DaveDaveDave Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 (edytowane) Witam, jako że prawie zakończyłem budowę mojego sedana 1.8t postanowiłem wrzucić tutaj małe co nieco. 1.8t z targetem na 3 z przodu, na razie bez kucia. Zobaczymy do roku jak się rozwinie budowa zapasowego silnika z nieco nowszym słupkiem. Banza ANB Turbosprężarka TD04-19t (k64) Dolot kwas FMIC.pl 550x230x65mm - Quattro Service DP 2.5" - Quattro Service Reszta 2.5" 2x Turbo Works Kolektor wydechowy TurboWroks, po odpowiednich poprawkach Wtryskiwacze Siemens 630cm3 / regulator 3b - obniżenie listwy paliwowej -Quattro Service Podkładka termoizolacyjna pod kolektor ssący - DoubleB Podniesienie kolektora wodnego - Quattro Service TIP - Quattro Service Strojenie - DIGITUN Cewki FSI z adapterami ory VW Zawieszenie: Spring AP Sportswerke Poliuretan tył/przód - Olkusz Amortyzatory BE Plus xenon, lampy tył USA, recaro materiał, 2 din W planach na ten sezon up hamulców 340/300, sprzęgło na toczonym kole, BIX od Zgredek. +Letni setup Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez DaveDaveDave
DaveDaveDave Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 1 godzinę temu, SwogONE napisał: Dobry sleeper Ile teraz kreski pokazują? W połowie miesiąca będzie strojenie, zobaczymy co wyjdzie.
mebleusz Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 16 godzin temu, DaveDaveDave napisał: W połowie miesiąca będzie strojenie, zobaczymy co wyjdzie. jak z włożeniem td04? co dokładnie było robione z kolektorem turboworks, skąd ogarnąłeś węże oleju (splyw. doplyw) i jak to się prezentuje kosztowo. moze byc pw
DaveDaveDave Opublikowano 6 Marca 2017 Autor Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) 12 godzin temu, mebleusz napisał: jak z włożeniem td04? co dokładnie było robione z kolektorem turboworks, skąd ogarnąłeś węże oleju (splyw. doplyw) i jak to się prezentuje kosztowo. moze byc pw Przycinałem kolektor, ponieważ flansza była na tyle wysoka że trzymał odlewa na głowicy. Dodatkowo równałem otwory pod uszczelkę, ponieważ jak przystało na chiny to idealnie nie było. Na koniec planowanie płaszczyzny pod turbosprężarkę i miejsca styku z głowicą. Równałem również wszystkie syfy z kolektora. Węże kułem w hydrokraku. Pomierzyłem sobie odpowiednio długości i na wkrętkach puściłem. Spływ oleju, przycinałem początkową flansze oraz końcową, sprawdziłem długość i z potrzebnym na wymiarem udałem się do hydrokraku. Tam dostałem przewody wszystkie, odporne na olej, temperatury i ciśnienia. Jedyne z tych przewodów co mam do poprawy, to zasilanie płaszcza wodnego, muszę zmienić wejście na kolanko 90 stopni. Co do wkładania td04 to była zabawa z obracanie, konkretnie to ułożenie gruszki od westgate wiązało się z spawaniem łapki odpowiedniej, następnym razem coś z zewnętrznym mam nadzieje. Edytowane 6 Marca 2017 przez DaveDaveDave
DaveDaveDave Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Opublikowano 20 Marca 2017 Po strojeniu wleciał komplet nowych cewek, uwzględniając przejście na nieco nowszy model dla lepszych zapłonów.
Łukasz13 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 Jak wyszło strojenie na tym setupie? przy ilu pełny boost ile dmuchane? razem z ziomem ogarniamy a6 na prawie identycznym setupie i przy dobrym doładowaniu jest też troche padaczka z zapłonem.+
DaveDaveDave Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) 1.0 od 3krpm przy 3.5k już jest pełny do czerwonego pola. Zapłon sprawiał spore problemy, ale teraz na cewkach nowej generacji samochód idzie baaardzo płynnie w porównaniu z tym co było wcześniej. Jeszcze wydech trzeba sprawdzić czy nie robi ciśnienia, będzie wszystko wiadome wtedy. Paliwa spokojnie wystarcza na te moce. Więcej info o GTO, bo to w końcu jego dzieło z strojeniem. Ale jak już wstanie to bardzo przyjemny efekt, pomimo 17 zimowych. Edytowane 20 Marca 2017 przez DaveDaveDave
enczu Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 To ile wydmuchało w sumie? Bo nigdzie żadnego info
DaveDaveDave Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Opublikowano 20 Marca 2017 jak uda mi się wyrwać z pracy na hamowanie to wrzucę wyniki. Aczkolwiek hamowanie w krakowie to jedynie orientacyjna sprawa, raz im wychodzi na plusie, a raz na minusie.
