powinien tyle palić.
Kupił takie części:
Termostat
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Reparturka zacisku hamulcowego, tył "38"
Wahacz

Czy taki termostat będzie ok, po przejechanych 10km osiągnął temp 95°C na panelu klimatronika. Czy tak powinno być?

termostat, temp.jpgwymiana.jpg

Edytowane przez danioRM
Opublikowano

I co już normalnie pali ? Błędy nie wyskakują ? ? ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...