DaveDaveDave Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 (edytowane) Witam, jako że będę potrzebował na sezon sensownego hamulca. Zastanawiam się pomiędzy setupem 321/300 do a4 b5. Zakładam zmianę przednich zwrotnic na alu b6, jednak pytanie czy ktoś zbadał już temat zmiany przednich hamulców na zacisk pod 347mm. Chodzi o odsadzenia tarcz, nie mam zamiaru pakować żadnych druciarskich dystansów pod tarcze hamulcową. Mowa o tego typu zaciskach: http://allegro.pl/zaciski-tarcze-347mm-audi-a6-c6-4f-s-line-3-0-tdi-i6736905193.html#thumb/1 Edytowane 6 Marca 2017 przez DaveDaveDave
Dev Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Do tego zacisku dajesz tarcze 345mm z S4 B6/7. Mam jeden taki zestaw na nowych tarczach i klockach. Zaciski po regeneracji. Edytowane 7 Marca 2017 przez Dev
DaveDaveDave Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Opublikowano 7 Marca 2017 (edytowane) Malowanie proszkowe i dalej regenke to sobie bez komplikacji ogarnę. Czyli bez problemu mogę pchać się w taki setup pod zwrotnice b6. Zmieszczę na to felgę 17" ? Jaki kolor zacisków masz? I najważniejsze pytanko, jak wygląda powierzchnia hamowania tarcza-klocek. Zbiera ranty, całość czy status seria? Edytowane 7 Marca 2017 przez DaveDaveDave
Dev Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 40 minut temu, DaveDaveDave napisał: Jaki kolor zacisków masz? I najważniejsze pytanko, jak wygląda powierzchnia hamowania tarcza-klocek. Zbiera ranty, całość czy status seria? Kolor dowolny. Nie bardzo rozumiem Twojego pytania
DaveDaveDave Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Opublikowano 8 Marca 2017 11 godzin temu, Dev napisał: Kolor dowolny. Nie bardzo rozumiem Twojego pytania Moje pytanie brzmi czy klocek trze po całej powierzchni tarczy czy części zbierając np rant tarczy. Czy też hamuje tak jak normalny.
Dev Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 2 godziny temu, DaveDaveDave napisał: Moje pytanie brzmi czy klocek trze po całej powierzchni tarczy czy części zbierając np rant tarczy. Czy też hamuje tak jak normalny. Dalej nie rozumiem o co Ci chodzi. Jak inaczej ma trzec ?
DaveDaveDave Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Opublikowano 8 Marca 2017 Powinno: jednak czasami, klocek nie zbiera z całej powierzchni. Moje pytanie tyczy się czy zbieraj jw, czy zostawia coś więcej/mniej na tej tarczy. Ile zaciski gołe, do regeneracji u Ciebie?
Falcone Opublikowano 8 Marca 2017 Opublikowano 8 Marca 2017 Widziałem ostatnio używane tarcze z s4 to wyglądały normalnie, mały rant i tyle, w sumie nie widziałem jeszcze żeby tarcza była inaczej zużywa przy prawidłowo działających hamulcach Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka
DaveDaveDave Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) nie rozumiemy się, pytam o powierzchnie tarczy 345 (s4) przy zacisku 347 (c6) - nie serii zacisku z s4. Patrz dla przykładu komplet z sid motorsport gdzie jest konwersacja z serii s4 na 300mm przez dystans, gdzie trze nie na całej powierzchni tarczy. Czy zbiera z rantem, bądź bez jak na zdjęciu wyżej. Edytowane 8 Marca 2017 przez DaveDaveDave
Wandej Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 No a jak ma zbierać? Przecież wszystko jest do siebie dopasowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się