Łukasz13 Opublikowano 20 Marca 2017 Opublikowano 20 Marca 2017 1.0 od 3krpm przy 3.5k już jest pełny do czerwonego pola. Zapłon sprawiał spore problemy, ale teraz na cewkach nowej generacji samochód idzie baaardzo płynnie w porównaniu z tym co było wcześniej. Jeszcze wydech trzeba sprawdzić czy nie robi ciśnienia, będzie wszystko wiadome wtedy. Paliwa spokojnie wystarcza na te moce. Więcej info o GTO, bo to w końcu jego dzieło z strojeniem. Ale jak już wstanie to bardzo przyjemny efekt, pomimo 17 zimowych. Ok czyli turbo wstaje praktycznie tak samo jak u nas, ile boosta 1.4-1.5?
DaveDaveDave Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 nie pompowaliśmy więcej z racji zapłonów. do 1.2 bara narazie.
j4s2c2vr Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Zainspirowałeś mnie Dobre mody, dobrze się czyta. No i mogę coś się dowiedzieć przynajmniej Z tymi cewkami jak jest? Pasują P&P, czy już koniecznie trzeba wirusa po wymianie od razu? Te niezaślepione miejsca dookoła cewki nie przeszkadzają?
gutek1982 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 są adaptery pod cewki http://sidmotorsport.pl/pl/s/874-adaptery-pod-cewki-fsi.html
j4s2c2vr Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Dave możesz opisać jak pozbyć się modułu zapłonu? Podobno przy tych nowszych cewkach już nie jest potrzebny. Jak to ogarnąć? Edytowane 21 Marca 2017 przez j4s2c2vr
DaveDaveDave Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 (edytowane) Adaptery od Sida to najmniejszy problem. One trzymają cewkę w ryzach, tak aby była prosto i nie wylatywała. Dopiero je zamówiłem wczoraj po montażu. Sprawa wygląda tak że na moduł puszczone jest sterowanie i z niego dopiero na nasze bidne cewki. Wyciągasz z wiązki na moduł przewody przez wiązkę, nie ma potrzeby cięcia oryginalny osłon. Ani ciągnięcia nowych kabli, powinny Ci wystarczyć oryginalne przewody. Ja miałem ten plus że miałem jeszcze wtyczki z przewodami z innej wiązki, więc nie musiałem zakuwać pinów. Cześć mas jest zapętlona w wiązce z modułu, masy bierzesz z dekla oraz oryginalnej wiązki idącej od ecu. Plusy podpinasz bez różnicy, tylko sterowania musisz odpowiednio podpiąć. Z pierwszym lepszym schematem wiązki elektrycznej swojego silnika ogarniesz to bez problemu. Edytowane 21 Marca 2017 przez DaveDaveDave
Zbychuwow Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 Te cewki są z jakiegoś konkretnego silnika czy od każdego nowszego benzyniaka audi bd działać?
j4s2c2vr Opublikowano 22 Marca 2017 Opublikowano 22 Marca 2017 2.0tfsi i inne... masz numery: RED MKV FSI Coil Packs - 06E 905 115 BLACK MKV FSI Coil Packs - 07K 905 715 F BLACK MKV TSI Coil Packs - 06F 905 115 F BLACK MKVI TSI Coil Packs - 06H 905 115 Już przygotowuję u mnie ten mod i wywalenie ICM
DaveDaveDave Opublikowano 22 Marca 2017 Autor Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) 5 godzin temu, Zbychuwow napisał: Te cewki są z jakiegoś konkretnego silnika czy od każdego nowszego benzyniaka audi bd działać? Wydaje mi się że nawet z 1.8 będzie działać. mamy adaptery od SID, ory częsci vw. Prosto z pudełka., myślałem że to bezczelny odlew z chin. A to oryginalna część vw. Edytowane 22 Marca 2017 przez DaveDaveDave
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się