Kamil Kisiel Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Witam, od pewnego czasu zauważyłem że auto zaczęło mi pływać podczas jazdy na nierównościach, wymieniłem opony z zimowych na letnie i jest dalej to samo, przekładałem koła z przody na tył i różnicy to nie zrobiło, więc pojechałem do stacji diagnostycznej na sprawdzenie zawieszenia test przeszedł pozytywnie i według mechanika całe zawieszenie jest ok. Gdzie szukać przyczyny, co może odpowiadać za takie pływanie?
afroo. Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Guma 235 + koleiny + trzymanie mocno kierownicy. Jeśli zawias ok i zbieżność jest to nic z tym nie zrobisz.
Kamil Kisiel Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 8 minut temu, afroo. napisał: Guma 235 + koleiny + trzymanie mocno kierownicy. Jeśli zawias ok i zbieżność jest to nic z tym nie zrobisz. guma 205/55/r16 w tamtym roku tego nie było więc raczej to nie opona
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Sprawdzanie za stacji diagnostycznej czasem mija się z celem. Też kiedyś podjechałem po cos pukało z lewej strony i niby zawiecha ok. Udałem się do firmy zajmującej się tylko zawieszeniami, regeneracją przekładni i wyszło, że amory z przodu do wymiany i 4 wahacze + delikatny luz na maglu ale bez tragedii. Podjedź do jakiegoś specjalistycznego warsztatu zajmującego się zawieszeniami
Rabbi Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Rozumiem że zbieżność sprawdziłeś? (a nie tylko stan zawieszenia) Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez Rabbi
przem8 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 3 minuty temu, Rabbi napisał: Rozumiem że zbieżność sprawdziłeś? (a nie tylko stan zawieszenia) Wszystko kompleksowo
Rabbi Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) Przemo to było pytanie do Kamila Edytowane 9 Kwietnia 2017 przez Rabbi
Kamil Kisiel Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 10 minut temu, Rabbi napisał: Rozumiem że zbieżność sprawdziłeś? (a nie tylko stan zawieszenia) Tak zbieżność też jest ok
Rabbi Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 To tak jak napisał Przemo musisz uderzyć do kogoś kto specjalizuje się w zawiechach bo gdzieś luz być musi skoro pływa
Kamil Kisiel Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Poszukam kogoś w okolicy może coś znajdę
Kamil Kisiel Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 A może wiecie co może być odpowiedzialne za takie bujanie budą i pływanie?
turzol Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Na 100% amory z tyłu + górne ich łożyskowanie. Miałem to samo auto pływało niebiezpiecznie po najechaniu nawet na najmniejszą nierówność, po wymianie kpl jak ręką odjął.
Kamil Kisiel Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 26 minut temu, turzol napisał: Na 100% amory z tyłu + górne ich łożyskowanie. Miałem to samo auto pływało niebiezpiecznie po najechaniu nawet na najmniejszą nierówność, po wymianie kpl jak ręką odjął. Na sprawdzeniu amortyzatorów wykazało 75%
jaguaro Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 A może wiecie co może być odpowiedzialne za takie bujanie budą i pływanie? Sprawa ma się następująco. Albo amortyzatory albo wahacze. Dokładniej ujmując, w kwestii amorów może to być poducha amortyzatora (górne mocowanie) lub sam amortyzator, który jrst wyeksploatowany. Względem wahacza tuleje wahacza dolnego. Tapnięte z iPhone
Kamil Kisiel Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 3 minuty temu, jaguaro napisał: Sprawa ma się następująco. Albo amortyzatory albo wahacze. Dokładniej ujmując, w kwestii amorów może to być poducha amortyzatora (górne mocowanie) lub sam amortyzator, który jrst wyeksploatowany. Względem wahacza tuleje wahacza dolnego. Tapnięte z iPhone Czyli zaczne od wymiany amortyzatorów tylnich jeśli nic nie pomoże to zajmę sie tulajami wahacza
jaguaro Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Klops w tym, że dolny wahacz ma tylko jedną wymienną tuleje, pozostałe 3 są stałe. Jeśli zużyła Ci się wymienną to spoko, jeśli któraś z niewymiernych to zostaje zakup całego wahacza. Przy okazji wymień tez odboje na amorku, koszt nieduży a robi różnice. Pozdrawiam Tapnięte z iPhone
Kamil Kisiel Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 przejrzałm dzis zawieszenie z przodu i tak to wyglada z drugiej strony tak samo
nitroo Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 13 godzin temu, Kamil Kisiel napisał: Na sprawdzeniu amortyzatorów wykazało 75% To żaden wyznacznik. Możesz mieć za mało/za dużo powietrza i inny procent wyjdzie.
jaguaro Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 przejrzałm dzis zawieszenie z przodu i tak to wyglada z drugiej strony tak samo Zdjęcie 4 ewidentnie sparciała i wykruszona guma w elemencie gumowo-metalowym tzw. tulejce wahacza dolnego. Reszta wyglada jeszcze zdrowo choć trochę mógłbyś oczyścić przed foto bo za wiele tez nie widać.
Kamil Kisiel Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 27 minut temu, jaguaro napisał: Zdjęcie 4 ewidentnie sparciała i wykruszona guma w elemencie gumowo-metalowym tzw. tulejce wahacza dolnego. Reszta wyglada jeszcze zdrowo choć trochę mógłbyś oczyścić przed foto bo za wiele tez nie widać. Na wachaczach górnych widać jak są rosciete tuleje to raczej też są do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się