rogigor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Hej, pewnie po części to kwestia wyczuwania sprzęgła (świeżo kupione autko), ale zauważyłem, że jak dam ostrego buta z jedynki, to dwójka czasem ciężko wchodzi - czuć spory opór. Na zgaszonym silniku wszystkie biegi wchodzą raczej gładko. Czyżby oznaka sprzęgła szykującego się do wymiany?
dynamiquedci Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Jaki silnik. To samo mialem w bexie. SynchronizatorWysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
piti82 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Hej, pewnie po części to kwestia wyczuwania sprzęgła (świeżo kupione autko), ale zauważyłem, że jak dam ostrego buta z jedynki, to dwójka czasem ciężko wchodzi - czuć spory opór. Na zgaszonym silniku wszystkie biegi wchodzą raczej gładko. Czyżby oznaka sprzęgła szykującego się do wymiany?Też tak miałem, jak wrzucałem dwójkę przy 2tys to jeszcze było ok ale powyżej 3 to już zgrzyt. Miesiąc temu zmieniałem synchronizator i jak na razie wszystko okWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
rogigor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 22 minuty temu, dynamiquedci napisał: Jaki silnik. To samo mialem w bexie. Synchronizator Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka ASN. Widzę, że oboje piszecie o synchronizatorze, droższa z tym zabawa aniżeli ze sprzęgłem?
dynamiquedci Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ja kupiłem nową skrzynie.Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
piti82 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 U mnie z wymianą oleju w skrzyni zamknęło się w 1100Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
rogigor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) Ok pojeździłem i poobserwowałem. -Jedynka jak chce się ją wrzucić w trakcie jazdy (redukcja czy dojazd do świateł) wchodzi bardzo ciężko -dwójka wchodzi ciężko, -pozostałe biegi wchodzą bez problemu. Tylko się upewniam - objawy synchronizatora ? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez rogigor
piti82 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ok pojeździłem i poobserwowałem. -Jedynka jak chce się ja wrzucić w tekście jazdy (redukcja czy dojazd do świateł) wchodzi bardzo ciężko -dwójka wchodzi ciężko,-Pozostałe biegi wchodzą bez problemu.Tylko się upewniam - objawy synchronizatora ?Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu TapatalkaSłyszysz zgrzyt jak szybko wrzucasz 2-kę??Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
rogigor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Teraz, piti82 napisał: Słyszysz zgrzyt jak szybko wrzucasz 2-kę?? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Nie, a przynajmniej nie rzuciło mi się to w oczy. Ale jak zbyt lekko ją wrzucę to potrafi nie wkoczyć i może wtedy raz czy dwa zgrzytnęła.
piti82 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Spróbuj przy wrzucania biegu wcisnąć 2 razy sprzęgłoWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Charlie120 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Wątpię że jest to wina synchronizatora, gdy jest ono już "wysłużone" inaczej się zachowuje . Raczej bym obstawiał na docisk sprzęgła.
rogigor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Wątpię że jest to wina synchronizatora, gdy jest ono już "wysłużone" inaczej się zachowuje . Raczej bym obstawiał na docisk sprzęgła.Spróbuj przy wrzucania biegu wcisnąć 2 razy sprzęgłoSamo sprzęgło działa ok, nie ślizga się podczas jazdy, aczkolwiek łapie raczej już w połowie, a nawet bym powiedział że ciut wysoko. Jutro sprawdzę jak się zachowa gdy dwa razy wcisnęła sprzęgło przy zmianie z 1 na 2 Spróbuję też wrzucić 5, zaciągnąć ręczny o ruszyć. Zobaczę czy zgaśnie czy będzie się ślizgać. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
demson Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ja dzisiaj udałem się do mechanika gdyż z okolic nawiewu od strony pasażera wydobywał się dziwny chrupot/szelest przy dodawaniu gazu a na dodatek występował problem przy zmianie z 1 na 2 oraz zgrzyt przy zmianie z 2 na 3 ale tylko na zimnym silniku. Dodatkowo mechanik mi pokazał że jak dociska lewarek mocno w stronę wybranego biegu to szelest się nasila. Stwierdził że skrzynia do regeneracji albo wymiana...
rogigor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) No więc tak: podwójne wciśnięcie sprzęgła nic nie daje. Test na ślizganie się zaliczony - przy próbie ruszenia z 5 na zaciągniętym ręcznym automatycznie zgasł. Może to być kwestia oleju w skrzyni ? W sumie nie wiem czy i kiedy był wymieniany a autko ma 300 tyś. Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez rogigor
KINIAM Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Sprawdziłbym przynajmniej poziom i trochę oleju upuścił celem kontroli czy nie ma opiłków. jeśli tyle ma "nabiegane" i nie masz wiedzy kiedy olej zalano to może warto rozważyć wymianę na świeży.
rogigor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Mały update: z przegazówką dwójka wchodzi wyraźnie lepiej. Może jednak sprzęgło?Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
piti82 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Mały update: z przegazówką dwójka wchodzi wyraźnie lepiej. Może jednak sprzęgło?Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu TapatalkaTo chyba obstawiam synchronizatorWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się