Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI A4 B5 2.4 V6 by Michał


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jako, że na forum jestem już jakiś czas więc przyszła pora pochwalić się moją a4, ale najpierw cofnijmy się trochę wstecz, bo nie jest to moja pierwsza B5. Pierwszy swój samochód "odziedziczyłem" po rodzicach, a było to dokładnie Audi A4 B5 z 95 roku, pod maską mocarny 1.9TDI 90KM.  Wyposażenie bieda i stan również bieda, ale powoli doprowadzałem go do stanu, aby nie drażnił moich oczy :D Jednakże mała moc, brak klimy latem i szalejąca ruda zadecydowało o sprzedaży auta. Kilka fot z ogłoszenia:

Po sprzedaży długo się nie zastanawiałem i padło znowu na B5 tylko tym razem z czymś większym pod maską i w poliftowym nadwoziu. Tak więc 22 czerwca 2016 roku nabyłem

Audi A4 B5 sedan

Silnik - 2.4 V6 165KM ARJ

Przebieg: 296 tysięcy

Rocznik: 1999

 

Trochę o wyposażeniu:

-ABS

-Szyby: przód elektryka tył: korby

-Elektryczne lusterka

-Cztery poduszki

-Centralny zamek

-Klimatyzacja

-zawias 1BE

- i to w sumie tyle 

Od zakupu zrobiłem:

- rozrząd INA +pompa wody

- LPG na sterowniku Zenit Pro i niebieskich herkulesach w Auto Gaz Centrum 

- tarcze wraz z klockami przód: ferodo/ferodo tył: brembo/ferodo + łożyska FAG + wymiana płynu hamulcowego wraz z odpowietrzeniem

- olej/filtr Motul 5w40 X-cess 8100 

- regeneracja odbłyśników + HID NOXON 4300k

- ramka grilla lakierowana w czarny mat + dokładka zderzaka przedniego w lakier strukturalny

-  alufelgi 18' 8J ET:35 + opony Hankook Ventus V12 EVO2 225/40

- oklejenie reflektorów + żarówka dwuwłóknowa wraz z przełącznikiem pod kierownicą - ala usa

- wymiana osłon przegubów - SPIDAN

- pakiet oświetlenia LED

+ wiele pomniejszych napraw i modyfikacji o których już nie pamiętam

Plany/modyfikacje:

- wymiana uszczelek pokryw zaworów + uszczelnienie podstawy filtra oleju

- duże prawe lusterko

- springi/gwint

- pełny fis

- kiera 3- ramienna (zakupiona, ale poduszka jest odkształcona na linii z kierownicą także jej nie założę - użytkownik z forum nic nie wspomniał niestety)

- dekory lakierowane w black piano z carbonową hydrografiką

- malowanie środków lamp na czarno - identycznie jak u Houdini

- pełna korekta lakieru

- końcówki wydechu

- ogarnięcie listew dolnych drzwi

- jakieś kubełki nie koniecznie skóry

- poprawienie dekielków felg + emblematy OOOO

+ co mi przyjdzie do głowy :D 

Generalnie przy audi wszystkie naprawy wykonuję sam i inwestuję co drugą wolną złotówkę :D Mile widziane sugestię - zapraszam do komentowania. Kilka fotek zrobionych na szybko, jak porządnie ogarnę audi i dorwę lepszy aparat dorzucę zdjęcia.

Z ostatnich moich prac - muszę poprawić ring pójdzie w srebrny, środek zostanie tak jak jest + wskoczą emblematy OOOO, a tak wgl jest jakaś możliwość dorwania emblematów o długości 8 - 8.5cm innej niż wydrapania ich z innych dekielków bądź kołpaków?

 

Opublikowano

Ładnie wygląda, naprawde:)

Szacunek że sam wszystko robisz:)

2.4 v6 ładnie gada napewno:)

Niech słuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuży jak najdłużej:)

Opublikowano

Te felgi aż proszą o gwint 18nastki bez gwintu to katastrofa moim zdaniem reszta całkiem spoko ;)

Opublikowano

W moich oczach takiej katastrofy nie ma, nie będę dążył do idealnych spasów, ale siądzie niżej w najbliższym czasie 

Opublikowano
18 godzin temu, Marek24 napisał:

Te felgi aż proszą o gwint 18nastki bez gwintu to katastrofa moim zdaniem reszta całkiem spoko ;)

Nie katastrofa tylko DUB-style :D

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, j4s2c2vr napisał:

Nie katastrofa tylko DUB-style :D

Donk jak już :-)

Mam duże prawe lustro do sprzedania poliftowe do lakierowania jest, jak coś pw

Edytowane przez uszol
Opublikowano

Wóz drabiniasty jest i to fakt, zawsze tak kończy się kupno 18' do seryjnego zawieszenia niestety. Pakuj gwint jako następny cel i tyle, będziesz mógł sobie dostosować wysokość jak chcesz ;) No i te dekle koniecznie do ogarnięcia

Opublikowano

W najbliższym czasie jak będę update-tował temat będzie to gwint :P Jednak jakiejś mega gleby nie będzie, linia opony ma zgrać się z linią nadkola to wszystko

Opublikowano (edytowane)

Też tak mówiłem -40 i max 17" :facepalm: 

Edytowane przez uszol
Opublikowano
Dnia 10.04.2017 o 22:45, sycuu napisał:

W moich oczach takiej katastrofy nie ma, nie będę dążył do idealnych spasów, ale siądzie niżej w najbliższym czasie 

Jak zglebujesz swój a później zobaczysz na ulicy serie to ujrzysz katastrofe :D

Opublikowano

Kolego, masz V6 dlaczego same końcówki ? :P Przelotowy lub jakiś sportowy końcowy i będziesz zadowolony :) 

Opublikowano
Dnia 12.04.2017 o 18:42, sycuu napisał:

W najbliższym czasie jak będę update-tował temat będzie to gwint :P Jednak jakiejś mega gleby nie będzie, linia opony ma zgrać się z linią nadkola to wszystko

Tiaaa :grin: Czekaj linia opony mówimy o tym, że koło ma być wypchnięte czy opona ma być na wysokości nadkola? Bo to bardzo zmienia postać rzeczy :decayed:

Opublikowano

Trochę odświeżam, wpadł gwint FK ak-street i wstępnie już wyregulowany fotki na szybko

Gleby nie ma i nie będzie, ale drabiny też już nie ma :D 

Co do gwintu to trudno mi się wypowiedzieć wszak nie zrobiłem na nim nawet 100km, na komforcie trochę ucierpiało mimo iż stare amoryzatory nie pracowały już w ogóle.

Opublikowano

kolo fajne zrób dekielki w kolor felgi a wnęki między ramionami w czerń efekt jest dużo lepszy niż teraz

Opublikowano

Dekielki bija w oczy he he  ale z gwintem juz wyglada zacnie.  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...