Bartosz Kiłoczko Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Witam, mam od jakiegoś czasu problem, gdyż przy wciśnięciu gazu na luzie na wysokich obrotach audi puszcza duzego "bąka" czarnego dymu i spadają gwałtownie obroty, silnik nie równo zaczyna chodzić jak by miał zgasnac, po wciśnięciu pedału sprzęgła wszystko wraca do normy, ostatnio taka sytuacje miałem podczas przeglądu w trakcie badania spalin, do tego podczas przyspieszania w Normalnej jeździe jedzie do 120 traci moc po puszczeniu i ponownym wciśnięciu gazu samochód odzyskuje moc i jedzie dalej. Proszę o pomoc w diagnozie problemu. Z góry dziękuję. ??
karaluch8 Opublikowano 24 Lutego 2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Raz geometria się zacina. A dwa zawory mogło podwiesić.
Hezen Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Mocne kopcenie diesla na czarno wskazuje na ubogą w powietrze mieszanke.Szukaj dziury w dolocie. Karaluch, a czasem nie jest tak że gdy podwiesi zawory to kopci na siwo/biało i przebiera garami?
fanthomas18 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Dnia 24.02.2017 o 13:58, karaluch8 napisał: Raz geometria się zacina. A dwa zawory mogło podwiesić. AHU nie ma zmiennej geometrii
Bartosz Kiłoczko Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 szukac dziury w dolocie, a co z tym odcinaniem mocy i wciskaniu gazu ?
Dawid P. Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Odnosnie tematu odcinania mocy, zdejmij wezyk podcisnienia z "gruszki" przy turbo i kawaleczek sie przejedz powinien isc na pelnym booscie. Jesli bedzie poprawa to albo ktores podcisnienie jest dziurawe, zaworek od "gruszki" albo sama gruszka ma nieszczelnosc.
Hezen Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Odcinanie mocy (tryb awaryjny) jest spowodowany dziurą w dolocie, o ile trafiłem że to akurat nieszczelny dolot.Najlepiej podepnij vaga i sprawdź błędy, może także się z nich dowiesz od czego masz problem z nierówną pracą silnika.Napisz nam jeszcze na jakim oleju jezdzisz.Deptałeś gaz na zimnym czy rozgrzanym silniku i zaczął "przebierać"?
Bartosz Kiłoczko Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Opublikowano 26 Lutego 2017 Dzisiaj sprobuje podpiac pod kompa i zobacze, jezdze na zwyklym oleju platinum orlenowski 15w - 40 jak byłem na przeglądzie to diagnosta deptał na zimnym
Hezen Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Podepnij vaga, tak będzie najszybciej i najłatwiej żeby nie szukać w ciemno.Nierówna praca silnika była spowodowana przez wysokie ciśnienie gęstego oleju (powinieneś lać 5W40 z normą 505.00, lepszej jakości a nie jakiś orlenowski)
Bartosz Kiłoczko Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 wyskoczyło mi kilka błędów: 5 Faults Found: 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-00 - Open or Short to B+ 01117 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00741 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent po skasowaniu zostały pierwszy i 3 błąd, pozniej podlacze znowu i sprawdze czy nie pojawily sie z powrotem, i przy okazji zrobiłem log dynamiczny z grupy 11: http://vaglog.com/log-011_6rdbJ3I.html dynamicznt.csv
Bartosz Kiłoczko Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) podpiałem ponownie i wyskoczyly mi troche inne błędy, tak samo jak poprzednie po skasowniu znikneły oprócz czujnika paliwa 5 Faults Found: 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-00 - Open or Short to B+ 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs 00-00 - Please Register/Activate 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 00-10 - - - Intermittent 00741 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent Edytowane 27 Lutego 2017 przez Bartosz Kiłoczko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się