boy350 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Cześć zmotoryzowani koledzy Mam b5 1.8t. Borykam się ciągle z tym jej długim kręceniem. Nie ma to znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, pali jak chce. Fakt faktem jest że zapali za każdym razem ale irytujące jest to że ona potrafi kręcić dobre 5sek. Przy użyciu opcji szukaj znalazłem tylko problemy z zimnym silnikiem.
bialy986 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Na początek proponuję podłączyć kompa,może wyjdą jakieś błędy,ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić miernikiem na w jakim stanie masz akumulator.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
boy350 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 Komp pokazał jedynie błąd dotyczący ABSu, nic pozatym. Akumulator jest 3 miesięczny.
k232 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Czujnik temp? Czujnik położenia wału korbowego? Świece zmieniane, kable ?
boy350 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 Świece, kable wymieniane. Czujnik z tego co mi "wiadomo" poprzedni właściciel wymieniał zaś czujnik położenia wału nie wymieniany.
k232 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Jak na ciepłym nie chce palić to całkiem możliwe, że czujnik położenia wału korbowego. A wierzyć możesz poprzedniemu właścicielowi, wymień też czujnik temp, koszt 50 zł z przesyłką.. Ja kupiłem taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-059-919-501-z-uszczelka-o-ring-i6258992468.html?snapshot=MjAxNi0xMi0yMVQxMDoxMzowOS45MDlaO2J1eWVyOzU2OTA0ZDc0ZmJlMzNlZTE1NjU0YmNiYjMzZDI4NDc4MWFiYWRhY2I5NzkzZmQwODZlYzE2ZjIyOTBiNzFkZmE%3D Jest znaczna poprawa.
boy350 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Opublikowano 21 Marca 2017 Poprzedni właściciel jest dosyć wiarygodny... teściu zrobię podmiankę z innej b5 i dam znać. Orientujecie się może czy od leona 1.8t będzie pasować, bo nie chcę mi się szukać na internetach, a leona mam bliżej jak kolejną b5.
KamcioooA4 Opublikowano 23 Marca 2017 Opublikowano 23 Marca 2017 Rozwiązałes swoj problem?Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
boy350 Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Opublikowano 26 Marca 2017 Wymieniłem ten czujnik... Jest lepiej ale to jeszcze nie to, dalej długo kręci. Na starym czujniku zdarzało się to częściej ale zauważyłem na tym że dalej czasem mu odbije i pokręci parę dobrych sekund...aż wstyd na mieście to odpalić.
kamczatka131 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Opublikowano 1 Kwietnia 2017 na gazie tak odpala czy na benzynie?
asderty Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 (edytowane) Kolego rozwiązałeś swój problem? Mam to samo i wożę się z tym kupe czasu może coś podpowiesz co mnie nakieruje? Edytowane 3 Kwietnia 2017 przez asderty
boy350 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Na gazie jak sprawdziłem dwa razy to też długo kręcił.
k232 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Dnia 26.03.2017 o 12:44, boy350 napisał: Wymieniłem ten czujnik... Tzn, który czujnik? Ja Ci podałem dwa.
asderty Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ja u siebie kolego te czujniki wymieniałem znaczy temperatury nowy a położenia wałka rozrządu używkę założyłem i bez zmian ja mam samą PB ale tu leży coś po stronie paliwa chyba tylko w czujniku położenia wałka zdziwiło mnie to ze po jego odpięciu nie było żadnych zmian w odpalaniu to było dziwne ale jak odpiąłem to wywaliło błąd
k232 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 A kto pisał o czujniku wałka rozrządu??
was002 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 zrób eksperyment... odpal samochód, przełącz na gaz, zakręć kurek od gazu przy butli (żeby odessać cały gaz, który został w przewodach, aż auto zgaśnie). Odpal na benzynie raz, dwa, ostudź... zobacz jak będzie po godzinie czy dwóch. Jeśli nie ma różnicy to przynajmniej wyeliminujesz "cieknący" elektrozawór parownika. Minimalna ilość gazu w dolocie po postoju kiedy masz jakikolwiek wyciek będzie się objawiać właśnie w ten sposób - kręcisz i kręcisz, odpala po 5 czy 10 sekundach, a jak odpali to tak jakby śpiący był, bo nie wchodzi na obroty jak zdrowy silnik, tylko jeszcze się dławi przez sekundę czy dwie...
54321 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ja bym tez zrobił tak jak kolega was002 zaproponował. A dla kolego co jeździ na samym Pb proponuje sprawdzić wydajność pompy paliwa.
boy350 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 17 godzin temu, k232 napisał: Tzn, który czujnik? Ja Ci podałem dwa. Czujnik położenia wału. Rozmawiałem z teściem wczoraj i zarzekał się że czujnik temperatury był wymieniany około pół roku temu. Wrócę z roboty to zrobię ten "eksperyment"..
asderty Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 zależy jaki czujnik temperatury założył jak masz dostęp do vaga to sprawdź parametry. 12 godzin temu, k232 napisał: A kto pisał o czujniku wałka rozrządu?? Nikt ale ja akurat wymieniałem wału korbowego sprawdzałem czyściłem ale nie wymieniałem.
boy350 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Po całym eksperymencie nic się nie zmieniło. A co do vaga, w sobotę sprawdzę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się