Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długo kręci na zimnym i ciepłym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć zmotoryzowani koledzy :)

Mam b5 1.8t. Borykam się ciągle z tym jej długim kręceniem. Nie ma to znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, pali jak chce. Fakt faktem jest że zapali za każdym razem ale irytujące jest to że ona potrafi kręcić dobre 5sek. Przy użyciu opcji szukaj znalazłem tylko problemy z zimnym silnikiem. 

Opublikowano

Na początek proponuję podłączyć kompa,może wyjdą jakieś błędy,ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić miernikiem na w jakim stanie masz akumulator.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Komp pokazał jedynie błąd dotyczący ABSu, nic pozatym. Akumulator jest 3 miesięczny.

Opublikowano

Czujnik temp? Czujnik położenia wału korbowego? Świece zmieniane, kable ?

Opublikowano

Świece, kable wymieniane. Czujnik z tego co mi "wiadomo" poprzedni właściciel wymieniał zaś czujnik położenia wału nie wymieniany. 

Opublikowano

Jak na ciepłym nie chce palić to całkiem możliwe, że czujnik położenia wału korbowego.

A wierzyć możesz poprzedniemu właścicielowi, wymień też czujnik temp, koszt 50 zł z przesyłką..

Ja kupiłem taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-059-919-501-z-uszczelka-o-ring-i6258992468.html?snapshot=MjAxNi0xMi0yMVQxMDoxMzowOS45MDlaO2J1eWVyOzU2OTA0ZDc0ZmJlMzNlZTE1NjU0YmNiYjMzZDI4NDc4MWFiYWRhY2I5NzkzZmQwODZlYzE2ZjIyOTBiNzFkZmE%3D

 

Jest znaczna poprawa.

Opublikowano

Poprzedni właściciel jest dosyć wiarygodny... teściu :) zrobię podmiankę z innej b5 i dam znać. Orientujecie się może czy od leona 1.8t będzie pasować, bo nie chcę mi się szukać na internetach, a leona mam bliżej jak kolejną b5.

Opublikowano

Rozwiązałes swoj problem?

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wymieniłem ten czujnik...

Jest lepiej ale to jeszcze nie to, dalej długo kręci. Na starym czujniku zdarzało się to częściej ale zauważyłem na tym że dalej czasem mu odbije i pokręci parę dobrych sekund...aż wstyd na mieście to odpalić. 

Opublikowano

na gazie tak odpala czy na benzynie?

Opublikowano (edytowane)

Kolego rozwiązałeś swój problem? Mam to samo i wożę się z tym kupe czasu może coś podpowiesz co mnie nakieruje?

 

Edytowane przez asderty
Opublikowano

Na gazie jak sprawdziłem dwa razy to też długo kręcił. 

Opublikowano
Dnia 26.03.2017 o 12:44, boy350 napisał:

Wymieniłem ten czujnik...

Tzn, który czujnik? Ja Ci podałem dwa.

Opublikowano

Ja u siebie kolego te czujniki wymieniałem znaczy temperatury nowy a położenia wałka rozrządu używkę założyłem i bez zmian ja mam samą PB ale tu leży coś po stronie paliwa chyba tylko w czujniku położenia wałka zdziwiło mnie to ze po jego odpięciu nie było żadnych zmian w odpalaniu to było dziwne ale jak odpiąłem to wywaliło błąd

 

Opublikowano

A kto pisał o czujniku wałka rozrządu??

Opublikowano

zrób eksperyment... odpal samochód, przełącz na gaz, zakręć kurek od gazu przy butli (żeby odessać cały gaz, który został w przewodach, aż auto zgaśnie).

Odpal na benzynie raz, dwa, ostudź... zobacz jak będzie po godzinie czy dwóch. Jeśli nie ma różnicy to przynajmniej wyeliminujesz "cieknący" elektrozawór parownika. Minimalna ilość gazu w dolocie po postoju kiedy masz jakikolwiek wyciek będzie się objawiać właśnie w ten sposób - kręcisz i kręcisz, odpala po 5 czy 10 sekundach, a jak odpali to tak jakby śpiący był, bo nie wchodzi na obroty jak zdrowy silnik, tylko jeszcze się dławi przez sekundę czy dwie...

Opublikowano

Ja bym tez zrobił tak jak kolega was002 zaproponował. A dla kolego co jeździ na samym Pb proponuje sprawdzić wydajność pompy paliwa.

Opublikowano
17 godzin temu, k232 napisał:

Tzn, który czujnik? Ja Ci podałem dwa.

Czujnik położenia wału. Rozmawiałem z teściem wczoraj i zarzekał się że czujnik temperatury był wymieniany około pół roku temu.

Wrócę z roboty to zrobię ten "eksperyment"..

Opublikowano

zależy jaki czujnik temperatury założył jak masz dostęp do vaga to sprawdź parametry.

12 godzin temu, k232 napisał:

A kto pisał o czujniku wałka rozrządu??

Nikt ale ja akurat wymieniałem wału korbowego sprawdzałem czyściłem ale nie wymieniałem.

Opublikowano

Po całym eksperymencie nic się nie zmieniło. A co do vaga, w sobotę sprawdzę. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...